En esitä jatkuvasti samoja väitteitä. Jos olen esittänyt, parannan tapani kun moderaattorit huomauttavat. Joskus keskustelun kulun takia on aiheellistakin kerrata, toistaa väitteensä, ja tuleehan uusiakin, joille ne ovat uusia.Prometheus kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 11:46Vikahan ei tietenkään koskaan ole sinussa vaan aina muissa.Sandis kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 10:33Asiasta voi olla monta mieltä. Moderaattorit ovat kallellaan ateismiin ja BB teoriaan, minä en ole. Minuahan täällä haukutaan paskanpuhujaksi, mielisairaaksi ja valehtelijaksi, ja jos itse joskus ärähdän, minut bannataan, eikä niitä ikuisia nettikiusaajia.MooM kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 09:34Siis teit uuden käyttäjän, pelkän salasanan vaihto ei muuta käyttäjätunustasi, joka oli se Olli S. (tjsp).Sandis kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 08:57Vaihdoin tietokonetta ja jouduin muuttamaan unohtamani salasanat ja pääsinkin sisään, vaikka olen pannassa vielä. Saa nähdä hyväksyykö moderaattori.ID10T kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 08:52Olli on uudestisyntynyt!Sandis kirjoitti: ↑02 Loka 2024, 08:49 Tässä piti keskustella siitä, saako Jumalan olettaa tieteessä, kuten teistit haluavat ja tekevät, vai onko sellainen heti epätieteellistä kuten naturalismi ja ateistit haluavat.
Minusta olettamalla Jumalan maapallon historia ja kehitys, elämän tarkoitus ym. asiat tulevat ymmärrettäviksi, eli tieteessäkin saadaan niin paremmat teoriat aikaiseksi, kuin nykyinen ateistinen paradigma saa. Eksakteja teorioita ei siten saada, vaan vain filosofisia teorioita, ja niitä tulee erilaisia samoista asioista, yhteen eksaktiin ja ainoaan oikeaan teoriaan ei päästä. Fysiikassa saadaan eksakteja teorioita, psykologiassa ja teologiassa ym. ei saada.![]()
No, katsellaan. Bänni olisi päättyynyt 12.10. ja sen syy oli Törkeä kanssakeskurelejoiden aiheeton syyttely, floodaus. Pystytkö ryhdistäytymään siinä, ettet jankuta?
Yritän parhaani mukaan noudattaa sääntöjä, ja tämä on hyvä foorumi, koska on myös osiot uskonasioille ja filosofialle. Moderaattorit voivat siirtää sellaiset keskustelut niihin, jos ne loukkaavat heidän tiedekäsitystään, sen sijaan, että bannaavat uskovaiset ja BBn kannattajat.
Eli noudatan sääntöjä, yritän parhaani. Ei sensuuria, please! Hyvä kun on piukka moderointi, ei minulla mitään sitä vastaan ole.
Jos haluat oikeasti keskustella, niin älä esitä jatkuvasti samoja väitteitä joita et voi osoittaa oikeaksi.
Samojen perusteettomien väitteiden jankuttaminen ei tee niitä yhtään sen todemmiksi.
Uskonnollisissa piireissä saman mantran hokeminen kyllä toimii, mutta ei täällä.
Oikeasti haluavat jotkut vain tukkia suuni, kun ovat oikeassa ja minä väärässä ja siksi muka paskanjauhaja, mielisairas ja valehtelen.