Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tänne saa kertoa yliluonnolisista kokemuksista.

Olen nähnyt keijun tai enkelin. En tiedä kumpi se oli. Maitopurkin kokoinen. Luontoreitillä heinikossa ja kauniina aurinkoisena päivänä. Otin kuvankin siitä. Tosin se ei ole niin selkeä kuvassa mutta näkyy kuitenkin. Tästä on aikaa yli 10 vuotta. No sitten olen vain tiennyt asioita.
Poika oli ala-asteella koulussa ja minä leikkasin pihamaalla nurmea. Yhtäkkiä vain tuli mieleen että Jahas poika teki maalin jalkapallossa ja tulin kamalan iloiseksi ja energiseksi. Poika tuli koulusta ja kertoi tiedätkö mitä äiti meillä oli jalkapalloa ja minä sain maalin.
Toinen kerta kun selitin jotain juttua joka oli ollut aamun lehdessä pojalleni, liittyi johonkin bändiin. Poika innoissaan etsi uutista eikä sitä ollutkaan. No ei siinä mitään mutta se oli seuraavan päivän lehdessä. Tässä on siis todistajana nyt jo aikuinen poikani. Ja se bändiin liittyvä juttu oli tapahtunut vasta sen päivän aikana myöhemmin kuin mitä muka luin aamulla lehdestä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
VCO
Reactions:

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja VCO »

No ufon olen nähnyt leijumassa lapsena silloisen kodin yläpuolella ja pallosalaman. Molemmat asioita joita ei ole olemassa. :mrgreen:
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Käsite 'yliluonnollinen' on absurdi ja tyhmä. Kaikki mitä on olemassa on luonnollista - mikä voisi olla luonnollisempaa kuin se mitä on olemassa? Toisaalta sitten taas: koko elämä on suuri selittämätön mysteeri - voidaan ajatella niinkin, että kaikki on yliluonnollista. Turha käsite.
Noin näin minä ajattelen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

no_en_tietenkään_miksi_kysyt.png
No en tietenkään, kuis?
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Okivi
Reactions:
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

Olen nähnyt kymmenkunta metallintaivutusta aivan läheltä ja kokeissa, joita itse johdin. Sitten ei olekaan muuta kuin yksi ennusuni ja muutamia hämmästyttäviä yhteensattumia.

Olen eniten kiinnostunut spontaaneista psi-ilmiöistä, joita on sattunut lähipiirillenikin kymmenittäin. Arkistossani on tuhatkunta tapausta. Pidän täysin mahdottomana, että joukossa ei olisi yhtäkään psi-ilmiötä.
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10868
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Koen näitä päivittäin useita kun työskentelen kellarisssa.
Henry Borat
Reactions:
Viestit: 447
Liittynyt: 13 Joulu 2022, 18:28

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Henry Borat »

Kun vaimo menehtyi yllättäen, niin kuivurista sukkia ottaessani sukat olivat pareittain laitettu suuaukoistaan yhteen, kuten hän ne aina teki. Aiheutti melkein mielen nyrjähtämisen tilanteessa, koska en itse niitä mielestäni ollut mitenkään voinut laittaa, koska kuivuri pysähtyi juuri.
En osaa selittää asiaa edelleenkään, kuin mahdollisuudella, että olisin ne itse laittanut ja unohtanut muutaman minuutin aikana.
Okivi
Reactions:
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

Henry Borat kirjoitti: 28 Maalis 2024, 12:38 Kun vaimo menehtyi yllättäen, niin kuivurista sukkia ottaessani sukat olivat pareittain laitettu suuaukoistaan yhteen, kuten hän ne aina teki. Aiheutti melkein mielen nyrjähtämisen tilanteessa, koska en itse niitä mielestäni ollut mitenkään voinut laittaa, koska kuivuri pysähtyi juuri.
En osaa selittää asiaa edelleenkään, kuin mahdollisuudella, että olisin ne itse laittanut ja unohtanut muutaman minuutin aikana.
Muutama täsmennys kiinnostaisi paremman kuvan saavuttamiseksi.
1. Miten pitkä aika vaimosi kuolemasta oli?
2. Miten sukat olivat yhdessä? Sisäkkäin pujotettuina, hakaneuloilla kiinnitettyinä?
3. Miten monta sukkaparia oli kyseessä?
4. Olivatko kaikki sukkaparit yhdessä?
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Henry Borat
Reactions:
Viestit: 447
Liittynyt: 13 Joulu 2022, 18:28

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Henry Borat »

Alle viikko tapahtumasta. Pujotettuna sukkien suuaukoista niin, että suuaukot yhdessä ja sukkaosat vapaana.
Useita sukkapareja ja oikeat sukat toisissaan kiinni, ei siis sekapareja.
En muista, että oliko kaikki sukat.🤔
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10868
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Vimeinen jonka koimme tyttäreni kanssa oli valtava pilvi joka oli aivan Jeesuksen kasvojen kopio...mutta pilvestä ja valosta ja pilvessä olevista reijistä koostuva....todellä hämmentävä kokemus...se pysyi sellaisena aivan siihen asti kun pilvi hajosi...muutaman kymmenen minuutin kuluttua. Tyttäreni näki sen myös aivan kuten minä.

Reilu vuosi sitten kuoli 96 vuotias tätini....siellä missä pilvi näkyi. Tädin mies ja lapset kuolivat tuberkuloosiin heti sodan jälkeen. Olisiko se merkki jostain.
Okivi
Reactions:
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

Henry Borat kirjoitti: 28 Maalis 2024, 13:28 Alle viikko tapahtumasta. Pujotettuna sukkien suuaukoista niin, että suuaukot yhdessä ja sukkaosat vapaana.
Useita sukkapareja ja oikeat sukat toisissaan kiinni, ei siis sekapareja.
En muista, että oliko kaikki sukat.🤔
Kiitos selkeästä vastauksestasi. Olen mukana muutamissa 'yliluonnollisen' yksityisissä ryhmissä, joissa noita kerrotaan runsaasti. Tuo tapaus tulkittaisiin siellä niin, että vaimosi on edelleen lähelläsi ja toi sen näin esiin.
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Okivi
Reactions:
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

Tuulispää kirjoitti: 28 Maalis 2024, 13:36 Vimeinen jonka koimme tyttäreni kanssa oli valtava pilvi joka oli aivan Jeesuksen kasvojen kopio...mutta pilvestä ja valosta ja pilvessä olevista reijistä koostuva....todellä hämmentävä kokemus...se pysyi sellaisena aivan siihen asti kun pilvi hajosi...muutaman kymmenen minuutin kuluttua. Tyttäreni näki sen myös aivan kuten minä.

Reilu vuosi sitten kuoli 96 vuotias tätini....siellä missä pilvi näkyi. Tädin mies ja lapset kuolivat tuberkuloosiin heti sodan jälkeen. Olisiko se merkki jostain.
Hiukan epämääräisiltä vaikuttavat nuo esimerkkisi.
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Pari käytiin omista kokemuksista Okiven kanssa läpi. Telepatia on outo juttu. Enkä omista kaksoisveljeä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5298
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Pieni väki solmi sukat yhteen.
Vastaa Viestiin