Tiedepalsta.fi Kolehti

Tiedepalsta.fi kolehtissa voit avittaa palstan kustannuksien kattamisessa.
Jo pienempikin lahjoitus käy, kiitos!
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Punkero »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 22 Tammi 2023, 23:43 Keksijät/nerot harvemmin ovat luonteeltaan "normaaleja". Ja taas vastaavasti, harvemmin normaalit ihmiset mitään merkittävää keksivät.
Kyllä ihan normaalit ihmiset tekevät keksinnöt, sitten on vähemmän normaaleita, jotka luulevat keksineensä jotain.
Prototyypin voisi valmistaa päivässä mutta vuodet kuluvat, eikä valmista tule koskaan.
Keskustelun aiheena ei kuitenkaan ole keksinnöt, niistä voi jatkaa jossain muussa ketjussa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Mikäs on tilanne, tarvitaanko lisää lahjoituksia?
Same same but different
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 826
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keijona kirjoitti: 24 Huhti 2023, 11:15 Mikäs on tilanne, tarvitaanko lisää lahjoituksia?
Maksoin tämän kuun omista rahoista, mutta juu, kyllä lahjoitukset kelpaa tietty.

Kiitos jo etukäteen kaikille lahjoittajille! 8-)
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Pistäkää mulle vaikka yv:ä tilinumero niin heitän jotain hilloa. Saatan jopa laittaa kuukausittaisen pikkumaksun.
Mulla ei ola noita maksuhärpäkkeitä enkä niitä rupee tän takia hommaamaan.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Pistän parikymppiä huomenna. Mitenkäs systeemi toimii ja hirttääkö sossu ja KELA mut tästä hyvästä? Nyt tiedän että niiden lonkerot ulottuvat maapallon toiselle puolelle joten Suomi on aika pieni paikka. Taitavat hakata mennentullen Pentagonin, FBI, GRU sun muut. Ne ovat pikku tekijäitä Suomen sossuun ja KELAan verratuna.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Mitähän maksais kuukaudeksi oma naama tuohon bannerin astronautin kypärän sisään?
Same same but different
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Raspu kirjoitti: 24 Huhti 2023, 13:28 Pistäkää mulle vaikka yv:ä tilinumero niin heitän jotain hilloa. Saatan jopa laittaa kuukausittaisen pikkumaksun.
Mulla ei ola noita maksuhärpäkkeitä enkä niitä rupee tän takia hommaamaan.
Tilinumero olisi helpoin tapa maksaa.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Kontra »

AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Eikös sinun sähköpostissasi ole sinun nimeäsi? Sehän on yleinen käytäntö, että siinä on sekä etu- että sukunimi.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Toi ylläpitäjien suosittelema PayPal on aika vanha ja simppeli systeemi, ainahan noista riski on, mutta varmasti yksi turvallisimpia.

Ja kun ei allekirjoittaneen ärsytys ja provo kampanjointien jälkeenkään oo tullut kuin muutamia stalkkaus uhoamisia, niin vaikea kuvitella että joku täällä nyt motivoituisi sen enempää, ainakaan taloudellisista syistä terrorisoimaan tai ryöstelemään.
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kontra kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:00
Raspu kirjoitti: 24 Huhti 2023, 13:28 Pistäkää mulle vaikka yv:ä tilinumero niin heitän jotain hilloa. Saatan jopa laittaa kuukausittaisen pikkumaksun.
Mulla ei ola noita maksuhärpäkkeitä enkä niitä rupee tän takia hommaamaan.
Tilinumero olisi helpoin tapa maksaa.
Osa haluaa pysyä anonyymina toisin kuin minä. Se heille suotakoon. Ja jos voin siinä olla avuksi niin ei paljoa paina. Olen huomattavasti tyhmempiäkin juttuja tehnyt. Muutto Tikkurilasta tänne toiseen paikkaan on arviolta maksanut 20 000-25 000 euroa. Sillä saa jo kai jonkunlaisen autonkin? Toisille raha on jumala, minulle ei. Se on varmaa että oli velkaa tai varallisuutta niin kun puren porkanaa maan sisästä alta päin niin kummallakaan ei ole väliä. Tosin ne jotka elävät ikuisesti harppua soittaen saavat kai maallisen mammonan mukaansa. Jokaisella on tapansa ja näyttää että minulla on hyvin erillainen kuin valtaosalla ihmiskunnasta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Kontra kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:20
AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Eikös sinun sähköpostissasi ole sinun nimeäsi? Sehän on yleinen käytäntö, että siinä on sekä etu- että sukunimi.
Yleinen käytäntö on joo. Tosin minulla on etunimi@sukunimi.fi kun on oma domaini. Mutta sähköpostini täällä on protonmail anonyymiposti jossa ei ole omasta nimestäni tietoakaan.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kontra kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:20
AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Eikös sinun sähköpostissasi ole sinun nimeäsi? Sehän on yleinen käytäntö, että siinä on sekä etu- että sukunimi.
Yleinen käytäntö...

TIRSK!

Minulla ei ole koskaan ollut sähköpostia omalla nimelläni, tosin ei ole sitä sähköpostiakaan tullut tsiigailtua about 8 vuoteen, enkä tsiigaa, turhake.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:37
Kontra kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:20
AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Eikös sinun sähköpostissasi ole sinun nimeäsi? Sehän on yleinen käytäntö, että siinä on sekä etu- että sukunimi.
Yleinen käytäntö on joo. Tosin minulla on etunimi@sukunimi.fi kun on oma domaini. Mutta sähköpostini täällä on protonmail anonyymiposti jossa ei ole omasta nimestäni tietoakaan.

Ketään kiinnosta kuka sä oot...


8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Raspu »

AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Ollaankohan me sukua?👍🤣👍
Minun sukunimellänikin on porukkaa alle 20.
Vastaa Viestiin