Eipä tuossa ole paljonkaan eroa onko nopeus 30 tai 130km/t. 30cm on molemmissa tapauksissa 30cm.
Vasta vahingon sattuessa nopeusero tuntuu. Mutta ajoasukin on (toivottavasti) erilainen.
Eipä tuossa ole paljonkaan eroa onko nopeus 30 tai 130km/t. 30cm on molemmissa tapauksissa 30cm.
Tarkoitukseni oli sanoa, että ryhmäajossa vaaditaan hyvin paljon kokemusta, että jokainen osaa olla aiheuttamatta vahinkoja. Se on ihan oma taitonsa, joka ei kehity kuin ryhmäajoa treenaamalla. Vaikka minä treenaan itseni 35 km/h aika-ajokuntoon, en voi mennä 30 km/h porukkaan siksi, koska en osaa olla aiheuttamatta niitä onnettomuuksia jollain pienellä harkitsemattomalla liikkeellä, joka ei yksinään haittaa yhtään.
Tuolla Oulusa on montakin pyöräilyporukkaa jotka osaavat ajaa ryhmässä ilman mitään sen suurempaa kokemusta ja opastusta.Neutroni kirjoitti: ↑26 Touko 2023, 17:48
Tarkoitukseni oli sanoa, että ryhmäajossa vaaditaan hyvin paljon kokemusta, että jokainen osaa olla aiheuttamatta vahinkoja. Se on ihan oma taitonsa, joka ei kehity kuin ryhmäajoa treenaamalla. Vaikka minä treenaan itseni 35 km/h aika-ajokuntoon, en voi mennä 30 km/h porukkaan siksi, koska en osaa olla aiheuttamatta niitä onnettomuuksia jollain pienellä harkitsemattomalla liikkeellä, joka ei yksinään haittaa yhtään.
Yleensä nuo hupiporukat pyöräilevät jokseenkin järkevillä turvaväleillä. Kaipa niillä joku tökkii oikeassa ryhmäajossa, kun Oulun joukkueen ajajien nimet eivät korista esim. Ranskan ympäriajon tulosluetteloita.
Jep.
Aika hyvä nyrkkisääntö oli San Millánin ja Attian podarissa, että pyöräilee nopeudella jolla pystyy keskustelemaan toisen kanssa muttei se ole enää miellyttävää. Niin sanottu kakkosalue. Kehittää kuntoa, rasvanpolttokykyä ja mitokondrioiden (solujen voimalaitosten toimintaa).
Keskipultti on vain "koriste". Avaa stemmin ruuvit niin niin sitten irtoaa.
Hommaat korokerenkaita lisäten, jotta saat pysymään sarvet uudessa korkeudessa.