Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Maalaukset, grafiikat, runot ja muut taiteet
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Onko liian levoton? Tää on 100*140 cm.
kissatyynyilla.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Vai olisiko tummempi parempi?
Liitteet
kissatyynyilla33.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2112
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Tykkään enemmän ekasta. Tyttö sulautuu luonnollisemmin taustaan. Erityisesti alareunassa. Jos ei siis nimenomaan ole tarkoitus luoda efektiä että on taustasta "irti".

Toisaalta alemmassa kissa näyttää leppoisammalta ja luonnollisemmalta.

Tää on vaikee...
Lord knows I'm a Voodoo Child
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Vielä yksi :D
Liitteet
kissatyynyilla3344.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Menikö liian tummaksi?

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Vaalensin kissaa. Anteeksi kun häiritsen koko ajan :lol: Olen hössö.

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4856
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja MooM »

Mua jotenkin häiritsee tuo kissan asento. Se ei näytä rennolta, vaan siltä, että sen peräpää putoaa tyynyiiltä. Varsinkin, kun tuo sen alla oleva tyyny näyttä olevan kallellaan katsojaan päin (takareuna korkeammalla).

Muuten mä tykkään värimaailmaltaan eniten näistä viimeisistä, mutta tuo naisen sulautuminen taustaan viehätti ekassa. Minä näin siinä, että sillä oli (sen oma) oikea käsi kohotettuna korkealle yläviistoon.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

MooM kirjoitti: 19 Huhti 2024, 14:53 Mua jotenkin häiritsee tuo kissan asento. Se ei näytä rennolta, vaan siltä, että sen peräpää putoaa tyynyiiltä. Varsinkin, kun tuo sen alla oleva tyyny näyttä olevan kallellaan katsojaan päin (takareuna korkeammalla).

Muuten mä tykkään värimaailmaltaan eniten näistä viimeisistä, mutta tuo naisen sulautuminen taustaan viehätti ekassa. Minä näin siinä, että sillä oli (sen oma) oikea käsi kohotettuna korkealle yläviistoon.
Mallista piirtelin kissan. Kissa on tässä pääosassa. Kissa on työn tilaajan kissa. Sen nimi on Leena. Mietin tuota kissaa vielä. Voi olla paras jättää työ muutamaksi päiväksi ja sitten tarkastella sitä uusin silmin. Nyt olen muutaman päivän tehnyt työtä ja sille hieman sokeutuu kun itse tietää mitä hakee mutta outo katsoja ei välttämättä näe samoilla tavoin. Kiitos mielipiteestä MooM!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4856
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 19 Huhti 2024, 14:58
MooM kirjoitti: 19 Huhti 2024, 14:53 Mua jotenkin häiritsee tuo kissan asento. Se ei näytä rennolta, vaan siltä, että sen peräpää putoaa tyynyiiltä. Varsinkin, kun tuo sen alla oleva tyyny näyttä olevan kallellaan katsojaan päin (takareuna korkeammalla).

Muuten mä tykkään värimaailmaltaan eniten näistä viimeisistä, mutta tuo naisen sulautuminen taustaan viehätti ekassa. Minä näin siinä, että sillä oli (sen oma) oikea käsi kohotettuna korkealle yläviistoon.
Mallista piirtelin kissan. Kissa on tässä pääosassa. Kissa on työn tilaajan kissa. Sen nimi on Leena. Mietin tuota kissaa vielä. Voi olla paras jättää työ muutamaksi päiväksi ja sitten tarkastella sitä uusin silmin. Nyt olen muutaman päivän tehnyt työtä ja sille hieman sokeutuu kun itse tietää mitä hakee mutta outo katsoja ei välttämättä näe samoilla tavoin. Kiitos mielipiteestä MooM!
Ehkä jos tuosta tyynystä ei näkyisi noin paljon kissan etutassun ja pään luona, ei tulisi vaikutelaa, että se ei ole kunnolla tyynyn päällä. Tai sitten tämä on puhtaasti oma nyrjähdykseni.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2112
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Tosi hieno. Tuntuu jotenkin hirveältä kommentoida toisen teosta.

Mutta mulla vähän sama fiilis kun Moom:lla. Tyynypino näytä aavistuksen "kiikkerältä". Tokassa kuvassa kissa on leppoisan ja rennon näköinen. Tyynypino häipyy vähän taustaan enemmän tms.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Taideräpellyksiä - apuja ja mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 19 Huhti 2024, 15:10 Tosi hieno. Tuntuu jotenkin hirveältä kommentoida toisen teosta.

Mutta mulla vähän sama fiilis kun Moom:lla. Tyynypino näytä aavistuksen "kiikkerältä". Tokassa kuvassa kissa on leppoisan ja rennon näköinen. Tyynypino häipyy vähän taustaan enemmän tms.
Eihän se nyt pitäisi olla hirveää ollenkaan kun nimenomaan pyysin kommentoimaan ja apuja työn näkemisessä :D Kiitos että autatte!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin