Mitä tein tänään?

Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11185
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Miksi tulee tuplana ?
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6158
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

asdf kirjoitti: 03 Joulu 2022, 15:09 Kirjauduin tänne. Epäilyttää vahvasti, oliko hyvä idea. Mut minä olen varovainen kaiken ennaltakokemattoman kanssa.
Oli se. Täällä alkaa meininki pikku hiljaa yltyä. Ja tämä palstasofta on jostain paratiisista pöllitty, kun vertaa edelliseen.

Minä olen haaskannut päivän sekakäyttämällä tätä ja Sanoman tiedepalstaa. Perhekin häipyi jonnekin eiväkä kertoneet mihin menivät.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ehkä perhe joskus palaa
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
VCO
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja VCO »

Tarvis jatkaa muuttoa eikä luuhata täällä. :lol:
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Olen tuhlannut aikaani täällä Tiedepalstalla väittelemällä äärettömästä. Tupakkaa ja kahvia on kulunut. Onneksi olen saanut vähän siivottuakin. Laitoin pari viikkoa sitten kahvinkeittieeni suodatin osan huolimattomasti ja sen tippalukko meni päälle. Kahvit olivat valuneet pitkin keittiön työpöytää, missä oli paljon vehnäjauhoja kun olin leiponut leipää. Vasta tänään sain siivottua työpöydän ja kaapin oven kahvijanat.

Tulevat 14.12. tarkistamaan asuntoni kunnon. Tai itseasiassa jo 12.12. tullaan eräältä toiselta taholta tarkistamaan asuntoni siisteys. Tai kaikkihan sen jo tietää(?) - olen mielenterveystoipuja (ja siisteydestä piittaamaton boheemi algoritminen taiteilija) ja asun Niemikotisäätiön omistamassa asunnossa. Mielenterveysyhdistys Helmistä tulee palveluohjaaja vierailulle 12. päivä.

Vielä ois tosi paljo siivottavaa, mutta palveluohjaaja on niin mukava, että en halua pettää luottausta. Täytyy tsempata.
Noin näin minä ajattelen
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Kävin pojan koululla tänään.
Poika oli ollu eilen tappelussa kahta jannua vastaan.
Poika oli ollu vessassa ja toinen hanuista lukitsi oven ulkopuoleta.
Poika kiipes ulos sermin yli.
Haukku kepostelijaa jollain nimellä niin keppostelija tuli kimppuun takaapäin ja hakkasi päähän, johon keppostelija kaveri osallistui. Kun poika sai pasmansa kasaan, juoksivat karkuun.

Miitissä kävi sääliksi näitten jantterien äitejä.

Sanoin jannuille että tappelu on osa mieheksi kasvamista ja kuuluu prosessiin, mutta siitä pitää oppia että sitä ei voi jatkaa loputtomiin, muuten loppu on ikävä.
Äidit olivat helpottuneita odottamattomaan kannanottooni.
Hommasta tehtiin pöytäkirjat allekirjoituksineen ja lyötiin kättä päälle.
Game over.
Viimeksi muokannut Poistettu, 03 Joulu 2022, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6158
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

MooM kirjoitti: 03 Joulu 2022, 15:37 Ehkä perhe joskus palaa
Juu, ei tässä ollut kyse en dramaattisemmasta kuin emäntä oli päiväunilla, isot lapset alakerrassa ja pienin ulkona (ihan vapaaehtoisesti!).
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3600
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Neutroni kirjoitti: 03 Joulu 2022, 16:05
MooM kirjoitti: 03 Joulu 2022, 15:37 Ehkä perhe joskus palaa
Juu, ei tässä ollut kyse en dramaattisemmasta kuin emäntä oli päiväunilla, isot lapset alakerrassa ja pienin ulkona (ihan vapaaehtoisesti!).
Jos perhekin tulee takaisin, tämä on varmaan väärä foorumi karkoittaa lepakoita tapulista. Eli just minulle hyvä.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Vältin bussia ja kävelin vanhemmille. Testasin ensi viikkoa varten missä kunnossa tiet ovat. No, siinä ja siinä. Ilman nastoja saa olla varuillaan ja ennakoida.

Vauhti ei päätä huimannut mutta ei ollut tarkoituskaan ja varovaisuus tietenkin.

Tupakkaa tekee mieli ajoittain mutta tuttu juttu. Huominen aamu on sitten eri juttu. Yleensä kun olen saanut kuteet päälle niin päivän ensimmäinen savuke heti parvekkeella.
Liitteet
Lenkki
Lenkki
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18812
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kovaa juopottelua ja nyrkkitappelu ryssiä vastaan, jonka tietenkin voitin. Ryssät hävisi 2 vastaan 1.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2517
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mitä jos ei ole tehnyt mitään. Voiko kirjoittaa mitä olisi pitänyt tehdä :D . No lämmittelen täällä taloa. Leivinuunissa ja takassa tulet. Niin ja lueskelen teidän juttuja.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18812
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Minne Moomin perhe on hävinnyt? Eilen kävin noita perhekeskusteluja lapsuudenajan frendien kanssa, ja heidän oli vaikea ymmärtää, että tytärpuoleni on 33 vuotta vanha, vaikka itse olen syntynyt vuonna 1975.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2517
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tilasin itselleni 100*75 kokoiset vedokset canvas kankaalle kahdesta omasta työstä. Tiedän jo että Häneltä tulee noottia etten voi niitä olohuoneen seinälle laittaa koska katselevat suoraan katsojaan :D Nyt mietin mihin ne laittaisin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

John Carter kirjoitti: 03 Joulu 2022, 17:32 Minne Moomin perhe on hävinnyt? Eilen kävin noita perhekeskusteluja lapsuudenajan frendien kanssa, ja heidän oli vaikea ymmärtää, että tytärpuoleni on 33 vuotta vanha, vaikka itse olen syntynyt vuonna 1975.
Oot mua 10 vuotta nuorempi.
Munkin faijapuoleni on mua 14 vuotta vanhempi.
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 449
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Tein kirjanpitoa, vähän tiedepalsta tekniikkaa, eristinerämökkini saunan eteistä ja kasvatin sarven otsaan.
Liitteet
Vittu, ei avainta.
Vittu, ei avainta.
Sieppaa.PNG (361.97 KiB) Katsottu 334 kertaa
Vastaa Viestiin