polkupyörän polkimet

SHT
Reactions:
Viestit: 660
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

polkupyörän polkimet

Viesti Kirjoittaja SHT »

Minulla on tasapaino-ongelmia ja se tekee ajamaan nousun hankalaksi. Kun polkimet ovat pysähdyttäessä asettuneet niin, että pyörän menosuuntaan katsottaessa vasemman puolen poljin on alhaalla ja ensin polkimille lasketaan vasen jalka, on pyörän päälle nouseminen helpompaa. Eli pitäisi olla laite, jolla saisi polkimet asettumaan edulliseen asentoon. Ja, ei ole ainakaan minulle helppoa asettaa polkimia hyvään asentoon itse.
Susa
Reactions:
Viestit: 7823
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: polkupyörän polkimet

Viesti Kirjoittaja Susa »

SHT kirjoitti: 13 Huhti 2024, 12:19 Minulla on tasapaino-ongelmia ja se tekee ajamaan nousun hankalaksi. Kun polkimet ovat pysähdyttäessä asettuneet niin, että pyörän menosuuntaan katsottaessa vasemman puolen poljin on alhaalla ja ensin polkimille lasketaan vasen jalka, on pyörän päälle nouseminen helpompaa. Eli pitäisi olla laite, jolla saisi polkimet asettumaan edulliseen asentoon. Ja, ei ole ainakaan minulle helppoa asettaa polkimia hyvään asentoon itse.
Osta oikea avovaihteinen pyörä.

Kuva
Nasty76
Reactions:
Viestit: 319
Liittynyt: 05 Heinä 2023, 19:52

Re: polkupyörän polkimet

Viesti Kirjoittaja Nasty76 »

Jos tavan jalkajarrulinen pyörä niin pyörän seisonta tuki on vasemmalla voisiko takapyörän kallistaa seisonta tukea vasten nii että takapyörä on ilmassa ja pyöräyttää se vasen poljin alas tukea vasten? Toinen vaihtoehto on ostaa tollanen normi vaihde pyörä jossa jarrua ei ole polkimilla vaan kahvassa näissä polkimia voi vapaasti pyörittää taaksepäin ihan koska vaan
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6157
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: polkupyörän polkimet

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

SHT kirjoitti: 13 Huhti 2024, 12:19 Minulla on tasapaino-ongelmia ja se tekee ajamaan nousun hankalaksi. Kun polkimet ovat pysähdyttäessä asettuneet niin, että pyörän menosuuntaan katsottaessa vasemman puolen poljin on alhaalla ja ensin polkimille lasketaan vasen jalka, on pyörän päälle nouseminen helpompaa. Eli pitäisi olla laite, jolla saisi polkimet asettumaan edulliseen asentoon. Ja, ei ole ainakaan minulle helppoa asettaa polkimia hyvään asentoon itse.
Työnnä pyörää taaksepäin, kunnes polkimet ovat hyvässä asennossa.
Vastaa Viestiin