Omia vanhoja tuotoksia (Koska uusia ei ole)

Maalaukset, grafiikat, runot ja muut taiteet
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Omia vanhoja tuotoksia (Koska uusia ei ole)

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Inventoin vanhemmiltani lisää vanhoja töitäni. No, osa on todellakin K-18 tuotoksia joten niiden julkaisua palstan sääntöjen suhteen ja oman vahvan kritiikkini puolesta pitäydyn toistaiseksi olla julkaisematta.

Mielenterveysongelmiin kuten skitsofrenia ja varsinkin kaksisuuntainen liittyy vahvasti ylikorostunut libido. Tämä on läsnä myös muutamissa omistamissani peleissä.
Liitteet
Wanhaa taidetta
Wanhaa taidetta
20221130_062521.jpg (413.76 KiB) Katsottu 963 kertaa
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Omia vanhoja tuotoksia (Koska uusia ei ole)

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Juu, en itse osaisi tämänlaatuisia itse tehrä. By the way, Taide-muodossa olevat alastomuudet vielä varmaan menisi. Kun pelasin Metal Gear Solid Snake pelin 20 vuotta sitten, niin ton mimmin nännit näkyi paidan läpi. Siinä iässä kiehtovaa.
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Omia vanhoja tuotoksia (Koska uusia ei ole)

Viesti Kirjoittaja Deimos »

deep purpose kirjoitti: 30 Marras 2022, 08:39 Juu, en itse osaisi tämänlaatuisia itse tehrä. By the way, Taide-muodossa olevat alastomuudet vielä varmaan menisi. Kun pelasin Metal Gear Solid Snake pelin 20 vuotta sitten, niin ton mimmin nännit näkyi paidan läpi. Siinä iässä kiehtovaa.
Tuo on mun soft juttuja. Kaksi muuta ovatkin sitten ihan toista maata. Katsotaan jos nyt keskittyisi johonkin muuhun kuin naisiin ja sieniin. Inspiraatio on siis nollassa. :cry:

Maisemakuvasta tulee itselleni mieleen sekavuus. Yritin kyllä jotain mutta liidulla ei tuo yksityiskohtaisuus ole kovinkaan pop.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin