Käyn 3 kertaa viikossa hoidattamassa auki olevaa säärtäni paikallisessa terveyskeskuksessa. Seuraava aika on maanantaina. Ajattelin kokeilla jo elellä ilman kipulääkkeitä, vahvoja kun ovat ja illalla saattaa Tannakin tulla kylään ja juodaan hieman viiniä. Ainakaan vielä ei ole mitään kamalaa kipua ilmaantunut, mitä nyt karvastelee, kiristää ja kutittaa mutta ei mitään hermosärkyä kuitenkaan.
Ajattelin paistaa tänään ahvenfileitä ja tehdä perunamuusia ja tillikermaviilikastiketta kylkeen. Sitten vain salaatti.
Hän on ollut kotona nyt muutaman viikon ja hyvin ollaan tultu juttuun. Ehkä tämä tästä taas. Pleikkari 5kin saapunut taloon on. En ole vielä kokeillut pelailla.
Milli seuraa minua joka paikkaan eikä päästä silmistään. Näytin sille mun jalkaa ja selitin missä olin ollut. Onneksi se ymmärsi ja sulki silmiään muutaman kerran kun juteltiin. Olo on jo aika virkeä mutta olin laiska enkä siivonnut tänään vain annoin hänen siivoilla ihan rauhassa

Sanoin kyllä että minusta tuntuu jo lintsarilta mutta ei kuulemma haittaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"