200k viestiä rikki?

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kohina kirjoitti: 17 Huhti 2024, 12:59 Ehkä olen sietämätön, mutta pillusta mulla ei ole pulaa. Miten on Deimos, koska ajattelit saada naisen kosketusta? Anna kun kokeneempi neuvoo. Lopeta yrittämästä, sä et kelpaa kenellekään.
En siedä ihmisiä ja vielä vähemmän naispuolisia. Tämän olen tehnyt selväksi joten mitään kateutta ei tilanteeseesi ole. Jos haluat sotkua tehdä ihmissuteistasi tee se ihan vapaasti ilman minun hyväksyntääni. Sanoisin että tämä yksinäinen jakso on parasta aikaa elämässäni. Tämä kontakti ihmiskuntaan näin kirjoittaen on ihan riittävä. Ja aina minut voi sulkea palstalta pois. Mutta se taas ei ole minun ongelmani.

Pistän sut takaisin estoon koska noin jälkeenjäänyttä lepertelyä on mahdoton katsoa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

En mäkään juurikaan ihmisistä juurikaan välitä, enkä muuta esitä, kuten sinä. Sen takia se eräskin olisi antanut polttotatuoida piparkakkumuotilla. Laitoin siitä kuvankin foorumille. En viittinyt olla niin sika, vaikka tiukasti vaatikin.
Make Keke Great Again
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18812
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

John Carter kirjoitti: 14 Huhti 2024, 11:58 Kohta kaadetaan Sanoma Media ja noustaan Suomen rehellisimmäksi mediaksi Verkkouutisten ja Suomen Uutisten rinnalle, eli raja menee rikki 16.4 klo.23.23.
Hienoa. FAKENEWS- media häviää. Kahdeksan joutuu jo nyt todennäköisesti vankilaan.
13:25
Helsingin Sanomat on saanut päätökseen toimituksen uudelleenorganisointia koskeneet muutosneuvottelut. Niiden seurauksena kahdeksan ihmistä irtisanotaan, mediakonserni Sanoma kertoo tiedotteessa.

Alun perin uhattuna oli enimmillään 20 työpaikkaa. Tavoiteltuihin säästöihin päästiin nyt vähemmällä karsimisella muun muassa eläkejärjestelyjen ansiosta.

Lisäksi kymmenien journalistien työnkuva muuttuu. Uusi organisaatio tukee Helsingin Sanomien tavoitetta keskittyä tilaajille tärkeimpään osaamiseen, kuvaillaan tiedotteessa.

https://yle.fi/a/74-20084160
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kohina kirjoitti: 17 Huhti 2024, 13:07 En mäkään juurikaan ihmisistä juurikaan välitä, enkä muuta esitä, kuten sinä. Sen takia se eräskin olisi antanut polttotatuoida piparkakkumuotilla. Laitoin siitä kuvankin foorumille. En viittinyt olla niin sika, vaikka tiukasti vaatikin.
Mikä kuvio?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

MooM kirjoitti: 17 Huhti 2024, 13:41
Kohina kirjoitti: 17 Huhti 2024, 13:07 En mäkään juurikaan ihmisistä juurikaan välitä, enkä muuta esitä, kuten sinä. Sen takia se eräskin olisi antanut polttotatuoida piparkakkumuotilla. Laitoin siitä kuvankin foorumille. En viittinyt olla niin sika, vaikka tiukasti vaatikin.
Mikä kuvio?
Siinä oli ukko ja akka käsikädessä
Make Keke Great Again
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Purdue kirjoitti: 17 Huhti 2024, 11:17 Olen muuten ihmetellyt, että mistä tuo vieraiden määrä palstalla johtuu?

Välillä on yli 100 vierasta, mutta esim. etusivulla olevien ketjujen lukukerrat ei kuitenkaan mitenkään radikaalisti kasva.

Eli välillä tuntuu, että vieraita on, mutta he eivät tee mitään? :?
Mulla jää usein auki välilehti, vaikka suljen selaimen tai laitteen. Ja kun taas laitan koneen tai selaimen päälle niin olen kaiketi vieras. Yleensä en jaksa kirjautua ennen kuin siihen on syy, esim pitää kirjoittaa tai reagoida.
Can I pet that dog?
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1083
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..oliko rajapyykin 200.000 "juhlinta" ennenaikaista, mulla oikea alakulma etusivulla näyttää 199.305 viestiä?
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Molli kirjoitti: 18 Huhti 2024, 13:45 ..oliko rajapyykin 200.000 "juhlinta" ennenaikaista, mulla oikea alakulma etusivulla näyttää 199.305 viestiä?
:hulvatonta:

Tämä on kuin maailmanlopun ravintolassa!
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 875
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Oisko näin että Raspun blogin sulkeminen miinusti sen verran postauksia laskurista?
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4955
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

deep purpose kirjoitti: 18 Huhti 2024, 14:06 Oisko näin että Raspun blogin sulkeminen miinusti sen verran postauksia laskurista?
Kyl ne viestit vielä on olemassa mut niitä ei näy recent topicseissa eikä alueelle ole oikeuksia paitsi modedaattoreilla.

Mut en tiedä, ehkä ne katosi laskurista kun ei näy kaikille.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1083
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Molli »

MooM kirjoitti: 18 Huhti 2024, 14:03
Molli kirjoitti: 18 Huhti 2024, 13:45 ..oliko rajapyykin 200.000 "juhlinta" ennenaikaista, mulla oikea alakulma etusivulla näyttää 199.305 viestiä?
:hulvatonta:

Tämä on kuin maailmanlopun ravintolassa!
HIENOA! Moom:lle pointsit!, kun tuntee ilmeisesti tarinan Linnunradan käsikirja liftareille -tarinan.. Kirjasarja on hilpeää luettavaa, mulla on jopa melkein kaikki kuunnelmasarjan jakson vain 25. eli viimeinen puuttuu..

Ilmassa on todellakin suuren Urheilun juhlan tuntua, "tavoittaako Tiedepalstafii, koska 200k viestejä?"
Koska olemme tiedepalstalla ja etsimässä aina uutta tieteensaroilta, voimme todeta olevamma lähellä aikakoneen keksintää,
näemmä Tiedapalstafi:llä toteutetaan Loistavan Saavutuksen Uusintaa, lukijoiden viihdykkeeksi,
Juuri Riemukkaan 200k rajanrikkouduttua, palaa Tiedepalstafi jälleen tuohon Kuumoittavaan hetkeen,
joilloin tiedepalstalaiset uudet ja aiemmat voivat kokea jännityksen momentin odottaessaan tuota 200k - hetkeä!

NEROKAS -IDEA!
-Peukku!-
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2109
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Pakko kai taas jatkaa palindromien vääntämistä, ei tässä muukaan nyt auta.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
ROOSTER
Reactions:
Viestit: 243
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 23:44

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja ROOSTER »

deep purpose kirjoitti: 18 Huhti 2024, 14:06 Oisko näin että Raspun blogin sulkeminen miinusti sen verran postauksia laskurista?
Mitä! Onko ni**erin k*lli pe*s**s**n ja muut huipputieteelliset asia-artikkelit bannattu?
Yleinen mielipide on aina väärässä.
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 875
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

ROOSTER kirjoitti: 18 Huhti 2024, 17:53
deep purpose kirjoitti: 18 Huhti 2024, 14:06 Oisko näin että Raspun blogin sulkeminen miinusti sen verran postauksia laskurista?
Mitä! Onko ni**erin k*lli pe*s**s**n ja muut huipputieteelliset asia-artikkelit bannattu?
Hän itse pyysi sitä + että juu, olihan ne välillä hauskoja, mut en tiedä että oliko hyväksi palstan perusilmeelle jonka siis pitäisi olla tiede-foorumi.
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1083
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: 200k viestiä rikki?

Viesti Kirjoittaja Molli »

- II KIERROS -
mun veikkaus on sunnuntai aamupäivänä 10:30, menee 200k rikki ..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Vastaa Viestiin