Mikäs mä olen kun mut lasketaan jo keski-ikäiseksi, käsittääkseni, ja naiset on kautta linjan reilusti mua nuorempia mutta yhtäkään en ole niistä iskenyt enkä alkanut mitään ehdottelemaan?Susa kirjoitti: ↑29 Huhti 2025, 16:55Ei, en ole.Brainwashed kirjoitti: ↑29 Huhti 2025, 16:33Kuten jo totesin, niin olet ymmärtänyt setämies käsitteen täysin väärin.Susa kirjoitti: ↑29 Huhti 2025, 14:35Minusta 36-vuotias mies, joka jahtaa teinityttöjä on setämies.Brainwashed kirjoitti: ↑29 Huhti 2025, 12:54 Eivät tuomitsematta jääneet ole setämiehiä. Olet ymmärtänyt käsitteen täysin väärin.![]()
![]()
![]()
Setämies
Keski-ikäinen tai sen ylittänyt mieshenkilö, joka lähestyy heitä huomattavasti nuorempia naisia ja tyttöjä suorilla ja ahdistaviksi koetuilla ehdotuksilla. Lisäksi setämiesten keinovalikoimaan kuuluvat kaksimieliset vitsit ja sovinismi.
https://urbaanisanakirja.com/word/setamies/
Kerran olen seukannut 2v mua nuoremman kanssa ja kerran noin 15v vanhemman kanssa, muuten kaikki selvästi nuorempia. Lasken tähän mukaan ihan sellaset pari kk kestäneet, muutenhan niitä ei montaa olisi.