Nykyään se on Stellantis Group ja siihen kuuluu ihan pirunmoinen määrä automerkkejä. Sitikasta itsessään minulla ei ole kovin paljon kokemuksia mutta niiden perusteella en pidä kyllä sitä kovin hyvänä autona. 2cv ei voi arvioida kun se oli harrasteauto jonka vaan museokatsastin eikä se ollut mulla kuin puoli vuotta, taisi jäädä ajokilometrit kahteen sataan, mutta hauska se oli.Tonttu kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 10:42Sitikka on hyvä auto. Sinä tuulis et autoista mitään ymmärrä. Sitikka, Peugeot ja Opel ovat nykyisin saman konsernin tuotteita ja niissä käytetään hyvin paljon samoja osia ja moottoreita. Minulla on kahdeksas sitikka nyt ajossa eikä niissä ole paljon ollut moittimista.Tuulispää kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 10:33Sitikka ei ole auto.ID10T kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 08:25Mitä sitten? Nyt puhuttiin siitä, onko Marjatan pojalla sähköauto vai ei.Tuulispää kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 08:21Mutta sehän on sohva pyörillä.ID10T kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 08:18Citroen C4:n saa myös sähköisenä.Tuulispää kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 08:14Aiemmin kerroit että pojallasi olisi sähköauto ?marjatta1 kirjoitti: ↑01 Kesä 2024, 07:34Taitaa olla tämä C4 malli, ainakin tämän näköinen auto se on..
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/1 ... 984d5fc56b
Joskus aikoinaan mulla oli myös Xantia mutta se ei ollut itsellä käytössä vaan ostin sen vanhemmilleni. Olihan se jo ostaessa yli 10 vuotias ja melkoinen murheen kryyni mutta antoi se piru vie mahtavan kyydin. Sitten taas oli käymässä C3 sitikka vajaan puoli vuotta oli ongelmia.
Siinä mielessä Sitikka teki vaikutuksen minuun että kuukauden seisonnan jälkeen hinattiin c2 mallia puoli kilometriä ja se syttyi palamaan. En ymmärrä kuinka se oli mahdollista mutta tässä seurueessa on kaikki mahdollista.