Mitä tein tänään?

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Haettiin pala lammasta ja nippu minttua. Pääsiäinen menee töissä, joten huomenna tai ke lammasta ja loput lihat pitan välissä next day.
Can I pet that dog?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11384
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Montako lammasta haitte...onko nyt bääääääääää kipee ?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Tuulispää kirjoitti: 25 Maalis 2024, 19:48 Montako lammasta haitte...onko nyt bääääääääää kipee ?
1.5kg.
Bää on vähän bibi, mutta se johtuu nukkupäiväkänneistä parin tunnin unilla.
Can I pet that dog?
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4446
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Siivoiltiin yhtä kesämökkiä, koko päivä meni, just tulin notskivahdista. Suursiivous tai paremminkin raivaus pitempiaikaisen vuokralaisen jäljiltä.
Minun mielestä noin.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Nyt on vaarallista. En saa unta ja minun tekisi mieli mennä naapuriin siivoamaan.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6061
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kissatäti kirjoitti: 26 Maalis 2024, 01:14 Nyt on vaarallista. En saa unta ja minun tekisi mieli mennä naapuriin siivoamaan.
Varmaan useammankin salainen toive olisi saada mennä keskellä yötä naapurin luo siivoamaan, joten älä tuosta halustasi suotta kovasti huolestu.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Isänmaallisia tekoja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Oli pakko kysyä koska asia on vaivannut vuosikymmeniä minua ja etsin selitystä mikä minussa on vikana.

Diagnoosi on siis sanallinen: "Lähes nero". Tuo oli kasvastusneuvolan diagnoosi siis. ikävä kyllä edes rankka juominen ei laske tarpeeksi älykkyyttä.

Koska määritelmä on todella sumea niin en tiedä. Voi olla Triple Nine Societyn tasoa tai alle. Nykyään siis nippa nappa Mensa.

Vaadin viralliset paperit. Se on ehto että jatkan psykiatrian polikliniikan kanssa. Jos papereita ei tule jatkan yksin. Ja olen Ammatilainen verratuna noihin amatööreihin joita jotkut kutsuvat psykiatreiksi. heillä ei ole työkaluja mulle joten teen ne itse. Joku tässä on jauhanut paskaa ja rankasti koko elämäni ajan. Ja ne paperit ovat olemassa. Ehkä niistä selviää miksi koulu ei kiinnostanut koskaan pätkän vertaa, miksi olin aina jälki-istunnoissa (Välillä ihan syyttäkin), miksi en kohtaa ihmisiä jne...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2745
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Sä oot psykopaatti.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ehkä lähin kohtaaminen ihmisen kanssa oli suljetulla osastolla erään antropologian professorin kanssa. Juttelimme Richard Leakeysta ja pitkään sekä monena päivänä. Tosin osaltoillahan on myös paljon jeesuksia ja marioita. Outo paikka tuo suljettu.

Hänellä oli metodi piirtää pohjapiirros osastosta ja merkitä jokainen kulkemansa reitti päivän aikana pojapiirrokseen. Koitin, ei ollut mun juttu. Mutta todella mielenkiintoinen hiljainen vanhahko herrasmies. Äly ei suojele hulluudelta vaan ihan päinvastoin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kohina kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:23 Sä oot psykopaatti.
Tietenkin, kultaseni. Psykopaatit ovatkin helvetin älykkäitä. Kirurgeissa aika usein tavattu ominaisuus.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2745
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Deimos kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:25
Kohina kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:23 Sä oot psykopaatti.
Tietenkin, kultaseni. Psykopaatit ovatkin helvetin älykkäitä. Kirurgeissa aika usein tavattu ominaisuus.
Ihan sama, olen sinua älykkäämpi joka tapauksessa
Make Keke Great Again
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6061
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:25
Kohina kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:23 Sä oot psykopaatti.
Tietenkin, kultaseni. Psykopaatit ovatkin helvetin älykkäitä. Kirurgeissa aika usein tavattu ominaisuus.
Et ole erityisen älykäs, etkä tosin psykopaattikaan, mutta Kohina sen sijaan on (noita molempia).
Ole tyytyväinen osaasi siltä osin.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Hah! Sulla ei ole siitä mitään näyttöä vain.

Ja se että kun tein silloin 7-8 vuotiaana testiä en edes tiennyt että teen testiä joten ei mitään biasta. Mulle kerrottiin asiasta vasta kun oli sairastunut, noin 26-27 vuotiaana. Lohdutuksena? Vittuiluna? En osaa sanoa.

Ja luulen että todella älykäs ihminen ei voi tietää onko älykäs. Aavistus voi olla. Ja tuosta asiastahan ei koskaan voi saada täyttä varmuutta kuten älykkäänä tiedätkin?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Brainwashed kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:28
Deimos kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:25
Kohina kirjoitti: 26 Maalis 2024, 11:23 Sä oot psykopaatti.
Tietenkin, kultaseni. Psykopaatit ovatkin helvetin älykkäitä. Kirurgeissa aika usein tavattu ominaisuus.
Et ole erityisen älykäs, etkä tosin psykopaattikaan, mutta Kohina sen sijaan on (noita molempia).
Ole tyytyväinen osaasi siltä osin.

8-)
Kuten sanoin ei sullakaan ole yhtään mitään näyttöä puolellasi. Olet kova valehtelemaan ja jauhamaan paskaa, et muuta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin