Moderaattorit

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Prometheus
Reactions:

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 17:16
AVH kirjoitti: 11 Joulu 2024, 17:07
OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 17:02
AVH kirjoitti: 11 Joulu 2024, 16:14
OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 14:28 En voi puolustautua, jos olen bannattu, ja jos puolustan, olen kyllä sanonut sen jo ennenkin. Sanon siis tässäkin vaan, että olen noihin jo vastannut ennenkin, ja kyllä minunkin puolella ollaan ihan yhtä paljon kuin näiden ateistien ja BBn kannattajien.
Ei täällä kyllä kukaan ole sun juttujasi puolustanut. :P
Eikö? He ovat ilmeisesti saaneet sitten bannit, tai eivät halua keskustella näissä rajoissa.
Usko nyt että ei kukaan kykene niitä lapsellisia jokelluksia ottamaan todesta.
Sinä tiedät mitä ajattelen tuosta, mutten voi sitä toistaa kun yksi moderaattori bannaa minut heti. Lukekaa se viimeisin artikkelini Kokonaisuus.pdf, siinä on sekä Jumala että BBn kritiikki. Ja minä olen 78- vuotias ja tietokirjailija, enkä mikään lapsellinen.

Minä olen oppinut uskova itsekin ja keskustelen jatkuvasti.
Voi kun sinun pitäisi nöyrtyä itse ymmärtämään, mikä sinä olet ja et ole, mutta merkeistä päätellen sitä ei sinun elinaikanasi tule tapahtumaan.
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 09:36 Asdf pitäisi erottaa moderaattorin tehtävästä. On puolueellinen ja bannaa minut vähän väliä aiheettomastikin. Oman käsityksen esittäminen kuuluu sananvapauteen, eikä sen puolustaminen ole floodausta. Kommentteihin on kohteliasta vastata, ja sen saa tehdä omalla tavallaan.
Haluat ilmeisesti palstan ylimoderaattoriksi ja ehkä myös kaapata koko palstan komentoosi.
Ja miksei samalla vaivalla vielä myös koko tieteenkin.
AVH
Reactions:

Viesti Kirjoittaja AVH »

Eipä silti aika vähiin ne käy minullakin aiheet kun tuo politiikkakaan ei kiinnosta. Ollaan Olli osin samassa veneessä ehkä osin samoista syistäkin.
OlliS
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Damokles kirjoitti: 11 Joulu 2024, 19:17
OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 17:02
AVH kirjoitti: 11 Joulu 2024, 16:14
OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 14:28 En voi puolustautua, jos olen bannattu, ja jos puolustan, olen kyllä sanonut sen jo ennenkin. Sanon siis tässäkin vaan, että olen noihin jo vastannut ennenkin, ja kyllä minunkin puolella ollaan ihan yhtä paljon kuin näiden ateistien ja BBn kannattajien.
Ei täällä kyllä kukaan ole sun juttujasi puolustanut. :P
Eikö? He ovat ilmeisesti saaneet sitten bannit, tai eivät halua keskustella näissä rajoissa.
Eiköhän tuo voida jo laskea paranoiaksi. Kuten sekin että olisin kääntänyt takkini ja olen samaa mieltä kuin sinä (Salaa tietenkin, en julkisesti).

Kun elät siinä pienessä kuplassasi et näe mitä ympärillä tapahtuu.

Itse olen ko. keskusteluun kosmologiasta menettänyt täysin mielenkiintoni. Mielestäni jankkaamalla ei mikään edisty mihinkään.
Kaikki osapuolet ovat jo sanoneet sanansa. Nyt odotetaan ja luetaan vaan artikkeleita lehdissä ja netissä. Ja mikä leviää ja mikä sammuu, ja mihin tieteen laiva kääntyy. Toivottavasti ACGn ja MONDin suuntaan, pois BBstä.

Täällä keskustelu on mennyt jankkaamiseksi sekä jumalista että BBstä. Luomista ei käsitellä ollenkaan, ja samaksi jankkaamiseksi sekin menisi. Oikeastaan ihan hyvä, että moderaattorit lopettivat keskustelun kovalla kädellä. Ei ne asiat silti mihinkään katoa. Niistä ei vaan osata keskustella asiallisesti. Se on totta.
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:35 MONDin suuntaan, pois BBstä.
Etkö vieläkään ymmärrä, ettei MOND ole mitenkään BB:lle vastakkainen teoria. Jos MOND olisi oikeassa, se muuttaisi vain käsityksiämme newtonillaisesta gravitaatiosta. Ei se BB teoriaa kaataisi, kuten tunnut kuvittelevan.
OlliS
Reactions:
Viesti:

Märkäruuti kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:48
Etkö vieläkään ymmärrä, ettei MOND ole mitenkään BB:lle vastakkainen teoria. Jos MOND olisi oikeassa, se muuttaisi vain käsityksiämme newtonillaisesta gravitaatiosta. Ei se BB teoriaa kaataisi, kuten tunnut kuvittelevan.
Pois tuo jankkaus!
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Tässä yksi esimerkki, miksi Ollin kanssa menee jankkaukseksi. Hän ei rekisteröi tai ei ymmärrä tai molempia, saamiaan vastakommentteja. Korkeintaan kuittaa ne bb-propagandaksi tai jotain muuta sössötystä, mutta kertaakaan hän ei ole pystynyt perustelemaan väitteitään. Sitten seuraavana päivänä tai jo yönä uusitaan sama jankutus, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kumma, kun asiallista keskustelua ei ole syntynyt.
Mene mene tekel upharsin.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:55
Pois tuo jankkaus!
Jälleen toistoa tulee vastauksena sinun kommenttiisi. Toisto johtuu sinusta. Etkö todella edes tätä tajua?
Mene mene tekel upharsin.
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:55
Pois tuo jankkaus!
Et siedä faktaa, vaikea silloin on keskustella asiapohjalla.
Märkäruuti
Reactions:

asdf kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:56 Tässä yksi esimerkki, miksi Ollin kanssa menee jankkaukseksi. Hän ei rekisteröi tai ei ymmärrä tai molempia, saamiaan vastakommentteja.
Tämä MOND oikaisu oli minunkin kohdallani vähintäänkin kymmenes vuosien varrella. Olen keskustellut Ollin kanssa paljon ennen tälle palstalle tuoloa. Tiedän myös, etten ole ainoa, joka asiasta on huomauttanut.
Keskustelun tulisi olla mielipiteiden vaihtoa ja toisilta oppimista. Siihen Olli ei ole kyennyt enää vuosiin.
OlliS
Reactions:
Viesti:

Märkäruuti kirjoitti: 11 Joulu 2024, 22:02
asdf kirjoitti: 11 Joulu 2024, 21:56 Tässä yksi esimerkki, miksi Ollin kanssa menee jankkaukseksi. Hän ei rekisteröi tai ei ymmärrä tai molempia, saamiaan vastakommentteja.
Tämä MOND oikaisu oli minunkin kohdallani vähintäänkin kymmenes vuosien varrella. Olen keskustellut Ollin kanssa paljon ennen tälle palstalle tuoloa. Tiedän myös, etten ole ainoa, joka asiasta on huomauttanut.
Keskustelun tulisi olla mielipiteiden vaihtoa ja toisilta oppimista. Siihen Olli ei ole kyennyt enää vuosiin.
Minä olen siihen vastannut. Et varmaan muista, kun vaadit toistamaan. Ja sitten asdf bannaa minut, ja se olen muka minä joka jankkaan ja toistan. Olen kuullut tuon väitteen monta kertaa ja vastannut siihen monta kertaa.

Tämä on kaikki epäoikeudenmukaista minua kohtaan koko ajan.

Nytkin puhutaan asiattomasti tässä viestiketjussa, ja siellä missä se on aiheena, minut bannataan, vaikka vaan vastaan tuollaisiin kysymyksiin.
Märkäruuti
Reactions:

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 22:56 Minä olen siihen vastannut.
Vastannut mitä?
Esitit taas kerran MOND teorian olevan vastakkainen BB teorialle. Sitä se ei ole. MOND ei kiistä sen paremmin alkua kuin laajenemistakaan. Se on vain ja ainostaan vaihtoehtoinen selitys niille havainnoille, joiden perusteella pimeä aine on päätelty. Eikä siinäkän suhteessa kaikkille havannoille.
OlliS
Reactions:
Viesti:

Märkäruuti kirjoitti: 11 Joulu 2024, 23:08
OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 22:56 Minä olen siihen vastannut.
Vastannut mitä?
Esitit taas kerran MOND teorian olevan vastakkainen BB teorialle. Sitä se ei ole. MOND ei kiistä sen paremmin alkua kuin laajenemistakaan. Se on vain ja ainostaan vaihtoehtoinen selitys niille havainnoille, joiden perusteella pimeä aine on päätelty. Eikä siinäkän suhteessa kaikkille havannoille.
Ei vastaukseni ollut tuollainen. Et muista vastaustani.
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Modet toimivat omien rajallisten kykyjensä varassa. Eivät ymmärrä esim Linnunradan Keisarin asemaa kaikkeudessa.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

OlliS kirjoitti: 11 Joulu 2024, 22:56 Minä olen siihen vastannut. Et varmaan muista, kun vaadit toistamaan. Ja sitten asdf bannaa minut, ja se olen muka minä joka jankkaan ja toistan. Olen kuullut tuon väitteen monta kertaa ja vastannut siihen monta kertaa.
Ei kukaan vaatinut sinua vastaamaan mihinkään. Sinun vastaus on tiedossa jo ennalta. Pakkomielteesi saada joka asiassa viimeinen sana on yksi tekijöitä, joka ajaa sinut ongelmiin moderoinnin kanssa. Se johtaa jankutukseen, kun ei sinulla ole kuitenkaan mitään uutta asiaa ja perusteluja uskomuksillesi, joita julistat totuutena. Hyväksy se, että kaikki eivät tule koskaan jakamaan sinun uskoa tai tapaa julistaa sitä valehtelemalla ja jotkut sanovat sen aina ääneen.
Tämä on kaikki epäoikeudenmukaista minua kohtaan koko ajan.
Ei ole. Olet tietoinen palstan säännöistä ja yleisestä keskustelukulttuurista ja asenteesta tieteellistä tietoa ja uskonnollista julistamista kohtaan. Olet silti valinnut kirjoittaa tänne, vaikka tiedät, että väitteesi ovat ristiriidassa sen kanssa. Sinä olet se epäoikeudenmukainen kiusaaja, joiksi muita syytät. Toimintasi on ihan sama kuin fanaattinen lestadiolainen tulisi saarnaamaan mormonikirkkoon omia oppejaan ja ulisisi joutuneensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, kun vartija heittää hänet ulos ja poliisi kirjoittaa sakot uskonrauhan häiristemisestä. Sellaisia vapauksia ei ole missään, että kuka vaan saa julistaa mitä vaan ja muiden on pakko hymistellä.
Nytkin puhutaan asiattomasti tässä viestiketjussa, ja siellä missä se on aiheena, minut bannataan, vaikka vaan vastaan tuollaisiin kysymyksiin.
No älä vastaa. Sillä se on ratkaistu. Olet mielipiteesi sanonut ja hyväksy se, että muut ovat eri mieltä ja saavat sanoa sen.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin