Käyttäjien omat blogit

Tiedepalsta.fi Ylläpidon Säännöt ja Tiedotteet.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4772
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Käyttäjien omat blogit

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Palstalla on nyt mahdollisuus pitää omaa blogia. Blogi toteutetaan käytännössä luomalla halukkaille blogaajille oma aihe alue. Muut kuin blogaaja itse eivät voi avata uusia viestiketjuja, mutta voivat vapaasti kommentoida blogauksia. Blogaajalla on oikeus moderoida omaa aluettaan.

Vaatimuksena omalle blogille on riittävä viestihistoria palstalla, emme anna blogeja vasta rekisteröityneille uusille nimimerkeille.

Jos haluat blogin, vastaa tähän ketjuun tai lähetä yksityisviesti minulle. Mainitse viestissäsi blogisi nimi sekä lyhyt lauseen tai parin kuvausteksti blogista. Katso vaikka mallia nykyisten aiheiden kuvausteksteistä. Blogin nimessä pitää mainita blogaajan nimimerkki. Nimimerkki voi olla osana blogin nimeä, tai se voidaan mainita vaikkapa nimen lopussa sulkeissa.

Jos haluat että blogillasi on erityisiä sääntöjä, mainitse myös näistä. Normaalisti blogeissa pätevät palstan säännöt. Blogaaja itse tai blogien kommentoijat eivät tietenkään voi ohittaa palstan yleisiä sääntöjä ja palstamoderaattoreilla on oikeus moderoida myös blogeja. Blogaajalla on oikeus pitää blogissaan tiukempia sääntöjä kuin mitkä palstalla normaalisti vallitsevat. Eriävien asiallisten mielipiteiden poistaminen ei ole blogien kommenteissakaan sallittua, muuten hommassa ei ole mitään järkeä. Ylläpito valvoo blogien moderointia.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4772
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Käyttäjien omat blogit

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Korjasin yo. tekstiä hieman.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Vastaa Viestiin