voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Tieteellistä keskustelua uskonnoista ja uskontojen vaikutuksista ihmiseen.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Voodoo-nukke on ihmistä muistuttava figuriini, jollaisen avulla pyritään vaikuttamaan nuken esikuvana olevaan henkilöön. Nukkea voidaan käyttää niin hyvään kuin pahaankin. Nukke yhdistetään esikuvaansa kiinnittämällä siihen aluksi tämän kuva tai nimi. Sen jälkeen nukesta tehdään yhtä kohteensa kanssa kiinnittämällä siihen jotain tälle kuuluvaa tai tämän koskettamaa, kuten hiuskiehkura tai vaatekappale. Kohde ei itse ole tietoinen nukesta. Jotta nukke toimisi, nuken käyttäjän on tunnettava oikeat henget eri tarkoituksiin.

En jaksa alkaa selittämään jos kukaan ei lue. Tässä saa ilmoittautua mukaan mini-kurssille jossa avaan hieman asiaa jotta pääsette alkuun jos haluatte tietää. Jos pystyt unelmoimaan pystyt myös loitsuihin. Päivittäin viikon ajan tulee pieni oppimäärä asiasta. :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1082
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja Molli »

Buenas tardes!
Estoy en curso,
Koska voodoo toimii toisten kuin Pohjolan Jumalien alla tapailin Länsi-Intian saaristojen murretta ..
Vai onko tällaista nukke käsitettä ollut meidän noidilla?
joten
Hyvää iltaa!
mukana...
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 448
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Eikö olisi parempi pistää kohde takakonttiin ja sitoa kellariin, suuhun pari kierrosta turpa kiinni teippiä ja tökkiä siihen neuloja?

Voisin kuvitella että toimii 99,99% varmuudella.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

apetteri kirjoitti: 11 Huhti 2024, 21:52 Eikö olisi parempi pistää kohde takakonttiin ja sitoa kellariin, suuhun pari kierrosta turpa kiinni teippiä ja tökkiä siihen neuloja?

Voisin kuvitella että toimii 99,99% varmuudella.
:lol: ei! En itse ole koskaan tehnyt nukkea, olen vain ottanut selvää miten juttu toimii. Jos tekisin niin käyttäisin sitä vain hyvään :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Nasty76
Reactions:
Viestit: 318
Liittynyt: 05 Heinä 2023, 19:52

Re: voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja Nasty76 »

Suolaa suolaa enemmän suolaa loitsu toimii mainiosti joka voodoo nukellla
Nasty76
Reactions:
Viestit: 318
Liittynyt: 05 Heinä 2023, 19:52

Re: voodoo-nuken tekeminen ja alustavat loitsut - Kurssi

Viesti Kirjoittaja Nasty76 »

Suolaa suolaa enemmän suolaa loitsu toimii mainiosti joka voodoo nukellla
Vastaa Viestiin