Eipä taida meidänkään suvussa olla porukkaa juuri tuota enempää. Tai edes noin paljoa.Raspu kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 05:12Ollaankohan me sukua?AimoJortikka kirjoitti: ↑24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Minun sukunimellänikin on porukkaa alle 20.
Tiedepalsta.fi Kolehti
- John Carter
- Reactions:
Re: Tiedepalsta.fi Kolehti
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Meitä on elossa 25.
- John Carter
- Reactions:
Jaa, olihan tuolla tuo yksityisviesti toiminta ja Toope oli lähettänyt minulle kaksi viestiä, joista toisessa kertoi minun lähettäneen hänelle viestin? Nyt kyllä tipuin kärryiltä, kun en muista tuollaisia lähettäneeni, tai edes avanneeni? Tosin voi olla, että olen tuon joskus tehnyt kun on tullut juotua liian monta pottua punaista illan aikana chattaillessa ja olen ehkä painanut väärää nappia puhelimessa, tai padissa? Tietokoneessa harvemmin painaa vääriä nappeja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Same same but different
Same same but different