Kolmiosainen synapsi

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kolmiosainen synapsi

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Valehtelija, emävalehtelija... Sitten todella pitkä väli ja sitten tulee poliisi. Vähän kuin lääkärit kun haluavat päästä helpolla kerrotaan satuja omasta päästä. Vittuako se tuomaria kiinnostaa mikä on totta ja mikä valetta. "Totuus" on hyvin hämärä ja sumuinen käsite.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Kolmiosainen synapsi

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Samuel Adouchief on hyvä esimerkki näistä ihmisistä jotka puhuvat panemisesta koko ajan, mutta ketään ei ikinä penetroida. Kun katsoo hänen sometilejään, niin hän on aina kertoo miettineensä jotain ja suosittelee samaa muillekin, mutta mihin hänen syvällinen pohdintansa on sitten johtanut, niin lähinnä pohdiskeleviin selfieisiin.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Kolmiosainen synapsi

Viesti Kirjoittaja Kohina »

samppa.png
Oikeasti jos mä olisin avaruusolion pr-vastaava, käyttäisin Samuelia varoittavana esimerkkinä.

Kuten olen aiemminkin sanonut, olen varma että Samuelin äiti on Itä-Saksalainen koeputki.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Kolmiosainen synapsi

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ja siis mullahan ei ole normatiivista minäkäsitystä, joka häntä suuresti vituttaa. Olen aika itseohjautuva, joten murhaan jos murhatuttaa. Toistaiseksi olen moiselta välttynyt. Sellasta se nyt vaan on.

Ikävä kyllä aika moni sanoisi ettei olisi ikinä minusta uskonut, kuten ovat monesti monttu auki jääneet katselemaan kun en ollutkaan sellainen kuin kuvittelivat, mutta samaa sanottiin lapsuudenkaverini lapsen isästä, joka repi tyttäreltään hampaatkin suusta. Mutta siis muuten tosi hyvä jätkä se pienen lapsen isä. Oma on häpeänsä jos eivät tiedä mihin ihmiset kykenevät. Minä en ole "muuten" hyvä jätkä. Mutta sen tiedän että tappajaksi minusta ei ole, sillä olen kasvanut jo sen vaiheen yli.
Make Keke Great Again
Vastaa Viestiin