Tiedepalsta.fi Kolehti

Tiedepalsta.fi kolehtissa voit avittaa palstan kustannuksien kattamisessa.
Jo pienempikin lahjoitus käy, kiitos!
John Carter
Reactions:

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Raspu kirjoitti: 25 Huhti 2023, 05:12
AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Ollaankohan me sukua?👍🤣👍
Minun sukunimellänikin on porukkaa alle 20.
Eipä taida meidänkään suvussa olla porukkaa juuri tuota enempää. Tai edes noin paljoa.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Meitä on elossa 25.
John Carter
Reactions:

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Jaa, olihan tuolla tuo yksityisviesti toiminta ja Toope oli lähettänyt minulle kaksi viestiä, joista toisessa kertoi minun lähettäneen hänelle viestin? Nyt kyllä tipuin kärryiltä, kun en muista tuollaisia lähettäneeni, tai edes avanneeni? Tosin voi olla, että olen tuon joskus tehnyt kun on tullut juotua liian monta pottua punaista illan aikana chattaillessa ja olen ehkä painanut väärää nappia puhelimessa, tai padissa? Tietokoneessa harvemmin painaa vääriä nappeja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Same same but different
Raspu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Keijona kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:31 Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Tai oma kyrsä.👍🤣👍
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Raspu kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:41
Keijona kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:31 Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Tai oma kyrsä.👍🤣👍
😉
Same same but different
Vastaa Viestiin