Kunnianloukkaukset palstalla

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Koo
Reactions:

Re: Kunnianloukkaukset palstalla

Viesti Kirjoittaja Koo »

AVH kirjoitti: 03 Joulu 2024, 19:25
Koo kirjoitti: 03 Joulu 2024, 19:22
AVH kirjoitti: 03 Joulu 2024, 18:31 Ateistien jumalanpalvelusta olisi kiva päästä joskus seuraamaan. :P
Iltaa
Kerron mitä siellä tapahtuu.
Siellä "palvotaan" ihmistä ylimpänä olentona ja tiedettä ylimpänä tietona.
https://www.sundayassembly.org/

Niiden kirkko on rekisteröitynyt vissiin Jenkeissä "Sunday Assembly in America, Inc. is a registered 501(c)(3) non-profit organization (EIN: 46-3545619)" ja kirkkoja näkyy olevan ympäri maailmaa. :shock:
Arvasinhan, hah :lol:
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Koo kirjoitti: 03 Joulu 2024, 20:50
Tauko kirjoitti: 03 Joulu 2024, 19:31
AVH kirjoitti: 03 Joulu 2024, 18:31 Ateistien jumalanpalvelusta olisi kiva päästä joskus seuraamaan. :P
Iltaa
Ei ateismi ole kannanotto ihmisen kykyihin eikä kannanotto tieteeseen, eikä myöskään kannanotto kommunismiin.
Pelkästään näkemys jumalan olemassaolosta.
Iltaa
On.
Tiede, sen menneisyys, kehitys sekä tulevaisuus on silloin ateistisesta ihmisestä vain ihmisen omaa ansiota korottaen ihmisen korkeimmaksi olennoksi, mutta jättää tietoisesti sanomatta myös sen että tieteelliset faktat eivät välitä ihmisten poliittisista kannoista mitään.
Se että ei usko jumalan olemassaoloon tarkoittaa, että ei usko jumalan olemassaoloon eikä tarkoita mitään muuta.
Koo
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Koo »

Tauko kirjoitti: 03 Joulu 2024, 20:57
Iltaa
Ei ateismi ole kannanotto ihmisen kykyihin eikä kannanotto tieteeseen, eikä myöskään kannanotto kommunismiin.
Iltaa
On.
Tiede, sen menneisyys, kehitys sekä tulevaisuus on silloin ateistisesta ihmisestä vain ihmisen omaa ansiota korottaen ihmisen korkeimmaksi olennoksi, mutta jättää tietoisesti sanomatta myös sen että tieteelliset faktat eivät välitä ihmisten poliittisista kannoista mitään.
Se että ei usko jumalan olemassaoloon tarkoittaa, että ei usko jumalan olemassaoloon eikä tarkoita mitään muuta.

Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

KultaKikkare kirjoitti: 03 Joulu 2024, 08:23
Tuulispää kirjoitti: 03 Joulu 2024, 07:44
Tauko kirjoitti: 02 Joulu 2024, 22:39
OlliS kirjoitti: 02 Joulu 2024, 22:20 Nettisadistit ei enää kunnialoukkaa, ne vaan bannaa heti jos ei käyttäydy heidän mieliksi. Vievät sananvapauden vastustajiltaan.
Sanot, että moderaattorit ovat nettisadisteja ja tähän asti ovat olleet kunnialoukkaajia ja nyt ovat vieläkin pahempia?

Mitä ihmettä ja mitä hyvää ajattelet tuommoisten syytösten tuovan?
Sinulle palstan ylimoderaattorin oikeudet?
No täällähän on tiede.fi aikainen vasemmistolainen sisäpiiri modeina...eihän se mikään salaisuus ole.

Kristittyjen pitää vetää täällä hyvin matalaa profiilia selviytyäkseen...iki-ihanien besserwisser ateisti kommareiden seassa...jotka osaa kolvata.

:lol:
Vasemmistolainen sisäpiiri sulla on housuissas.

Tää on tiedepalsta, ei mikään vtun rukoushuone.

Jos Jesse puhuu variksien kautta sulle ja antaa vinkkejä olemattomaan tuulimyllybisnekseen niin mun tieteellinen näkökulma on, että sä olet ihan pöpi.
Kaukana tiedepalstasta.

Kiva keskustelupalsta...tiedettä hieman siteeksi.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Koo kirjoitti: 03 Joulu 2024, 21:26 Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Olen ollut luterilainen pietisti ja uskonut Jumalaan. En usko enää. Millä muka olen Jumalan korvannut? En ainakaan itse tiedä.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Märkäruuti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 22:42
Koo kirjoitti: 03 Joulu 2024, 21:26 Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Olen ollut luterilainen pietisti ja uskonut Jumalaan. En usko enää. Millä muka olen Jumalan korvannut? En ainakaan itse tiedä.
Kun ihminen on itsensä kanssa väleissä ei hän tarvitse jumalaa. Kun ei ole niin sitten alkaa ryyppäämään, käytää huumeita, sekoaa tai tulee uskoon. Jotain näistä tai kaikkia vuoronperään :lol:
Tauko
Reactions:

Koo kirjoitti: 03 Joulu 2024, 21:26
Tauko kirjoitti: 03 Joulu 2024, 20:57
Iltaa
Iltaa
On.

Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Asiantila ei nyt mitenkään liity minun persoonaani. Ei olemattomaan uskomattomuutta korvata, kun ei ole mitään mitä korvata.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Märkäruuti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 22:42
Ilmastohumpalla.
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Minusta tuntuu, että monen uskovaiseksi tunnustautuvan jumalasuhde nukkuu enimmäkseen Ruususen unta, herätäkseen välillä moittimaan ateisteja, kunnes uni voittaa taas.
Tauko
Reactions:

Wisti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:17 Minusta tuntuu, että monen uskovaiseksi tunnustautuvan jumalasuhde nukkuu enimmäkseen Ruususen unta, herätäkseen välillä moittimaan ateisteja, kunnes uni voittaa taas.
Jotain outoa meneillään, tänään ovat heränneet. Kuun vaiheen tarkistin, ei ole täysikuu.
Kuun vaihe: Kasvava sirppi Kuun ikä 2.5 päivää Kasvava, 7% näkyvillä
Etäisyys maasta 385065.34km.
Märkäruuti
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:02 Ilmastohumpalla.
Tuo oli jo lmelkoisen apsellinen heitto. Ilmastonmuutoksen kommentoiminen on pieni sektori elämässäni. Se ei korvaa mitään siitä kokonaisvaltaisesta uskosta, joka minulla oli nuorempana. Se usko vaan osoittautui tyhjäksi.
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Wisti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:17 Minusta tuntuu, että monen uskovaiseksi tunnustautuvan jumalasuhde nukkuu enimmäkseen Ruususen unta, herätäkseen välillä moittimaan ateisteja, kunnes uni voittaa taas.
Tarkoitan, että ihmisen jumalasuhde voi olla hyvinkin ohut. Silti hän saattaa vilpittömän tuntuisesti ihmetellä, miten ateisti saattaa elää ilman jumalaa, vaikka tekee itse sitä käytännöllisesti katsoen aina.
Märkäruuti
Reactions:

Tauko kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:23 Jotain outoa meneillään, tänään ovat heränneet. Kuun vaiheen tarkistin, ei ole täysikuu.
Olen niin paatunut ihminen, etten usko enää edes kuuhulluuteen.
Onko minulla enää mitään toivoa? :mrgreen:
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Wisti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:31
Tarkoitan, että ihmisen jumalasuhde voi olla hyvinkin ohut. Silti hän saattaa vilpittömän tuntuisesti ihmetellä, miten ateisti saattaa elää ilman jumalaa, vaikka tekee itse sitä käytännöllisesti katsoen aina.
En minä ainakaan ihmettele, miten ateisti saattaa elää ilman Jumalaa, koska haluan antaa jokaiselle vapauden joko uskoa tai olla uskomatta.
Toisin sanoen: en pyri sekaantumaan ateistien elämään, mutta en tykkää huonoa, vaikka minun elämääni uskovaisena joku sekaantuisikin.
Sehän kertoisi vain sen tosiasian, että elämäni Jumalaan uskovana kuitenkin kiehtoo - jollain salatulla tavalla...
Cinnamon
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Cinnamon »

Jemina kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:42
Wisti kirjoitti: 03 Joulu 2024, 23:31
En minä ainakaan ihmettele, miten ateisti saattaa elää ilman Jumalaa, koska haluan antaa jokaiselle vapauden joko uskoa tai olla uskomatta.
Toisin sanoen: en pyri sekaantumaan ateistien elämään, mutta en tykkää huonoa, vaikka minun elämääni uskovaisena joku sekaantuisikin.
Sehän kertoisi vain sen tosiasian, että elämäni Jumalaan uskovana kuitenkin kiehtoo - jollain salatulla tavalla...
Mitä jumalaa? Ihminen on keksinyt varmaan 10 000 jumalaa kehityksensä aikana, sinä olet ateisti 9999 niistä. Minä vain yhden enemmän kuin sinä.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin