Pingiviinituuttiin uskominen

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!

Kuinka moni tunnustaa minut Universumin Pakastealtaan Päälliköksi?

Tunnustan
2
67%
En tunnusta
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Pingiviinituuttiin uskominen

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Aloin uskomaan Pingviinituuttiin. Valaistuin tänä päivänä juuri. Mutta Pingviinituutti on todellinen. Jostakin syystä näen niitä kauppojen pakastealtaassa mutta se saattaa olla hallusinaatio, en ole varma. Mutta olen varma että universumi alkoi Valion tehtaalta. Siksi Pingviinituutti on minulle pyhä ja tapan jokaisen joka syö tai loukkaa Pyhää Pingviinituuttia. Tai lennän Airbussilla päin Nesteen tornia. Tuoteseloste on evankeliumini. Minun ei tarvitse edes tietää mistä pingviinituutti on tehty koska uskon Pyhään Pingviinin Evankeliumiin. Nyt etsin valaistukseni avulla uskollisia seuraajia. Jokainen voi lahjoittaa omaisuutensa minulle aluksi koska sitä ei tarvitse Pyhässä Pakastealtaassa. Pakastealtaassa syödään Pyhiä Tuutteja ikuisuuden eikä minun tarvitse selittää mitä ikuisuus on. Deal with it. Jokainen maksaa minulle kymmenyksiä. Onneksi se on kohtuullinen 95 % tuloista.
Liitteet
suklaatuutti.jpg
suklaatuutti.jpg (24.74 KiB) Katsottu 402 kertaa
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1677
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Pingiviinituuttiin uskominen

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Tunnustaudun agnostikoksi, siksi valitsen tuuttini hinnan mukaan. Pirkka-tuutit ovat olleet pitkään suosikkejani, mutta edullisimmat taitaa olla LIDL:in monipakkaukset.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Pingiviinituuttiin uskominen

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Pingviinituutti on huikea systeemi.
Vastaa Viestiin