No huh huh? - Alatko asiakkaaksi

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Kissatäti
Reactions:

No huh huh? - Alatko asiakkaaksi

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Alatko asiakkaaksi :D

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Neutroni
Reactions:

Re: No huh huh? - Alatko asiakkaaksi

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Eipä taida tulla kauppoja. Mielenkiintoinen hinnoittelu. Hakevatkohan nuo asiakkaiksi jotain helppoon ja haasteettomaan elämäänsä flipanneita rikkaiden kakaroita, joille tuollaiset summat ovat pikkurahoja. Bonuksena voivat vielä kiristää vanhemmilta toisen mokoman, että päästävät lapsistaan eroon.
Kissatäti
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 21 Helmi 2025, 15:58 Eipä taida tulla kauppoja. Mielenkiintoinen hinnoittelu. Hakevatkohan nuo asiakkaiksi jotain helppoon ja haasteettomaan elämäänsä flipanneita rikkaiden kakaroita, joille tuollaiset summat ovat pikkurahoja. Bonuksena voivat vielä kiristää vanhemmilta toisen mokoman, että päästävät lapsistaan eroon.
Siis ei ole todellista jos joku haksahtaa tällaiseen. Olen hieman ihmeissäni :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Vois lähettää epäasiallisia ja negatiivisia viestejä.
Be stronger than your excuses
AimoJortikka
Reactions:

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

KultaKikkare kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:02 Vois lähettää epäasiallisia ja negatiivisia viestejä.
Ja kun tulee lasku?
Niin kiistää sen. Epäasiallinen laskutusperuste. En minä ainakaan maksa laskuja, jos niillä ei ole asiallista perustetta. Voisi kyllä kokeilla? Ihan mielenkiinnosta? Että millainen lasku tulee ja mitä sanovat kun sen kiistää?
Neutroni
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:00 Siis ei ole todellista jos joku haksahtaa tällaiseen. Olen hieman ihmeissäni :D
Ihminen voi flipata ihan miten vain ja haksahtaa mihin tahansa. Joku kiinnostuu noituudesta ja yliluonnollisesta, ja jos hän sitten saa jonkin todellisuudentajuun vaikuttavan mielenterveysongelman, niin helposti alkaa pelätä demoneja, kirouksia ja vastaavia. Ja jos ei tuo äidy niin pahan psykoosin asteelle, että tarvitaan psykiatrista pakkohoitoa, niin heitteillä ja rosvojen hyväksikäytettävinä he ovat tässä yhteiskunnassa.

Tuo hinnoittelu perustunee varmaan siihen, että rikkaat kilahtavat siinä missä köyhätkin, mutta yhdeltä rikkaalta asiakkaalta voi nyhtää samalla työllä kymmeniä kertoja enemmän. Ei kukaan keskiluokkainen tuollaiseen pysty hurahtamaan, tai ainakin tulee kupatuksi kuiville muutamassa viikossa (sitäkin tapahtuu). Mutta osalle meistä tonni on mitätön pikkuraha.
Neutroni
Reactions:

AimoJortikka kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:08 Ja kun tulee lasku?
Niin kiistää sen. Epäasiallinen laskutusperuste. En minä ainakaan maksa laskuja, jos niillä ei ole asiallista perustetta. Voisi kyllä kokeilla? Ihan mielenkiinnosta? Että millainen lasku tulee ja mitä sanovat kun sen kiistää?
Ei tuollaista laskua tietysti saa ulosottoon millään. Mutta varmaan tuo on pelotteena vainoharhaisille. Jos ei maksa laskua, niin voi saada peräänsä paljon lakimiehiä ja vouteja pahempia kirouksia.
Cinnamon
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Cinnamon »

Avaan pelin demonipuhdistuksella ja sitten duh luonnollisesti jatkan päivittäisellä konsultaatiolla. Sitten tietenkin jos demoneita löytyy lisää noidan toimesta niin aina puhdistus päälle ilman kyselyitä.
Kissatäti
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:10
Kissatäti kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:00 Siis ei ole todellista jos joku haksahtaa tällaiseen. Olen hieman ihmeissäni :D
Ihminen voi flipata ihan miten vain ja haksahtaa mihin tahansa. Joku kiinnostuu noituudesta ja yliluonnollisesta, ja jos hän sitten saa jonkin todellisuudentajuun vaikuttavan mielenterveysongelman, niin helposti alkaa pelätä demoneja, kirouksia ja vastaavia. Ja jos ei tuo äidy niin pahan psykoosin asteelle, että tarvitaan psykiatrista pakkohoitoa, niin heitteillä ja rosvojen hyväksikäytettävinä he ovat tässä yhteiskunnassa.

Tuo hinnoittelu perustunee varmaan siihen, että rikkaat kilahtavat siinä missä köyhätkin, mutta yhdeltä rikkaalta asiakkaalta voi nyhtää samalla työllä kymmeniä kertoja enemmän. Ei kukaan keskiluokkainen tuollaiseen pysty hurahtamaan, tai ainakin tulee kupatuksi kuiville muutamassa viikossa (sitäkin tapahtuu). Mutta osalle meistä tonni on mitätön pikkuraha.
Surullista.
Kissatäti
Reactions:

Cinnamon kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:15 Avaan pelin demonipuhdistuksella ja sitten duh luonnollisesti jatkan päivittäisellä konsultaatiolla. Sitten tietenkin jos demoneita löytyy lisää noidan toimesta niin aina puhdistus päälle ilman kyselyitä.
Minä voisin ostaa padan, kristallipallon ja Quija-laudan :D Jospa sisäinen noitani innostuisi.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Kissatäti kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:30
Cinnamon kirjoitti: 21 Helmi 2025, 16:15 Avaan pelin demonipuhdistuksella ja sitten duh luonnollisesti jatkan päivittäisellä konsultaatiolla. Sitten tietenkin jos demoneita löytyy lisää noidan toimesta niin aina puhdistus päälle ilman kyselyitä.
Minä voisin ostaa padan, kristallipallon ja Quija-laudan :D Jospa sisäinen noitani innostuisi.
Kyllähän se Milla Magiakin oli Ankkalinnan ainoa hottis. Helunasta ja Iineksestä nyt tuskin tarvitsee sen enempää mainita.
AimoJortikka
Reactions:

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Onhan tuo 150 aika pikkuraha puhdistuksesta? Hotelliyö maksaa enemmän?
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Kesämökin puhdistus voisi kiinnostaa onko hinta 150€ ympäri Suomen? Ei ole sähköä, joten imuria ei kannata ottaa mukaan.
Kissatäti
Reactions:

Tuossa nuo nettisivut kokonaisuudessaan. Kristallipallot eivät ole kalliita eikä padat! :D

https://www.vnoita.fi/
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Karmee fontti sulla puhelimessa. Munki käsiala on luettavampaa.
Guild can only exist in a person who can act
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin