Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Kirjat, kirjallisuus ja videopelit
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tilasin itselleni pelin. https://www.prisma.fi/tuotteet/11065633 ... lsrc=aw.ds

Että sellaista. 6€ päiväbudjetti saa jatkoa kun hössäsin kaikki tulevat ylimääräiset tuohon.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Deimos kirjoitti: 22 Helmi 2023, 17:44 En vielä testannut mutta Pikku A oli ensimmäinen uhri. Alun kankeuden jälkeen omaksui nopeasti kontrollit ja liikkumisen. Fyysistä hommaa, ihan oikeasti. Seuraavaksi kauhupeli Resident Evil Biohazard. Kunhan ohjaimet on ladattu. Pikku A tosin sanoi että pelottaa jo normaaleissa ruutupeleissäkin kauhupelit kuten Outlast ja Outlast 2.
Onko Deimos hyvät noi PS:n VR-lasit ja ohjaimet? Kannattaako hommata vielä, vai odotella parempia markkinoille?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

En ole pelannut ainakaan 15 vuoteen mitään. Viimeksi jotain Rayman 3, muistaakseni. Onko tämä Hogwarts Legacy liian hankala minulle?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kissatäti kirjoitti: 25 Huhti 2023, 18:36 En ole pelannut ainakaan 15 vuoteen mitään. Viimeksi jotain Rayman 3, muistaakseni. Onko tämä Hogwarts Legacy liian hankala minulle?
En ole tuota pelannut, mutta noi RPG- pelit ovat kyllä aika helppoja, ainakin ne, joita olen pelannut. En ole kyllä nähnyt edes elokuvanakaan ikinä yhtään noita Harry Pottereita, mutta minulla on tuon kirjailijan eräs kirja hänen nimikirjoituksellaan vuodelta 2012, mutta se ei ole Harry Potter, vaan sen niminen, kuin The Casual Vacancy.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Jotkut räiskintäpelifanit pois maksaa aika paljon, jos pääsisit livenä ohjaamaan tommosta:

"Ukrainalaiset antavat venäläisille kyytiä erikoisella tavalla – raskasta konekivääriä ohjataan Steam Deckillä"

https://www.mikrobitti.fi/uutiset/ukrai ... ad3af12336
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Konsolipeli- ja pelikonsoliketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

John Carter kirjoitti: 25 Huhti 2023, 18:32
Deimos kirjoitti: 22 Helmi 2023, 17:44 En vielä testannut mutta Pikku A oli ensimmäinen uhri. Alun kankeuden jälkeen omaksui nopeasti kontrollit ja liikkumisen. Fyysistä hommaa, ihan oikeasti. Seuraavaksi kauhupeli Resident Evil Biohazard. Kunhan ohjaimet on ladattu. Pikku A tosin sanoi että pelottaa jo normaaleissa ruutupeleissäkin kauhupelit kuten Outlast ja Outlast 2.
Onko Deimos hyvät noi PS:n VR-lasit ja ohjaimet? Kannattaako hommata vielä, vai odotella parempia markkinoille?
On hyvät mutta vertailukohtaa ei ole kun kokemus on ensimmäinen. Fiilikset on todella hyvät ja esimerkiksi Resident Evil: Village on erinomaista kauhua. Aika hieno tunne kun ottaa selkäpuolelta pumppu haulikon, tekee latausliikkeen ja posauttaa örvelöä päähän tai vatsaan. Horizon: Call of the mountains on myös hieno kokemus.

Silmälasit saattavat olla ongelmalliset. On piilarit mutta en pidä niistä kun ärsyttävät silmiä jonkin verran. Ja sitten jos on optiikkaa silmissä niin Kauko sellaiset.

Tämän hetkiset VR-pelini.
-Horizon: Call Of The Mountain
-Creed: Rise To Glory (Nyrkkeilyä)
-Resident Evil: Village
-Resident Evil Biohazard
-Kayak VR: Mirage
-LesMILLS Body Combat (Treeniä)

Demo:
-Star Wars: Tales From Galaxy's Edge

Sähkö onkin tänään sen verran hintavaa että luen kirjoja.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin