Et taida poiketa muista talon asukkaista eduksesi. Eli esim. huumehörhö sanasta voi jättää vain huume-sanan pois. Vaikuttaa täsmälleen samanlaiselta touhulta, kuin mitä aikoinaan oli Nilsiän öljysheikillä. Ainoa erilaisuus on siinä, että Nilsiän sheikki oli öljynjalostus-alalla, sinä taas tuulimylly-/avaruusalus-/kolmipyörä-, jne-touhottaja..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:32Ei voi huumehörhöjen kerrostalossa.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:27Sinun pitäisi hävetä, kun on juonittu talon yhteiset kokoontumistilat jonkun vatipään suuruusharhaiselle touhulle!Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:09Onpa ihmeellinen suhtautuminen siihen että mulla on mahtavat ilmaiset tilat käytössäni...eikö yhtään hävetä ?Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:45Eli kysymyksessä lienee joku sellainen jutska, että isipappa lienee luottamusmiestoimissa ja hommannut pipipääpojalleen leikkitilat kunnan kiinteistöstä. Ei tuohon tarvita muuta, kuin joku *ittuuntunut hlö tekee valituksen päätöksestä Oulun kaupungille..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:25Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Minä vain totesin, mikä tilanne on, eli ei liikaa kannata elvistellä. Esim. joku talon asukas voi tehdä valituksen tasa-arvoon tai tulipalon mahdollisuuteen vedoten. Ja sinun sähkönkulutuksen kellarin osalta maksavat muut talon asukkaat korkeampina vuokrina. Lisäksi olet duunannut tilat palovaaralliseksi, esim. syttyvää puupölyä + muuta palavaa roinaa ja nestettä on kaikkialla..
Yhteistä taas on nuoret naiset! Öljysheikki tilasi naisia välittäjiltä, jotka vetivät höplästä ja panivat rahat omaan taskuun. Sinulla suunnilleen samat kuviot tuossa pilun ja naisten metsästyksessä. Toki tekniikka (tekoäly ja tietokoneet) on öljysheikin ajoista kehittynyt. Mutta samaa suuruusharhaisuutta, kuin mitä öljysheikillä oli!