Mitä tein tänään?

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5929
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:17 Minulla on hirveä eroahdistus, koska rinsessalla on työvuoro ilman minua.
Hoidan sitä kaljalla ja kokkaamisella. 6h niin rinsessa ovuloi taas sylissä.
Onko rinsessa avatarenasi?

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2782
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:24
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:17 Minulla on hirveä eroahdistus, koska rinsessalla on työvuoro ilman minua.
Hoidan sitä kaljalla ja kokkaamisella. 6h niin rinsessa ovuloi taas sylissä.
Onko rinsessa avatarenasi?

8-)
Lähes. Pyysin tekoälyä piirtämään pelkän nimen perusteella. Hyvää työtä teki.
Can I pet that dog?
Tonttu
Reactions:
Viestit: 3175
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:33

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 09:35
Tonttu kirjoitti: 24 Maalis 2023, 09:25
Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 08:28
Tonttu kirjoitti: 23 Maalis 2023, 20:48
Aika urakan olet ottanut. Noistahan tulee jo 50 mottia halkoja.
En muuten haluaisi/ehtisi urakoida, mutta koska ostin paikan jossa puustoa ei ole hoidettu ja on jo uhaksi rakennuksille, niin se on pikku pakko hoitaa pois. Lämmitän puulla joten on se sillai win win. Muutama on hankala, kun kallistuvat väärään suuntaan. Pitänee ottaa puunkaataja hoitamaan ne, koska vakuutus ei korvaa jos minä kaadan talon päälle.

8-)
Hommaa pari vaijeritaljaa. Niitä saa muutamalla kympillä. Kiinnitä köydet puuhun johonkin 6 metrin korkeuteen. Kiristä taljat. Jätä pitopuuta reilusti 5-6cm ja sitten alat taas kiristämään köysiä niin, että puu lähtee kallistumaan oikeaan suuntaan. Onnistuu jos puu ei ole sisältä laho.
Voi se taljojenkin kanssa kusta. Kannattaa jättää vaikeat ammattilaisille. Tai jos saa jotain nostolaitetta, niin helppo pudotella 2m pätkissä. Kovempi jätkä kiipeää sahan kanssa.
Jos on tilaa niin kyllä onnistuu suorakaato kun jättää riittävästi sitä saranaa eli pitopuuta. Jos on 80 vuotta vanhoja koivuja niin pituutta niillä on 25-27 metriä. Ei mikään 10 metrin henkilönostin enää riitä. Kiipeilyhommat tulee tosiaan jättää ammattilaiselle. Tiedän koska olen "ammattilainen"
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2782
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Tonttu kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:11
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 09:35
Tonttu kirjoitti: 24 Maalis 2023, 09:25
Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 08:28

En muuten haluaisi/ehtisi urakoida, mutta koska ostin paikan jossa puustoa ei ole hoidettu ja on jo uhaksi rakennuksille, niin se on pikku pakko hoitaa pois. Lämmitän puulla joten on se sillai win win. Muutama on hankala, kun kallistuvat väärään suuntaan. Pitänee ottaa puunkaataja hoitamaan ne, koska vakuutus ei korvaa jos minä kaadan talon päälle.

8-)
Hommaa pari vaijeritaljaa. Niitä saa muutamalla kympillä. Kiinnitä köydet puuhun johonkin 6 metrin korkeuteen. Kiristä taljat. Jätä pitopuuta reilusti 5-6cm ja sitten alat taas kiristämään köysiä niin, että puu lähtee kallistumaan oikeaan suuntaan. Onnistuu jos puu ei ole sisältä laho.
Voi se taljojenkin kanssa kusta. Kannattaa jättää vaikeat ammattilaisille. Tai jos saa jotain nostolaitetta, niin helppo pudotella 2m pätkissä. Kovempi jätkä kiipeää sahan kanssa.
Jos on tilaa niin kyllä onnistuu suorakaato kun jättää riittävästi sitä saranaa eli pitopuuta. Jos on 80 vuotta vanhoja koivuja niin pituutta niillä on 25-27 metriä. Ei mikään 10 metrin henkilönostin enää riitä. Kiipeilyhommat tulee tosiaan jättää ammattilaiselle. Tiedän koska olen "ammattilainen"
Kiipeily on kivaa. Tuon voi vahvistaa jokainen adhd-lapsi.

Olen minäkin kaatanut puita työkseni kaikilla mainituilla tavoilla, mutta ammattilainen en ole.

Ja nostimia saa helposti 40 metriin saakka, tuplasti tuon rahalla.
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2782
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:26
Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:24
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:17 Minulla on hirveä eroahdistus, koska rinsessalla on työvuoro ilman minua.
Hoidan sitä kaljalla ja kokkaamisella. 6h niin rinsessa ovuloi taas sylissä.
Onko rinsessa avatarenasi?

8-)
Lähes. Pyysin tekoälyä piirtämään pelkän nimen perusteella. Hyvää työtä teki.
Livenä on vähän nätimpi. Ja paljon nuoremman näköinen.

Ja filesyöpä.😁😎
Liitteet
IMG_20230324_153211.jpg
Can I pet that dog?
Susa
Reactions:
Viestit: 7612
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Tonttu kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:11 Jos on tilaa niin kyllä onnistuu suorakaato kun jättää riittävästi sitä saranaa eli pitopuuta. Jos on 80 vuotta vanhoja koivuja niin pituutta niillä on 25-27 metriä. Ei mikään 10 metrin henkilönostin enää riitä. Kiipeilyhommat tulee tosiaan jättää ammattilaiselle. Tiedän koska olen "ammattilainen"
Noin 3-4 metrin korkeuteen kuormaliina (2ton) riittää aivan hyvin varmistamiseen.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2782
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Susa kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:22
Tonttu kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:11 Jos on tilaa niin kyllä onnistuu suorakaato kun jättää riittävästi sitä saranaa eli pitopuuta. Jos on 80 vuotta vanhoja koivuja niin pituutta niillä on 25-27 metriä. Ei mikään 10 metrin henkilönostin enää riitä. Kiipeilyhommat tulee tosiaan jättää ammattilaiselle. Tiedän koska olen "ammattilainen"
Noin 3-4 metrin korkeuteen kuormaliina (2ton) riittää aivan hyvin varmistamiseen.
Meinaatko oikeasti, että kukaan ei ole koskaan sössinyt projektia liinalla?
Olen nähnyt että on.

Jos vakuutus ei kata, on halvempaa palkata vakuutettu ammattilainen.
Can I pet that dog?
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6074
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:24 Meinaatko oikeasti, että kukaan ei ole koskaan sössinyt projektia liinalla?
Olen nähnyt että on.
Aivan kaikella saa hommat sössittyä, jos on sössiväinen luonne. Ja iskee se toisinaan huolellisiinkin, varsinkin niihin jotka luulevat olevansa immuuneja sössimiselle. Kyllä moni on kipannut nurin kaikenlaisia nostimiakin (joo, tiedän, että nostin ei suostu kaatumaan ihan helposti, mutta jos maa pettää alta, niin sitten mennään).
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2782
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Neutroni kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:27
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:24 Meinaatko oikeasti, että kukaan ei ole koskaan sössinyt projektia liinalla?
Olen nähnyt että on.
Aivan kaikella saa hommat sössittyä, jos on sössiväinen luonne. Ja iskee se toisinaan huolellisiinkin, varsinkin niihin jotka luulevat olevansa immuuneja sössimiselle. Kyllä moni on kipannut nurin kaikenlaisia nostimiakin (joo, tiedän, että nostin ei suostu kaatumaan ihan helposti, mutta jos maa pettää alta, niin sitten mennään).
Modernit nostimet lopettaa liikkumisen kun menee paskaan balanssiin. Olen istunut tunteja nostolavalla, koska kone valui jäällä ja meni paskavaateriin.

Mutta olen nähnyt koneiden kaatumisiakin, jopa nostureiden kaatumisia.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Aito Jimmsin muki. Lonkeroa jne...

Kivut sietämätmättömät. Ja paskat...
Liitteet
20230324_193201.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:17
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:26
Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:24
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:17 Minulla on hirveä eroahdistus, koska rinsessalla on työvuoro ilman minua.
Hoidan sitä kaljalla ja kokkaamisella. 6h niin rinsessa ovuloi taas sylissä.
Onko rinsessa avatarenasi?

8-)
Lähes. Pyysin tekoälyä piirtämään pelkän nimen perusteella. Hyvää työtä teki.
Livenä on vähän nätimpi. Ja paljon nuoremman näköinen.

Ja filesyöpä.😁😎
Kyllä se on itsekkin joku sängynlämmitäjä löydettävä. Unohdan nuo ulkomaan elävät kyllä tyystin. Menin Facen deittiin. Nuorin tykkääjä oli 68 ja vanhin 86. Vientiä kyllä on mutta tuo vaikuttaa jo pedofilialta. Olen lähes lapsi kun vertaa noihin mummoihin. Tosin kokemusta varmaan noilla yli 70-vuotiailla on mutta joutunee luikkarihommiin koska paikat saattaa muistuttaa saharan autiomaata. Jos nyt löytyis misu siitä 35-43 haarukasta. Koulukaveri oli sieltä löytänyt omansa. Täytyy vain olla kärsivällinen ja unohtaa mummelit.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:19
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:17
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:26
Brainwashed kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:24

Onko rinsessa avatarenasi?

8-)
Lähes. Pyysin tekoälyä piirtämään pelkän nimen perusteella. Hyvää työtä teki.
Livenä on vähän nätimpi. Ja paljon nuoremman näköinen.

Ja filesyöpä.😁😎
Kyllä se on itsekkin joku sängynlämmitäjä löydettävä. Unohdan nuo ulkomaan elävät kyllä tyystin. Menin Facen deittiin. Nuorin tykkääjä oli 68 ja vanhin 86. Vientiä kyllä on mutta tuo vaikuttaa jo pedofilialta. Olen lähes lapsi kun vertaa noihin mummoihin. Tosin kokemusta varmaan noilla yli 70-vuotiailla on mutta joutunee luikkarihommiin koska paikat saattaa muistuttaa saharan autiomaata. Jos nyt löytyis misu siitä 35-43 haarukasta. Koulukaveri oli sieltä löytänyt omansa. Täytyy vain olla kärsivällinen ja unohtaa mummelit.
Sulla on hyvä toimintasuunnitelma.

Itse kokeilen 25-35 v haarukkaa.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Eilen olutpäissäni rohkaistuin kehumaan toista eestiläistä tarjoilitarta. On kyllä komea (Voi naisestakin sanoa että on komea ja se on jopa parempi kuin kaunis) nainen. Kuvankaunis ja taitaa olla minuakin pidempi. Eli nyt ei ole paikalliseen asiaa enää. Toinen on näyttänyt hapanta naamaa jo pitemmän aikaa (Syytä en tiedä) ja en tiedä tämän toisen reaktiota. Häivyttiin kaverin kanssa pikimmiten episodin jälkeen. Kyllä tuo juominen on rankkaa hommaa ja nyt eläköidyn siitä. Täytyy saada toi Diablo IV-beta toimimaan ja käydä lenkillä.

Diggeri on tullut esille. Nyt kumpikin hämis möllöttää esillä. Kosteus on testattu kummassakin terraariossa ja on optimaalinen kummassakin.
Liitteet
Diggeresillä.png
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tuulispää kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:24
Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:19
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:17
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 15:26
Lähes. Pyysin tekoälyä piirtämään pelkän nimen perusteella. Hyvää työtä teki.
Livenä on vähän nätimpi. Ja paljon nuoremman näköinen.

Ja filesyöpä.😁😎
Kyllä se on itsekkin joku sängynlämmitäjä löydettävä. Unohdan nuo ulkomaan elävät kyllä tyystin. Menin Facen deittiin. Nuorin tykkääjä oli 68 ja vanhin 86. Vientiä kyllä on mutta tuo vaikuttaa jo pedofilialta. Olen lähes lapsi kun vertaa noihin mummoihin. Tosin kokemusta varmaan noilla yli 70-vuotiailla on mutta joutunee luikkarihommiin koska paikat saattaa muistuttaa saharan autiomaata. Jos nyt löytyis misu siitä 35-43 haarukasta. Koulukaveri oli sieltä löytänyt omansa. Täytyy vain olla kärsivällinen ja unohtaa mummelit.
Sulla on hyvä toimintasuunnitelma.

Itse kokeilen 25-35 v haarukkaa.
IMHO lapset voi jättää laskuista pois. Harva tuossa 25 vuoden ikäryhmässä on kovinkaan kypsä mutta jos haluat lapsenvahdiksi niin mikä ettei. Kun seurasin puoli vuotta tuon 21-vuotiaan teinilapsen sekoilua niin sain kyllä ihan tarpeeksi. Ja kun nyt ylipäätään ne kaikki voi laittaa kategoriaan "Ei penaalin terävimpiä kyniä" senkin puoleen tuli mitta täyteen.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:34
Tuulispää kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:24
Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:19
Minimus Yahves kirjoitti: 24 Maalis 2023, 16:17
Livenä on vähän nätimpi. Ja paljon nuoremman näköinen.

Ja filesyöpä.😁😎
Kyllä se on itsekkin joku sängynlämmitäjä löydettävä. Unohdan nuo ulkomaan elävät kyllä tyystin. Menin Facen deittiin. Nuorin tykkääjä oli 68 ja vanhin 86. Vientiä kyllä on mutta tuo vaikuttaa jo pedofilialta. Olen lähes lapsi kun vertaa noihin mummoihin. Tosin kokemusta varmaan noilla yli 70-vuotiailla on mutta joutunee luikkarihommiin koska paikat saattaa muistuttaa saharan autiomaata. Jos nyt löytyis misu siitä 35-43 haarukasta. Koulukaveri oli sieltä löytänyt omansa. Täytyy vain olla kärsivällinen ja unohtaa mummelit.
Sulla on hyvä toimintasuunnitelma.

Itse kokeilen 25-35 v haarukkaa.
IMHO lapset voi jättää laskuista pois. Harva tuossa 25 vuoden ikäryhmässä on kovinkaan kypsä mutta jos haluat lapsenvahdiksi niin mikä ettei. Kun seurasin puoli vuotta tuon 21-vuotiaan teinilapsen sekoilua niin sain kyllä ihan tarpeeksi. Ja kun nyt ylipäätään ne kaikki voi laittaa kategoriaan "Ei penaalin terävimpiä kyniä" senkin puoleen tuli mitta täyteen.

Niin 30 vois olla parempi.
Vastaa Viestiin