Tiedepalsta.fi Kolehti

Tiedepalsta.fi kolehtissa voit avittaa palstan kustannuksien kattamisessa.
Jo pienempikin lahjoitus käy, kiitos!
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Raspu kirjoitti: 25 Huhti 2023, 05:12
AimoJortikka kirjoitti: 24 Huhti 2023, 21:05 Onko tilisiirrossakin maksajan nimi? Nimittäin meitä on tässä maassa tällä sukunimellä alle 20 ja en kyllä rupea nimeäni täällä kuuluttamaan. Edes ylläpitäjille.
Ollaankohan me sukua?👍🤣👍
Minun sukunimellänikin on porukkaa alle 20.
Eipä taida meidänkään suvussa olla porukkaa juuri tuota enempää. Tai edes noin paljoa.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2287
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Meitä on elossa 25.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Jaa, olihan tuolla tuo yksityisviesti toiminta ja Toope oli lähettänyt minulle kaksi viestiä, joista toisessa kertoi minun lähettäneen hänelle viestin? Nyt kyllä tipuin kärryiltä, kun en muista tuollaisia lähettäneeni, tai edes avanneeni? Tosin voi olla, että olen tuon joskus tehnyt kun on tullut juotua liian monta pottua punaista illan aikana chattaillessa ja olen ehkä painanut väärää nappia puhelimessa, tai padissa? Tietokoneessa harvemmin painaa vääriä nappeja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Same same but different
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7430
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Keijona kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:31 Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Tai oma kyrsä.👍🤣👍
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Raspu kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:41
Keijona kirjoitti: 25 Huhti 2023, 19:31 Voisihan se olla jonkinlainen porkkana lahjoituksiin, jos vaikka viidelläkympillä saisi valita kuukaudeksi bannerin nurkkaan haluamansa merkin tai kuvan. Tohon astronautin visiiriin olisi kiva ostaa Sannan tai Merkelin pläsi.
Tai oma kyrsä.👍🤣👍
😉
Same same but different
Paikalla
Eusa
Reactions:
Viestit: 1411
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 12:05

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Eusa »

"Tällä järjestöllä ei tällä hetkellä ole oikeutta vastaanottaa lahjoituksia."

Donaatio näyttäis olevan jotenkin lukossa...
Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Eusa kirjoitti: 10 Syys 2023, 12:39 "Tällä järjestöllä ei tällä hetkellä ole oikeutta vastaanottaa lahjoituksia."

Donaatio näyttäis olevan jotenkin lukossa...
Laitoin väliaikaisesti oman paypal lahjoituslinkin ensimmäiseen postaukseen, rahat tulee silloin mun henkilökohtaiselle paypal tilille. Näköjään paypal vaatii firman rekisterinumeron, eikä tää palsta ole rekisteröity firma.
Tässä kuitenkin mun oma lahjoituslinkki: https://www.paypal.com/donate/?hosted_b ... MT9589G6MG
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Täytynee katsoa josko jossain välissä voisi tukea ylläpitoa muutamalla kympillä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Tuo PayPal nimi dopexxxx ei ole kaikista houkuttelevin tiliotteessa/maksuhistoriassa.
Same same but different
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Tiedepalstan lahjoitukset sai uuden paypal-tilin, tsekkaa eka sivu: viewtopic.php?p=7066#p7066
Vanha lahjoituslinkki piti korvata uudella koska Paypal Business vaati meiltä yritysnumeron, eikä sivustollamme sitä ole.

Uusi lahjoitus-sivu aukenee siis tätä linkkiä painaessa: https://www.paypal.com/donate/?hosted_b ... PGBA49VL5U

Kiitos!
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Jep, nyt toimii jouhevasti
Same same but different
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalsta.fi Kolehti

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Se on kyllä hieno asia että on tällaisia paikkoja internetissä, missä mainokset ei hypi koko ajan silmille.

Be smart, suport your location!
Same same but different
Vastaa Viestiin