Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset?

Kissatäti
Reactions:

Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset ja miksi juuri se? Otatko kuljettajan autolle vai ajeletko itse? Minne suuntaat päheellä autolla? Tunnistatko auton merkin ja mallin?

1. Kuva

2. Kuva

3. Kuva

4. Kuva

5. Kuva

6. Kuva

7. Kuva

8. Kuva

9. Kuva

10. Kuva

11. Kuva

12. Kuva

13. Kuva

14. Kuva

15. Kuva

16. Kuva

17. Kuva

18. Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ID10T
Reactions:

Re: Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

13 kuljettajalla. Muut olisivat suurimmaksi osaksi itsemurhavehkeitä, kun iän myötä on refleksit alkaneet hidastumaan. Ja Rols Roycehan se siinä.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Bugatti vois olla ihan jees. Itse ajelen tietysti, johonkin mukaville hyväpintaisille mutkasille asfalttiteille missä on mutkissa hyvä näkyvyys. Tai ehkä ajelen Saksaan ja palautan sinne. Et pääsee 300kmh kerhoon, ristinmerkki ennen kiihdytystä ja sit vaan luotetaan elektroniikkaan.

Eli 17. Bugatti Divo

Syy, ton päivävuokra on n. 30000€ eikä sitä saa tietääkseni edes vuokrattua suomesta. 1479hp on riittävästi vaikka onkin painava möhkäle, melkein 2000kg. En ole ikinä ajanut Bugatilla enkä tule koskaan ajamaankaan, paitsi tietty nyt kun saan sen viikonlopuksi. :)
Be stronger than your excuses
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Nuo on tuollaisia pippelinjatkeita, joilla ei ole edes mukava ajaa. En ottaisi noista mitään. Joku takavetoinen ralliauto esim BMW m3 olisi mukava jos sen saisi viikonlopuksi käyttöön johonkin suljetuille sorateille.
Tällainen:
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Nopeilla autoilla on tullut ajettua muttei kauniilla kovinkaan usein, siksi valitsen numeron 5.

Pieniä mutkasia teitä vaan ajelemaan, ilman päämäärää. Ja kun ajelee pikku teitä niin siellä ei ole elokapina porukkaakaan valittamassa, ne kun ei ole maalla edes käyneet.

Niin kaunis..
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Valitsin äänestykseen omasta mielestäni kauniita autoja :D En paljoa autoista tiedä ja ymmärrä. Itse haluaisin ajella kesäisen kaupungin katuja Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce llä. Toivon ettei se ole liian ärhäkkä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Eihän noista mihinkään ole.

Kävisin katsastamassa Taunuksen ja ajelisin sillä, jos olisi sellaiseen aikaa.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kissatäti kirjoitti: 25 Kesä 2025, 12:29 Valitsin äänestykseen omasta mielestäni kauniita autoja :D En paljoa autoista tiedä ja ymmärrä. Itse haluaisin ajella kesäisen kaupungin katuja Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce llä. Toivon ettei se ole liian ärhäkkä.
Ulkonäön puolesta ottaisin 9. Vissiin joku uus hybridi Ferrari. Agressiivinen mutta tyylikäs ulkoasu.

3. on myös kaunis McLaren.
Be stronger than your excuses
Ertsu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Kuva
Toi olis jotenkin maskuliininen.
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Mä taitaisin ottaa viikonlopuksi käyttööni tämän auton:

Quentin Tarantino's Pussy Wagon

Tuo auto on esiintynyt esim. Kill Bill 1 elokuvassa, ja Lady Gagan jollakin videolla. Tarantino itse ajeli tuolla autolla aiemmin Hollywoodin katuja, mutta lopetti tuon, koska hänet tunnistettiin liian helposti.

Mutta siis, tuo auto on tuollainen kirkkaan keltainen Chevrolet Silverado.

Kyllähän tuolla kelpaisi käydä kääntymässä Kaivopuiston rannassa. :D
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Minä rakastan rakastaa urheiluautoja, mutta kuluneet niskat eivät tykkäisi hätäisiä lähtöjä liikennevaloista.
Tunnen huonosti autojen maailmaa. Voiko niillä urheiluautoilla ajaa tavallisten autojen tapaan?
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Wiesti kirjoitti: 25 Kesä 2025, 13:43 Minä rakastan rakastaa urheiluautoja, mutta kuluneet niskat eivät tykkäisi hätäisiä lähtöjä liikennevaloista.
Tunnen huonosti autojen maailmaa. Voiko niillä urheiluautoilla ajaa tavallisten autojen tapaan?
Joo, kyllä niissä on ollut proportionaalinen kaasu jo aika kauan. Noissa vanhimmissakin. Tiedät kai, painaa vähän ja auto kiihtyy hitaammin pienempään vauhtiin ja kun linttaa pohjaan, niin sitten mennään reippaampaa haipakkaa. Nuo modernit urheiluautot voivat olla hieman vaarallisia binäärisen kaasujalan omaaville.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kai se pitäisi tuota väärän väristä Ferraria (9) testata. Mahtaisiko emäntä joutua palauttamaan, kun minun kortti on kuivumassa. En ole mikään kaahari, mutta tuolla varmaan lipsahtaa aika helposti ylinopeuden puolelle.
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Kaivinkone minulle. Olisi hauskaa kaivaa kaivinkoneella kuoppaa.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Neutroni kirjoitti: 25 Kesä 2025, 14:36
Wiesti kirjoitti: 25 Kesä 2025, 13:43 Minä rakastan rakastaa urheiluautoja, mutta kuluneet niskat eivät tykkäisi hätäisiä lähtöjä liikennevaloista.
Joo, kyllä niissä on ollut proportionaalinen kaasu jo aika kauan. Noissa vanhimmissakin. Tiedät kai, painaa vähän ja auto kiihtyy hitaammin pienempään vauhtiin ja kun linttaa pohjaan, niin sitten mennään reippaampaa haipakkaa. Nuo modernit urheiluautot voivat olla hieman vaarallisia binäärisen kaasujalan omaaville.
Eipä ollut tuttua proportionaalinen. Olen vain hämmästellyt näitä epämukavan oloisia kiihdyttämisiä. Mutta meneehän siinä raha hukkaan, jollei hevosvoimia päästä ainakin joskus irti, kun on kalliisti hevosia ostellut.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin