Ok, poistun palstalta

Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

"Mikä sulle oikein on tullu? Ennen olit hyvä tyyppi ja samaa mieltä asioista."

"Muutin mieleni, niinhän sinäkin teit."
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Vittu, junioreiden kanssa dokataan. Ihan hirveä meno. Ostin kaksi lavaa olutta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3610
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja asdf »

Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 17:55 Vittu, junioreiden kanssa dokataan. Ihan hirveä meno. Ostin kaksi lavaa olutta.
Hyvä homma. Ei kannata harkitakaan taukoa dokaamisesta, se tuo sun parhaat puolesi esiin.
Deciphered from crop circles.
Henry Borat
Reactions:
Viestit: 468
Liittynyt: 13 Joulu 2022, 18:28

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Henry Borat »

MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 10:39
Tuulispää kirjoitti: 31 Tammi 2023, 08:49 Olen huomannut tietynlaisia ihmistyyppejä täällä..pari on yliopisto-opettajaa jotka molemmat vaikuttavat epäreiluilta sadistisilta kiusaajilta..se lienee koulumaailmassa yleistä.
Housuissas on yliopisto-opettaja.
Mulla on myös
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

asdf kirjoitti: 31 Tammi 2023, 21:21
Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 17:55 Vittu, junioreiden kanssa dokataan. Ihan hirveä meno. Ostin kaksi lavaa olutta.
Hyvä homma. Ei kannata harkitakaan taukoa dokaamisesta, se tuo sun parhaat puolesi esiin.
Asdf, mulla on ikävä sua.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Pattinero kirjoitti: 31 Tammi 2023, 16:16
Enigma kirjoitti: 31 Tammi 2023, 02:22 Ylläpidon toiminta on kyllä niin perseestä, että pakkohan tässä on lähteä huis vittuun täältä. Suosittelen samaa muillekin, joille keskustelun taso on merkityksellinen.

Palstaa dominoi jesse-spämmi, persupropaganda ja muutama seinähullu. Ja sitten kun ehdotin palstan siistimistä, niin minusta tehtiin syyllinen. Täysin ala-arvoista toimintaa etenkin Kultakikkareelta, joka luultavasti kosti minulle poliittiset näkemykseni. No, ehkä saatte tämän +100 hengen voimin sen persuvallankumouksen aikaiseksi. :D

Viimeisin naula arkkuun on tor-verkon estäminen (tai sen yritys) mikä on suoraan vittuilua kirjoittajien yksityisyyttä kohtaan.

Kiitos asiallisille keskustelijoille ja hyvää jatkoa teille!
Ei voi kuin kirota sitä, kun järjen ääni palstalla vähenee. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä. Pitihän tämä arvata, että Sanoma teki sitten kahunpalveluksen kun sulki oman keskustelunsa, eikä lähtenyt kehittämään sitä. No, ainahan on nämä perinteiset spämmikanavat kuten Vauva.fi, Suomi24 ja sokerina pohjalla "sananvapauden" lippulaiva eli Twitter, hahhah.
Sanoma kehitti tiedeartikkeleihin komentointia rajusti eteenpäin entiseen suuntaan, hesarin linjaan ja arvomaailmaan sopimattomien kommenttien sensuurin on entistä voimallisempaa sekä julkaistavien artikkeleiden linjaus alkaa muistuttamaan itäsaksan propagandan tasoa. Kyllä ideologisen uskon voima on käsittämätön.
Same same but different
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Enigma »

KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 11:46 Tiedän että multinikeistä keskustelu on kielletty säännöissä mut sanon silti, että täällä oli ainakin pari nimimerkkiä jotka tulivat Tor verkosta ja ne olivat Miss X ja solarfields+solafields2. Sen jälkeen kun solarfields hiljeni sä aloitit keskustelun, Tor verkosta. Voi tietysti olla sattumaakin, kyllähän kryptografiasta kiinnostunut it-alalla työskentelevä n. 50v mies voi Tor verkkoa käyttää, ei siinä mitään. Sun saama erikoiskohtelu ylläpidon puolelta johtui kuitenkin nimenomaan vahvasta oletuksesta että olet beyond, kirjoitustyylisikin on hyvin saman kaltainen.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, olet täysin epäkelpo palstan ylläpitäjäksi: keskenkasvuinen pikkusielu, jolla lähinnä halu pomottaa muita.

Minulla ei ole mitään tekemistä minkään muun nimimerkin kanssa. En ole "Miss X", en "solarfields", en "solafields2" enkä "beyond". Mutta sinulla oli selkeästi nämä mielessäsi kun päätit alkaa tämä vainoharhaisen ahojahdin ja sen mukaisen tor-pomotuksen - kuvitellen siinäkin onnistuvasi. Minä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, ja nyt kun vaikenen, en palaa häiriköimään millään toisella. En ole vielä niin säälittävä, että pitää jollain palstalla roikkua hinnalla millä hyvänsä. Olisin lähinnä kaivannut asiallisempaa keskustelua syystä minkä nimim. Neutroni sanoi: sellaisia palstoja on harvassa.

Sitten samaan aikaan:
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:09 Kyse on siitä että jos uusien kirjoittajien vastaanotto on se, että ensimmäisenä niitä syytetään jonkun multinikiksi, niin voi olla lyhyt visiitti.
No shit, sherlock!

No, palasin vain oikaisemaan tämän multinikkeilyspekutaation, vaikka ettet te vainoharhaiset mitään usko, että ihan sama. Jatkakaa pohditaa, se sujuu paljon tehokkaammin kuin mitään tiedekeskustelu.

P.S. Tämä ketju osoittaa luuloni palstan todellisesta tasosta melko oikeaksi. Ex-tiedepalstalaisten hiekkalaatikko, josta ei osata kasvaa ulos ja jonne ei uusia jäseniä kaivata.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6047
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Enigma kirjoitti: 01 Helmi 2023, 01:29
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 11:46 Tiedän että multinikeistä keskustelu on kielletty säännöissä mut sanon silti, että täällä oli ainakin pari nimimerkkiä jotka tulivat Tor verkosta ja ne olivat Miss X ja solarfields+solafields2. Sen jälkeen kun solarfields hiljeni sä aloitit keskustelun, Tor verkosta. Voi tietysti olla sattumaakin, kyllähän kryptografiasta kiinnostunut it-alalla työskentelevä n. 50v mies voi Tor verkkoa käyttää, ei siinä mitään. Sun saama erikoiskohtelu ylläpidon puolelta johtui kuitenkin nimenomaan vahvasta oletuksesta että olet beyond, kirjoitustyylisikin on hyvin saman kaltainen.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, olet täysin epäkelpo palstan ylläpitäjäksi: keskenkasvuinen pikkusielu, jolla lähinnä halu pomottaa muita.

Minulla ei ole mitään tekemistä minkään muun nimimerkin kanssa. En ole "Miss X", en "solarfields", en "solafields2" enkä "beyond". Mutta sinulla oli selkeästi nämä mielessäsi kun päätit alkaa tämä vainoharhaisen ahojahdin ja sen mukaisen tor-pomotuksen - kuvitellen siinäkin onnistuvasi. Minä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, ja nyt kun vaikenen, en palaa häiriköimään millään toisella. En ole vielä niin säälittävä, että pitää jollain palstalla roikkua hinnalla millä hyvänsä. Olisin lähinnä kaivannut asiallisempaa keskustelua syystä minkä nimim. Neutroni sanoi: sellaisia palstoja on harvassa.

Sitten samaan aikaan:
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:09 Kyse on siitä että jos uusien kirjoittajien vastaanotto on se, että ensimmäisenä niitä syytetään jonkun multinikiksi, niin voi olla lyhyt visiitti.
No shit, sherlock!

No, palasin vain oikaisemaan tämän multinikkeilyspekutaation, vaikka ettet te vainoharhaiset mitään usko, että ihan sama. Jatkakaa pohditaa, se sujuu paljon tehokkaammin kuin mitään tiedekeskustelu.

P.S. Tämä ketju osoittaa luuloni palstan todellisesta tasosta melko oikeaksi. Ex-tiedepalstalaisten hiekkalaatikko, josta ei osata kasvaa ulos ja jonne ei uusia jäseniä kaivata.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Enigma kirjoitti: 01 Helmi 2023, 01:29 Minulla ei ole mitään tekemistä minkään muun nimimerkin kanssa. En ole "Miss X", en "solarfields", en "solafields2" enkä "beyond". Mutta sinulla oli selkeästi nämä mielessäsi kun päätit alkaa tämä vainoharhaisen ahojahdin ja sen mukaisen tor-pomotuksen - kuvitellen siinäkin onnistuvasi. Minä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, ja nyt kun vaikenen, en palaa häiriköimään millään toisella. En ole vielä niin säälittävä, että pitää jollain palstalla roikkua hinnalla millä hyvänsä. Olisin lähinnä kaivannut asiallisempaa keskustelua syystä minkä nimim. Neutroni sanoi: sellaisia palstoja on harvassa.

Sitten samaan aikaan:
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:09 Kyse on siitä että jos uusien kirjoittajien vastaanotto on se, että ensimmäisenä niitä syytetään jonkun multinikiksi, niin voi olla lyhyt visiitti.
No shit, sherlock!

No, palasin vain oikaisemaan tämän multinikkeilyspekutaation, vaikka ettet te vainoharhaiset mitään usko, että ihan sama. Jatkakaa pohditaa, se sujuu paljon tehokkaammin kuin mitään tiedekeskustelu.

P.S. Tämä ketju osoittaa luuloni palstan todellisesta tasosta melko oikeaksi. Ex-tiedepalstalaisten hiekkalaatikko, josta ei osata kasvaa ulos ja jonne ei uusia jäseniä kaivata.
Turha uhriutua,
Enigma kirjoitti: 29 Tammi 2023, 20:02 Asiallinen ehdotukseni palstan siistimiseksi poistettiin!
Nyt saa sitten vapaasti trollata ja spämmätä niin paljon kuin sielu sietää, koska jonkun ylläpitäjän pikkuriikkinen ego ei kestä edes keskustelua palstan linjasta. Voi vittu!
Enigma kirjoitti: 29 Tammi 2023, 21:05 No minä ainakin alan tästä eteenpäin trollaamaan. Ihan sama mitä paskaa tänne kirjoittaa, kun ei ylläpitoa kiinosta palstan sisältö.
Häiriköitä ei kaivata, olet valmis häiriköimään oman väärinkäsityksesi takia, sitten tulet avautumaan foorumin tasosta.
Ehkä tässä on tullut muillakin väärinkäsityksiä, kun aika harvassa ovat ne, joilla ei juuri muuta sisältöä ole elämässä kuin jonkun puolueen mollaaminen tai kehuminen. Siksi voi luulla tällaisia samaksi henkilöksi.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Jatka asiallista keskustelua niin emme luule sinua erääksi tiede.fi foorumin pahimmaksi häiriköksi ja suhtaudumme sinuun eri tavalla.
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4281
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Punkero kirjoitti: 01 Helmi 2023, 05:55 Jatka asiallista keskustelua niin emme luule sinua erääksi tiede.fi foorumin pahimmaksi häiriköksi ja suhtaudumme sinuun eri tavalla.
Eli ketäköhän mahdat tarkoittaa? Itseäsi? Vedin omasta pakastani nimen Ilkka Luoma.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja MooM »

Punkero kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:57
MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:15 Olisiko tarvetta tehdä ketju, jossa saisi miettiä multinikkejä tai sitä, kuka kukakin oli Tiede-palstalla?
Miksi ehdotat foorumin sääntöjen vastaista toimintaa?
Säännöt ovat muotoutumisvaiheessa ja jos ilmenee tarvetta, niitä voidaan säätää myös siihen suuntaan, että jotain kohtaa löysennetään. Minulle ihan sama, mutta en ihan ymmärrä, miksi multinikkeilystä ei saa keskustella, kun se on ihan tiedetysti olemassaoleva ilmiö. Se on eri asia kuin syytellä perusteetta, ja sekin oli vanhalla palstalla lähinnä lievästi ärsyttävää taustaälämölöä, vainoharhaa ja/tai trollausta, mutta uusille kirjoittajille kieltämättä ikävä tervetulotoivotus.
Suurin osa käyttää samaa nimimerkkiä kuin tiede.fi foorumissa, jos joku haluaa ettei tunnisteta vanhan nimimerkin perusteella, miksi sitten pitäisi muiden alkaa arvailemaan kuka joku on.
Netissä on kaikenlaisia sekopäitä, jo siksi pitäisi olla oikeus anonyymiin kirjoitteluun jos niin haluaa.
Vaikka nimimerkillä kirjoiteltin, monien oikea henkilöllisyys oli tiedossa.
EI se ole multinikkeilyä, jos on tänne vaihtanut jonkun toisen, kunhan ei kirjoita täällä myös sillä toisella. Siinä tapauksessa on tavallaan kohteliasta antaa asian olla, vaikka jokulogi sieltä paistaisikin selvästi läpi. Tyyliään on hankala vaihtaa, jos vähänkin enemmän kirjoittelee.

Sen sijaan esim. Tanskanen ja Takamaa harrastivat sitä, että kehittivät muka-uuden nimimerkin, joka joko yhtä aikaa tai heti edellisen kadottua alkoivat tukemaan ja kehumaan sillä vanhemmalla nimimerkillään kirjoitetttuja juttuja, ja yrittivät olla muka eri henkilöitä. Sitten joku raspu vaihteli nimimerkkiään niin, ettei mitenkään salannut sitä, kuka on (tai jos joskus salasi, ei jäänyt kiinni), mutta ei tietääkseni kirjoittanut yhtä aikaa useammalla teeskennellen niiden olevan eri henkilöitä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Enigma kirjoitti: 01 Helmi 2023, 01:29
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 11:46 Tiedän että multinikeistä keskustelu on kielletty säännöissä mut sanon silti, että täällä oli ainakin pari nimimerkkiä jotka tulivat Tor verkosta ja ne olivat Miss X ja solarfields+solafields2. Sen jälkeen kun solarfields hiljeni sä aloitit keskustelun, Tor verkosta. Voi tietysti olla sattumaakin, kyllähän kryptografiasta kiinnostunut it-alalla työskentelevä n. 50v mies voi Tor verkkoa käyttää, ei siinä mitään. Sun saama erikoiskohtelu ylläpidon puolelta johtui kuitenkin nimenomaan vahvasta oletuksesta että olet beyond, kirjoitustyylisikin on hyvin saman kaltainen.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, olet täysin epäkelpo palstan ylläpitäjäksi: keskenkasvuinen pikkusielu, jolla lähinnä halu pomottaa muita.

Minulla ei ole mitään tekemistä minkään muun nimimerkin kanssa. En ole "Miss X", en "solarfields", en "solafields2" enkä "beyond". Mutta sinulla oli selkeästi nämä mielessäsi kun päätit alkaa tämä vainoharhaisen ahojahdin ja sen mukaisen tor-pomotuksen - kuvitellen siinäkin onnistuvasi. Minä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, ja nyt kun vaikenen, en palaa häiriköimään millään toisella. En ole vielä niin säälittävä, että pitää jollain palstalla roikkua hinnalla millä hyvänsä. Olisin lähinnä kaivannut asiallisempaa keskustelua syystä minkä nimim. Neutroni sanoi: sellaisia palstoja on harvassa.

Sitten samaan aikaan:
KultaKikkare kirjoitti: 31 Tammi 2023, 14:09 Kyse on siitä että jos uusien kirjoittajien vastaanotto on se, että ensimmäisenä niitä syytetään jonkun multinikiksi, niin voi olla lyhyt visiitti.
No shit, sherlock!

No, palasin vain oikaisemaan tämän multinikkeilyspekutaation, vaikka ettet te vainoharhaiset mitään usko, että ihan sama. Jatkakaa pohditaa, se sujuu paljon tehokkaammin kuin mitään tiedekeskustelu.

P.S. Tämä ketju osoittaa luuloni palstan todellisesta tasosta melko oikeaksi. Ex-tiedepalstalaisten hiekkalaatikko, josta ei osata kasvaa ulos ja jonne ei uusia jäseniä kaivata.
Nythän sen sanoit itse paljastit. Olet kaikki nuo nimimerkit. Luulet kusettavasi muita mutta mua et pysty. Miksi et vain voi olla Beyond? Plain and simple?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tsori MooM
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kyllä se Enigma takaisin palaa, kun tipaton tammikuu loppui ja eduskuntavaalit ovat tulossa. Pari kertaa kun persuja kehaisee, niin palaa välittömästi, vaikka tekikin handemaisen uhriutumisen ideologisista, eikä tieteellisistä syistä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Vastaa Viestiin