Moro!
Suunnittelin oman Blogin pitämistä ja kauan, ja nyt on aika avata se ekan viestin kera.
Osa tulevaisuuden avauksista on jo netissä mun omien kotisivujen blogi-osioissa, mutta bootlegaan ne myös tänne.
Paitsi että olen ylläpidossa mukana täällä, niin touhuan ympäri ämpäri myös muuallapäin nettiä. Jotkut tietää jo vähän mun taustoja, mutta mulla on omia projekteja / ideoita, joista TP ei vielä ole kuullut.
Esim. Ruotsalainen musiikinteko ohjelma sisältää jo yli 10 mun ideaa. IT-alan ideoita on ollu siis kasalti.
Lisäksi olen jonkin sorttinen maailman-parantaja ja avaan osan ajatuksistani tännekin. Jotkut ideat ovat jopa aikas massiivisia tai villejä, mutta tieteessä saakin vetää asioita korkekuksiin asti.
Osa aiheista on silkkaa spekulointia ja en aina esitä tietäväni asioita oikein, mutta esim. avaruusliikkuminen ilman perinteistä rakettia on yksi aiheista, josta teen tänne aloituksen.
Tulossa myös esitys uudesta Työllistymis / Talous-systeemistä. Mutta en ala luottelemaan niitä heti kaikkia, eli aika näyttää.
Nyt kun on kesä niin otan tällä hetkellä rennosti eli voi olla että saatte vielä toistaiseksi odottaa ekaa aihetta.
Mutta juu, nyt on mielenkiintoista koska tätä palstaa käyttää ja lukee ihan kiva määrä ihmisiä.
Saa laittaa risuja sekä ruusuja, egon pitää kestää myös kritiikit.