Ok, poistun palstalta

Keijona
Reactions:

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Voihan olla, että on joillain samalla tavalla koulutetuilla ihmisillä on täysin identtiset mielipiteet ja käytös. Mutta vaikka olisivatkin eri ihmisiä ei se silti oikeuta siihen huonoon käytökseen.

Eihän täällä nyt mitään mahdotonta sekoilua vielä oo ollut, joku välillä vähän uskon tai ideologian palossa innostuu paasaamaan tai floodaamaan, ja moderointi on kohteluaasti varoitellut ennenkuin niihin puuttunut. Ja voihan jokainen halutessaan bännätä nimimerkin jonka kommentteja tai arvoja ei halua lukea.
Same same but different
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Minä annan palstalle tähän mennessä sananvapaudesta, avoimuudesta, totuuden esille tuomisesta, riippumattomuudesta, ym. demokratiaa edistävistä arvoista arvosanaksi 10+. Ylivoimaisesti Suomen paras keskustelupalsta. Jos itse trollaa ja joutuu vastatrollauksen kohteeksi, niin turha uhriutua ja ulista. Siitä se ajattelu myös omaa toimintaa kohtaan lähtee alkuun ja palauttaa keskustelun asiallisimmille urille, kun älyää, että niin se metsä vastaa, kun sinne huutaa.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
AimoJortikka
Reactions:

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Se on noiden toisten rahoilla loisivien savolaisten helppo antaa palstalle 10+
Kun menalaisista, luigeista, manolitoista ja muista nettosaajista saa sanoa mitä tahansa.
Mutta kun ottaa esille suomalaiset loisivat nettosaajat savolaiset niin syytetään maanpetoksesta.
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

AimoJortikka kirjoitti: 01 Helmi 2023, 12:44 Se on noiden toisten rahoilla loisivien savolaisten helppo antaa palstalle 10+
Kun menalaisista, luigeista, manolitoista ja muista nettosaajista saa sanoa mitä tahansa.
Mutta kun ottaa esille suomalaiset loisivat nettosaajat savolaiset niin syytetään maanpetoksesta.
Sota-aikana pitää valaa yhteishenkeä ja isänmaallisuutta, eli arvostella muita kuin suomalaisia. Onhan meillä pääministerikin, joka aina syyttää mokailuista jotakin muuta tahoa, kuin itseään ja jonka lehdistö vielä allekirjoittaa. Ei ollut #Jauhojengi, vaan #Jeesusjengi ja virsiä laulettiin. Blokkipolitiikkaankin jouduttiin #Sannan hallituksen vuoksi (kun sulkivat yhteistyön PS:n kanssa pois jo heti kättelyssä), kuten jo heti pääministerin ensimmäisestä populistisesta lausunnosta eduskunnassa aikoinaan totesinkin. Kuinka te kehtaatte?
Ranska ryhtyy tietoisesti kamppailemaan woke-kulttuuria vastaan, joka on ristiriidassa tasavallan ydinajatuksen kanssa, ja on omiaan ruokkimaan rajua vastakkainasettelua
https://www.suomenuutiset.fi/ranskan-ry ... asettelua/
Sanna Marinin hallitus trumpismin tiellä
https://www.verkkouutiset.fi/a/nakokulm ... /#dc3a85b4
Punkero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Taitaa olla harvassa ne keskustelut, joita carter ei muuta poliittisiksi.
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Punkero kirjoitti: 01 Helmi 2023, 13:15 Taitaa olla harvassa ne keskustelut, joita carter ei muuta poliittisiksi.
Jortikka ja Enigma aika usein esittävät poliittisia trollauksia, niin vastauskin menee usein politiikan puolelle. Sorry, yritän olla provosoitumatta trollauksista muissa kuin niille kuuluvissa threadeissa.
AimoJortikka
Reactions:

Trollauksia? Mitä trollauksia?

Se on tosiasia, että savolaiset nettosaajat loisivat minun verorahoillani. Haluaisin itse enemmän määrätä verorahojeni käytöstä. Ainakaan niitä ei pitäisi antaa loisiville savolaisille.

Ja mitä taas sota-aikaan ja yhtenäisyyteen tulee. Niin tällä hetkellä Ukrainan sodan kannalta EUn yhtenäisyys on moninkertaisesti tärkeämpää kuin suomalaisten yhtenäisyys. Niin että jos saa puhua siestamaista ja nettosaajista niin saa puhua myös tosiasioita loisivista savolaisista.
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

AimoJortikka kirjoitti: 01 Helmi 2023, 13:26 Trollauksia? Mitä trollauksia?

Se on tosiasia, että savolaiset nettosaajat loisivat minun verorahoillani. Haluaisin itse enemmän määrätä verorahojeni käytöstä. Ainakaan niitä ei pitäisi antaa loisiville savolaisille.

Ja mitä taas sota-aikaan ja yhtenäisyyteen tulee. Niin tällä hetkellä Ukrainan sodan kannalta EUn yhtenäisyys on moninkertaisesti tärkeämpää kuin suomalaisten yhtenäisyys. Niin että jos saa puhua siestamaista ja nettosaajista niin saa puhua myös tosiasioita loisivista savolaisista.
Et näköjään vieläkään ole älynnyt, että savolaiset ovat maamme kansalaisia, toisin kuin lievittäjät, etkä ikävä kyllä voi valita, että minne verorahojasi käytetään. Seuraavalla hallituskaudella niillä verorahoillasi ajetaan juuri savolaisten setämiesten etuja nykyistä hallitusta ansiokkaammin, joka on oikeaa kehitystä, sillä ilman savolaisia ei olisi USA:a, eikä Suomeakaan nykymuodossaan.
AimoJortikka
Reactions:

Kyllä minä sen tajunnut olen.
Mutta minulle minun verorahoillani nettosaajina loisivat savolaiset setämiehet ovat täysin samanarvoisia kuin siestamaiden nettosaajat.
Eivät siis minkään arvoisia.
Justis
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Justis »

AimoJortikka kirjoitti: 01 Helmi 2023, 14:01 Kyllä minä sen tajunnut olen.
Mutta minulle minun verorahoillani nettosaajina loisivat savolaiset setämiehet ovat täysin samanarvoisia kuin siestamaiden nettosaajat.
koskeeko tämä nyt sitten vain aja ainoastaan savolaisia setämiehiä vai yleensäkin pääkaupunkiseudun ulkopuolella olevia?
Paikalla
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Mitä nopeammin hahmottaa, ettei somealustoille tulla tyypillisesti totuuden selvittämisen vuoksi, vaan sen tietämisen vuoksi, todennäköisyydet onnistua ohittamaan hyödyttömät väittelyt tai lopettamaan osallistumisensa niihin ajoissa, kohoavat merkittävästi.
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

AimoJortikka kirjoitti: 01 Helmi 2023, 13:26 Trollauksia? Mitä trollauksia?
Suora hyökkäys toista kirjoittajaa kohtaan ja lisäksi aiheessa joka ei millään tavalla liity savolaisten työllisyysasteeseen.
AimoJortikka kirjoitti: 01 Helmi 2023, 13:26 Niin että jos saa puhua siestamaista ja nettosaajista niin saa puhua myös tosiasioita loisivista savolaisista.
Sä avasit ketjun loisivista savolaisista, keskustele siellä ihan vapaasti.
Be stronger than your excuses
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Minä olen savolainen. Tai oikeastaan sekoitus savolaista ja karjalaista. En tiedä olenko setämies koska ainut asiantuntija on poistettu palstalta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Deimos kirjoitti: 01 Helmi 2023, 15:16
Minä olen savolainen. Tai oikeastaan sekoitus savolaista ja karjalaista. En tiedä olenko setämies koska ainut asiantuntija on poistettu palstalta.
Vastentahtoisesti poistin tunnuksen kun itse sitä pyysi.
Be stronger than your excuses
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Minusta tämä vaikuttaa aika sallivalta foorumilta (suuntaan ja toiseen), eikös se ole hyvä asia?
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin