”Kallion lukio ei ole punavihreä oppilaitos”
Re: ”Kallion lukio ei ole punavihreä oppilaitos”
"Kallion lukio on Suomalaisen sivistyksen kehto." todettiin ministeriön mietinnössä. Ainoastaan joku hullu persu siellä keulii.
Kukaan ei ole väittänyt koskaan mitään tuollaista. Koko väite on kaltaistesi pönttöpäiden keksintöä.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Märkäruuti
- Reactions:
Keskimmäinen lapseni on suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja on nyt pienen firman toimitusjohtaja.
Taitaa korkeakoulutetuista melko pieni osa olla valtion virassa, jos ei MPKK:a lasketa.
-
Brainwashed
- Reactions:
Koko Kallion lukio saisi puolestani räjäyttää taivaan tuuliin, loppuu se wokeilu sitten siltä osin, ja sama kohtalo kaikille muillekin oppilaitoksille missä levittävät vassariwokepaskaansa.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Vähän omituinen väite. Jokin henkilökohtainen ongelmako panee sinut moista arvailemaan?
Kun katson omaa perhettäni, niin noin ei tosiaankaan ole.
Mieheni ja minä - molemmat akateemisen koulutuksen saaneita - teimme kumpikin elämäntyömme yksityisen palveluksessa.
Kolmesta lapsestamme kahdella akateeminen loppututkinto, toinen pienehkön firman toimari, toinen tekniikkajohtaja vähän isommassa puulaakissa. Tyttäremme on sairaanhoitaja (YAMK), hänkin tällä hetkellä yksityisen palveluksessa.
En tietenkään pyri yleistämään, tuo vain ihan esimerkinomaisesti.
Tämä viestisi on hyvä esimerkki siitä, mihin fanaattinen maga-aate johtaa. Ensin puhutaan sananvapaudesta ja vaaditaan tasapuolista kohtelua omille ehdokkaille. Lopulta päädytään vaatimaan eri mieltä olevien lasten räjäyttämistä. Hyvä meininki (EI OLE!). Viestisi on hyvä esimerkki siitäkin, että kaltevan pinnan argumentti ei aina ole argumentaatiovirhe, vaan joskus niin todella tapahtuu.Brainwashed kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 10:51 Koko Kallion lukio saisi puolestani räjäyttää taivaan tuuliin, loppuu se wokeilu sitten siltä osin, ja sama kohtalo kaikille muillekin oppilaitoksille missä levittävät vassariwokepaskaansa.
![]()
Never trust the Government. Fuck the Government.
Nämä nettikeskustelujen jutut, höpinät ja väärinymmärrykset on kyllä erikoisia. Tähän kysysyisin vielä Ertsulta, että onko julkisen puolen sairaanhoitajan työ jotenkin vähempiarvoisempaa, kuin yksityisellä?Teddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 11:14Vähän omituinen väite. Jokin henkilökohtainen ongelmako panee sinut moista arvailemaan?
Mieheni ja minä - molemmat akateemisen koulutuksen saaneita - teimme kumpikin elämäntyömme yksityisen palveluksessa.
Kolmesta lapsestamme kahdella akateeminen loppututkinto, toinen pienehkön firman toimari, toinen tekniikkajohtaja vähän isommassa puulaakissa. Tyttäremme on sairaanhoitaja (YAMK), hänkin tällä hetkellä yksityisen palveluksessa.
No katsos kun Ertsun mielestä ne julkisen puolen työntekijät ovat ilmeisesti kaikki niitä halveksuttavia loisia, joita me veronmaksajat joudumme elättämään.Moilanen kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 12:51Nämä nettikeskustelujen jutut, höpinät ja väärinymmärrykset on kyllä erikoisia. Tähän kysysyisin vielä Ertsulta, että onko julkisen puolen sairaanhoitajan työ jotenkin vähempiarvoisempaa, kuin yksityisellä?Teddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 11:14Vähän omituinen väite. Jokin henkilökohtainen ongelmako panee sinut moista arvailemaan?
Jep, pahimpia on koulutetutTeddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 13:28No katsos kun Ertsun mielestä ne julkisen puolen työntekijät ovat ilmeisesti kaikki niitä halveksuttavia loisia, joita me veronmaksajat joudumme elättämään.Moilanen kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 12:51Nämä nettikeskustelujen jutut, höpinät ja väärinymmärrykset on kyllä erikoisia. Tähän kysysyisin vielä Ertsulta, että onko julkisen puolen sairaanhoitajan työ jotenkin vähempiarvoisempaa, kuin yksityisellä?Teddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 11:14Vähän omituinen väite. Jokin henkilökohtainen ongelmako panee sinut moista arvailemaan?
En tietenkään pyri yleistämään, tuo vain ihan esimerkinomaisesti.![]()
Jep jep. Juuri samoin tein minäkin. Samanlaisella koulutuksellakin. Mitäs me luokkapetturit.Moilanen kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 13:34Jep, pahimpia on koulutetutTeddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 13:28No katsos kun Ertsun mielestä ne julkisen puolen työntekijät ovat ilmeisesti kaikki niitä halveksuttavia loisia, joita me veronmaksajat joudumme elättämään.Moilanen kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 12:51Nämä nettikeskustelujen jutut, höpinät ja väärinymmärrykset on kyllä erikoisia. Tähän kysysyisin vielä Ertsulta, että onko julkisen puolen sairaanhoitajan työ jotenkin vähempiarvoisempaa, kuin yksityisellä?Teddy kirjoitti: ↑12 Huhti 2025, 11:14Vähän omituinen väite. Jokin henkilökohtainen ongelmako panee sinut moista arvailemaan?
En tietenkään pyri yleistämään, tuo vain ihan esimerkinomaisesti.![]()
. Itse olen saanut pahimman luokan humanistisen yliopistokoulutuksen aikoinaan. Ilmeisenä luokkapetturina tein parikymmentä vuotta hommia yksityisellä puolella.
Te lahtarien kätyrit, sa*na. Kaikkien yliopiston käyneiden velvollisuus on liittyä miljoonien turhien julkisten työntekijöiden joukkoon ja hävittää valtion rahat hienoihin wokeprojekteihin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Sillä totisesti minä sanon teille veljet (sisaret?) hävetkää, katso vieläkin minä sanon hävetkää.
Itse sentään teknisen pohjakoulutuksen saaneena loisin valtiolla koko työurani. Ei puhettakaan, että olisin koskenut yksityisen puolen töihin.
Teku-aikana oli tapana keväällä kysellä luokkakavereilta, menetkö kesätöihin, vain lennätinlaitokselle. Minä menin joka kesä Lennätinlaitokselle. Näin toimii todellinen yhteiskunan loinen ja valtionvarainhävittäjä.
Noh noh, Märkäruuti, älä nyt ylpeyyteesi halkea!
Puolustuksekseni voin kertoa, että lukioaikana olin yhden kesän töissä valtion puhelimessa ja toisen lennättimessä. Eli on sitä meikäläinenkin valtion leveää leipää nautiskellut veronmaksajien piikkiin. Opiskeluaikana olikin sitten vähän eri kuviot. Heti ekana kesänä sain töitä yrityksestä, jossa sitten koko työurani puursin. Vähän on/off, kun tuli tehtyä kolme mukulaa siinä jossakin välissä.
Puolustuksekseni voin kertoa, että lukioaikana olin yhden kesän töissä valtion puhelimessa ja toisen lennättimessä. Eli on sitä meikäläinenkin valtion leveää leipää nautiskellut veronmaksajien piikkiin. Opiskeluaikana olikin sitten vähän eri kuviot. Heti ekana kesänä sain töitä yrityksestä, jossa sitten koko työurani puursin. Vähän on/off, kun tuli tehtyä kolme mukulaa siinä jossakin välissä.