Huumorinurkka

TV-ohjelmat, Sarjat, Elokuvat, Dokumentit, Videot + Huumori
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Deimos »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:33 Kuva
Älä kuule poju matki mua....
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Deimos »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:46
Deimos kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:40
[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 27 Helmi 2023, 13:33 Kuva
Älä kuule poju matki mua....
En ole "poju" koska alunperin olen ollut lännen valkoisen tiikerin tähtikuvio taivaalla ja siten olen ihmiseen verrattuna aika vanhus.

Kuvan kopsasin 4chanilta ja jos se on jo aiheessa täällä, nii en mä jaksa selata koko aihetta läpi et mitä kuvia tääl on ja mitä ei.
Haista vittu. Ei todellakaan kiinnosta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Ismo: suomalainen ei puhu itsestään.
Same same but different
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1622
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Päivän Pii
Kyltissä luki "Älä estä kuljettajaa näkemästä oikealle" joten estin häntä näkemästä vasemmalle.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pol ... le/8643830

Pii totesi myös
"Miks syys saa mut minä en."

(Pii oli Hesarin pakinoitsija, huonomuistisille tiedoksi)
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Keijona »

IMG-20230305-WA0002.jpg
Same same but different
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5037
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Wisti »

No, mutta Keijo! Sinähän olet puolueettomuuden johtotähti meille kaikille. Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun noin menit vasemmistoa pilkkaamaan.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Wisti kirjoitti: 05 Maalis 2023, 15:47 No, mutta Keijo! Sinähän olet puolueettomuuden johtotähti meille kaikille. Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun noin menit vasemmistoa pilkkaamaan.
Kannattaa varmaan minäkeskeisyyden sokeuttamana kuvitella että varmaan tuo nyt tarkoittaa minä minua henkilökohtaisesti, vajota yhä syvemmälle mielikuvituksen luomaan egon harhaan.

Vaikea sille on mitään tehdä, että ääri-ilmiöitä kuten vasemmistoa ja persuja eniten tuodaan esille, ja niistä eniten meemejä liikkuu,
Same same but different
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5037
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Keijona kirjoitti: 05 Maalis 2023, 16:55
Wisti kirjoitti: 05 Maalis 2023, 15:47 No, mutta Keijo! Sinähän olet puolueettomuuden johtotähti meille kaikille. Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun noin menit vasemmistoa pilkkaamaan.
Kannattaa varmaan minäkeskeisyyden sokeuttamana kuvitella että varmaan tuo nyt tarkoittaa minä minua henkilökohtaisesti, vajota yhä syvemmälle mielikuvituksen luomaan egon harhaan.

Vaikea sille on mitään tehdä, että ääri-ilmiöitä kuten vasemmistoa ja persuja eniten tuodaan esille, ja niistä eniten meemejä liikkuu,
No ihan sinä sinua tarkoitan, kun sillä puolueettomuudella elvistelet.
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1622
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Entä jos hallitus vaihtuu eikä tuule, tehdäänkö sinimustalla sähköllä?
Liitteet
smallcups.png
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Slavan paikka.
Venäläismies yritti uida 180 kilometriä taistellakseen Ukrainan joukoissa – Jäi kiinni uituaan 2 päivää
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/68f ... aa8d66653c
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
OlliS
Reactions:
Viestit: 10853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 10:59
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Uskovaiset vastustavat evoluutiota ja ateistit kannattavat.

Se on humoristista, kun pitäs olla päinvastoin!

Ateistien pitäisi hampaat irvessä vastustaa evoluutiota ja uskovaisten iloita ja riemuita siitä! Sen keksimisestä 1800 luvulla, kehitysopin, ja sitten evoluutioteorian.

Evoluutiostahan seuraa Jumala ennen pitkää. Ikuisessa maailmassa niin on tapahtunut jo ikuisuus sitten, ja muutenkin aina on ollut Jumala ja luominen, ja aina on ollut materia ja evoluutio. Ikuinen ympyrä ja kierrrätys tässä vaan on kyseessä jollakin tavalla.
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Taas yksi 60-vuotias liskonaama.
Vittu mitä vajukkeja.😮
Can I pet that dog?
ID10T
Reactions:
Viestit: 10776
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja ID10T »

OlliS kirjoitti: 07 Maalis 2023, 11:26 Uskovaiset vastustavat evoluutiota ja ateistit kannattavat.

Se on humoristista, kun pitäs olla päinvastoin!

Ateistien pitäisi hampaat irvessä vastustaa evoluutiota ja uskovaisten iloita ja riemuita siitä! Sen keksimisestä 1800 luvulla, kehitysopin, ja sitten evoluutioteorian.

Evoluutiostahan seuraa Jumala ennen pitkää. Ikuisessa maailmassa niin on tapahtunut jo ikuisuus sitten, ja muutenkin aina on ollut Jumala ja luominen, ja aina on ollut materia ja evoluutio. Ikuinen ympyrä ja kierrrätys tässä vaan on kyseessä jollakin tavalla.
Aika omituista sinun logiikkasi.

MISTÄÄN tieteellisestä teoriasta ei seuraa jumalan olemassaolo. Eihän evoluutioteoriassakaan sitä mainita sanallakaan, ja se perustuu järjelle, ei taikauskolle, jota ilman jumalaa ei ole.
Avatar
Tauko
Reactions:
Viestit: 2296
Liittynyt: 06 Joulu 2022, 01:20

Re: Huumorinurkka

Viesti Kirjoittaja Tauko »

OlliS kirjoitti: 07 Maalis 2023, 11:26 Uskovaiset vastustavat evoluutiota ja ateistit kannattavat.

Se on humoristista, kun pitäs olla päinvastoin!

Ateistien pitäisi hampaat irvessä vastustaa evoluutiota ja uskovaisten iloita ja riemuita siitä! Sen keksimisestä 1800 luvulla, kehitysopin, ja sitten evoluutioteorian.

Evoluutiostahan seuraa Jumala ennen pitkää. Ikuisessa maailmassa niin on tapahtunut jo ikuisuus sitten, ja muutenkin aina on ollut Jumala ja luominen, ja aina on ollut materia ja evoluutio. Ikuinen ympyrä ja kierrrätys tässä vaan on kyseessä jollakin tavalla.
Onhan se jonkun sortin huumoria sekin, että aina jankuttaa samat pielessä olevat jutut keskustelun aiheesta ja kysymyksestä riippumatta. Turhapuro teki sen kyllä paremmin.
Vastaa Viestiin