Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2282
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa? Mikä oli keskustelun aihe ja mikä siitä teki mielenkiintoisen?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Varmaan erilaiset kaukojunissa käydyt keskustelut. Viimeimmäksi ikäiseni naisen kanssa ja juteltiin yleisesti elämästä, ikääntymisestä, sukupolvien ketjusta ja roolien muuttumisesta. Jotain sellaista. Uskoakseni meillä oli sopivasti erilaiset kokemukset, että moelmmat saivat uusia näkökulmia ja ainakin minä koin oppivani. Juuri ennen omaa asemaani kävi ilmi, että hän oli tv:stä tuttu, toimi juontajana 90-luvulla ja jotain mediahommia sen jälkeenkin, nykyisin kirjailija. Toinen mieleen tuleva hyvä junakeskustelu oli vasta Suomeen tuleen mormonipojan kanssa. Kun saaatiin selväksi, että kääntyminen ei ole optio, ja että julistus aiheuttaa minussa kiusaantuneisuutta, juteltiin pari tuntia ihan vaan elämästä, leffoista, musiikista ja kielistä. Tosi mukava ja fiksu nuori mies.

Noista jää aina sellainen henkisesti virkistynyt olo. Useammin saisi tapahtua.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Täytyy tuosta nyt vähän avautua, kun niitä on niin paljon. Allekirjoittaneen erityisominaisuuden kun monet ovat kertoneet olevani sen, että saa ventovieraatkin ihmiset avautumaan. Minulle on menestyvä ihminen halunnut avautua salaisuudestaan ja kertonut vakavissaan olevansa Siriuksesta. Toinen vastaava oli kun joku kertoi että on nähnyt maailma synnyn ja alkuräjähdyksen. Eräs kertoi kiduttaneensa ja tappaneensa ihmisen, monet kertoneet yrittäneensä itsemurhaa, tai suunnitelleensä murhaa, vihaavansa puolisoaan, lapsiaan, vanhempiaan tai perheenjäseniään. Aika yleistä nykyään on että ihmiset kertoo että maailma on menossa päin helvettiä ja mihinkään ei voi enää luottaa, sama avautuminen oli 20 vuotta sitten aika harvinaista. Samoin se että ihminen kertoo tehneensä rikoksen.
Viimeksi muokannut Keijona, 26 Helmi 2023, 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Same same but different
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2282
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Keijona kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:06 Täytyy tuosta nyt vähän avautua, kun niitä on niin paljon. Allekirjoittaneen erityisominaisuuden kun monet ovat kertoneet olevani sen, että saa ventovieraatkin ihmiset avautumaan. Minulle on menestyvä ihminen halunnut avautua salaisuudestaan ja kertonut olevansa Siriuksesta. Toinen vastaava oli kun joku kertoi että on nähnyt maailma synnyn ja alkuräjähdyksen. Eräs kertoi kiduttaneensa ja tappaneensa ihmisen, monet kertoneet yrittäneensä itsemurhaa, tai suunnitelleensä murhaa, vihaavansa puolisoaan, lapsiaan, vanhempiaan tai perheenjäseniään. Aika yleistä nykyään on että ihmiset kertoo että maailma on menossa päin helvettiä ja mihinkään ei voi enää luottaa, sama avautuminen oli 20 vuotta sitten aika harvinaista. Samoin se että ihminen kertoo tehneensä rikoksen.
:shock: Pelottavaa!!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2282
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Muistan hyvin erään nuorena henkilönä käydyn keskustelun. Olin jotain 16 v kun yhden Maijan kanssa liftattiin Tuiskulaan, ja oltiin etuajassa paikalla niin istuttiin siihen oven eteen rappusille. Kohta siihen ajaa iso taksi ja taksista kömpii mies ja tulee kysymään meiltä että mikäs bändi täällä tänään soittaa.

Minä vastasin että Lapinlahden linnut. Mies sitten kysyi että oletteko faneja ja minä vastasin että ei oikeastaan kun ne on niin vanhoja ukkoja. Miestä nauratti ja se palasi taksiin. Maija nyki punaisena minun takinliepeestä ja kuiskasi se oli Tapio Liinoja. :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4772
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kerran pari vuosikymmentä sitten yks karun näkönen sälli pummas röökiä Tampereella Kuninkaankadulla kun olin kävelemässä töistä autoon. Annoin ja sanoin ole hyvä. Se vastasi että mä olen yrittänyt mutta ei se onnistu kun olen läpeensä paha. Yritin lopettaa jutun siihen ja lähdin kävelemään pois sanoin jotain että sillä mennään sitten tms, mutta tyyppi lähti seuraamaan ja sen seurassa ollut kaveri sanoi vaan voi vittu ja lähti kävelemään mukana. Kaverinsa sanoi että tää tyyppi on itse saatana, maan päälle tullut Lucifer. Naurahdin. Pääpahiksen olemus muuttui hyvin uhkaavaksi ja kysyi murhaavalla äänellä nauranko mä sille. Sanoin että en, vaan kaverinsa jutulle. Sitten tuli pitkäksi aikaa hiljaista, tyyppi selvästi uskoi itsekin olevansa paholainen.

Sitten alkoi selittään että vapautui juuri vankilasta jossa oli kaverinsa taposta. Olisi pitänyt kuulemma tuomita murhasta mutta tapposyyte tuli. Sitten tyyppi pyysi viettämään iltaa hänen ja kaverinsa kanssa. Sanoin että ei pysty nyt muuta menoa. Tyyppi nappas käsivarresta kiinni ja sano että mun täytyy lähteä heidän kanssaan. Tilanne oli ollut jo pidempään hyvin uhkaavan tuntuinen, en epäillyt hetkeäkään tarinaa kaverinsa murhasta ja tyypin koko olemus suorastaan huokui jotain sellaista että saattaa tappaa pelkästä päähänpistosta. Oltiin kävelty jo lähelle parkkipaikkaa jossa autoni oli ja mietin mielessäni taktiikkaa miten pääsen autoon, ehkä lyön nyrkillä nenään ja livahdan hämmennyksen turvin autoon, tms.

Sitten tyypin kaveri näki toisen parivaljakon jotain laitapuolen kulkijoita ja sanaakaan sanomatta meni tuuppaamaan toista rintakehästä sillä seurauksella, että tämä löi nyrkillä naamaan. Sitten Lucifer lähti auttamaan kaveriansa ja mä livahdin autooni.

Tuo oli erittäin hämmentävä ja outo keskustelu, sen jälkeen en ole käyttänyt tiettyjen tyyppien kanssa sanontaa "ole hyvä". :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Paikalla
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5038
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Oli kyllä vaativaankin makuun aika hämmentävä.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Kissatäti kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:07
Keijona kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:06 Täytyy tuosta nyt vähän avautua, kun niitä on niin paljon. Allekirjoittaneen erityisominaisuuden kun monet ovat kertoneet olevani sen, että saa ventovieraatkin ihmiset avautumaan. Minulle on menestyvä ihminen halunnut avautua salaisuudestaan ja kertonut olevansa Siriuksesta. Toinen vastaava oli kun joku kertoi että on nähnyt maailma synnyn ja alkuräjähdyksen. Eräs kertoi kiduttaneensa ja tappaneensa ihmisen, monet kertoneet yrittäneensä itsemurhaa, tai suunnitelleensä murhaa, vihaavansa puolisoaan, lapsiaan, vanhempiaan tai perheenjäseniään. Aika yleistä nykyään on että ihmiset kertoo että maailma on menossa päin helvettiä ja mihinkään ei voi enää luottaa, sama avautuminen oli 20 vuotta sitten aika harvinaista. Samoin se että ihminen kertoo tehneensä rikoksen.
:shock: Pelottavaa!!
Ei oikeastaan. Ei todellisuuttae kannata pelätä. Jos pelkäisin, niin ihmiset kyllä aistisi sen pelon eivätkä uskalla kertoa mitään, uhoaisivat ja tuhoaisivat vaan. Mutta onhan sitä sairaita ihmisiä, eräs tapon yrityksestä mielisairaalaan joutunut kun kertoi huijanneensa koko hoitojakson ja näytelleensä sisulla rauhallista ja tervettä että pääsi pois vankimielisairaalasta.
Viimeksi muokannut Keijona, 26 Helmi 2023, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Same same but different
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2282
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

KultaKikkare kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:25 Kerran pari vuosikymmentä sitten yks karun näkönen sälli pummas röökiä Tampereella Kuninkaankadulla kun olin kävelemässä töistä autoon. Annoin ja sanoin ole hyvä. Se vastasi että mä olen yrittänyt mutta ei se onnistu kun olen läpeensä paha. Yritin lopettaa jutun siihen ja lähdin kävelemään pois sanoin jotain että sillä mennään sitten tms, mutta tyyppi lähti seuraamaan ja sen seurassa ollut kaveri sanoi vaan voi vittu ja lähti kävelemään mukana. Kaverinsa sanoi että tää tyyppi on itse saatana, maan päälle tullut Lucifer. Naurahdin. Pääpahiksen olemus muuttui hyvin uhkaavaksi ja kysyi murhaavalla äänellä nauranko mä sille. Sanoin että en, vaan kaverinsa jutulle. Sitten tuli pitkäksi aikaa hiljaista, tyyppi selvästi uskoi itsekin olevansa paholainen.

Sitten alkoi selittään että vapautui juuri vankilasta jossa oli kaverinsa taposta. Olisi pitänyt kuulemma tuomita murhasta mutta tapposyyte tuli. Sitten tyyppi pyysi viettämään iltaa hänen ja kaverinsa kanssa. Sanoin että ei pysty nyt muuta menoa. Tyyppi nappas käsivarresta kiinni ja sano että mun täytyy lähteä heidän kanssaan. Tilanne oli ollut jo pidempään hyvin uhkaavan tuntuinen, en epäillyt hetkeäkään tarinaa kaverinsa murhasta ja tyypin koko olemus suorastaan huokui jotain sellaista että saattaa tappaa pelkästä päähänpistosta. Oltiin kävelty jo lähelle parkkipaikkaa jossa autoni oli ja mietin mielessäni taktiikkaa miten pääsen autoon, ehkä lyön nyrkillä nenään ja livahdan hämmennyksen turvin autoon, tms.

Sitten tyypin kaveri näki toisen parivaljakon jotain laitapuolen kulkijoita ja sanaakaan sanomatta meni tuuppaamaan toista rintakehästä sillä seurauksella, että tämä löi nyrkillä naamaan. Sitten Lucifer lähti auttamaan kaveriansa ja mä livahdin autooni.

Tuo oli erittäin hämmentävä ja outo keskustelu, sen jälkeen en ole käyttänyt tiettyjen tyyppien kanssa sanontaa "ole hyvä". :)
:shock: hurja tilanne!!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kun menin Lahteen katsomaan kisoja oli kyllä outo keskustelu. Paikat olivat vähissä. Vain yksi paikka näytti sopivalta. Siinä oli nuorehko nainen ja hieman minua nuorempi mies. Kysyin missä on latauspistoke koska olen tottunut että junissa ja busseissa saa ladattua puhelinta. Siinä juteltiin ja kerroin mihin olen menossa. Kaveri alkoi tuntua aika oudolta. Aloin vaistota vaaran. Alettiin mennä aika mukavuusalueen ulkopuolelle. Esimerkiksi halusi näyttää heimlichin otteen. Yhdessä vaiheessa sanoi että olen feikki ja kysyi mikä olen. Kuten olen täälläkin kysellyt ja sanonut en tiedä mikä olen ja ei kenelläkään taida vastausta siihen olla. Joten vastasin että en tiedä mikä olen.

Kaikki päättyi hyvin. Päätin jättää asian nuoren naisen harteille jonka kanssa hän juttelinkin kun lähestyimme Lahtea. Kysyi vain ajoittain minulta missä kohtaa olemme. Lopulta hän pyysi tytön sähköpostiosoitetta. Arvaatte varmaan että tyttö kiemurteli tilanteesta pois. Yksi aihe oli myös kipulääkkeet. Kerroin käyttäväni kipulääkettä. Hän kertoi että kivuista huolimatta oli jättänyt ne aikoja sitten pois. Lopulta tulimme Lahteen. Kaikki toivottivat toisilleen onnea tulevaisuuteen ja hyvää jatkoa. Astuin junasta ulos ja sysytin tupakan.

Olen varmaan feikki. Suurella todennäköisyydellä. Mitä muuta ihminen voi olla jos ei edes tiedä mikä hän itse on.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3376
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Toope »

On yksi työkaveri, jonka kanssa kaikki keskustelut menevät vähän omituisiksi. Saatan ihastua vielä tuohon hörhö-naiseen.
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3376
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Mikä on mielenkiintoisin tai oudoin keskustelusi tuntemattoman kanssa?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Aikoinaan Helsingissä käydessäni tulin bussiterminaalista asioimaan keskustassa. Muutaman sadan metrin matkalla tuli neljä henkilöä pummaamaan rahaa. Muut torjuin, mutta heitin 2-eurosen viimeiselle, kun tarina oli rehellisen tuntuinen. Oli juuri päässyt putkasta ja loiventavasta kaliasta puuttui vähän rahaa...
Vastaa Viestiin