Et pysty johtamaan tuosta "tieteellisestä oletuksesta" yhtään enempää objektiivisesti havaittavia tosiasioita kuin yksikään muu uskovainen maailmassa omistaan. Otat sitten katolisen, muslimin, hindun tai vaikka jonkin villin viidakkoheimon jäsenen, kaikki he ovat samalla viivalla kuin sinä. Tieteessä lähtöviivalla.OlliS kirjoitti: ↑03 Tammi 2023, 10:05 Jumala on Jumala, kaikkivaltias, kaikkitietävä ja hyvä, oikeamielinen ja rakastava. Hänellä on oikeus ja velvollisuus ja tehtävä vaatia kunnioitusta ja palvontaa. Se ei ole pöyhkeyttä, se on se, että hän on Jumala, ei sen vähempää. Kuningasten Kuningas. Sekä maapallolla, että koko universumissa.
Minä menen hänen selkänsä taakse, hänellä saa olla Jumalan ego. Minulla vaan ihmisen, hänen palvelijansa ja lapsensa ego. Jeesuksen opetuslapsen ego. Siitä en luovu ateistien pilkan edessä.
Naturalismi on osa tiedettä. Ei ole tiedettä ilman sitä. Ei se ole mitenkään minun kannatuksesta kiinni vaan termin "tiede" vakiintunut merkitys.Neutroni myönsi kannattavansa naturalismia ja että se on tiede. Muut suunnat eivät ole tiedettä.
Olemme kuulleet tuon väitteen. Mutta terminologia on yhteisön kollektiivinen asia. Kukaan ei voi sitä päätöksellä muuttaa, ei edes asiaa varten perustetut viranomaiset (Suomikin on täynnä humoristisia sanoja, joita Kielitoimisto on yrittänyt ajaa käyttöön päätöksellä, mutta ihmiset ovat käyttäneet jotain muuta). Totuus voidaan selvittää vain yhteisön toimintaa tutkimalla. Ja siinä minä olen oikeassa ja sinä väärässä. Vain muutama höyrähtänyt änkyrä keksii tieteelle jotain omia merkityksiään ajaakseen valheitaan. Kaikkialla muualla, sekä tiedeyhteisössä, hallinnossa, kansan arkikelessä, uskonnollisissa yhteisöissä jne. tieteellä tarkoitetaan naturalistiseen metafysiikkaan perustuvaa menetelmää saada objektiivista tietoa maailmasta.Minä vaan väitän, että muutkin suunnat ovat tiedettä ja tuo on dogmatikkkaa, mikä ei tieteeseen sovi. Eikä se ole pelkkä väite, vaan totta. Naturalismi on ateismia, siinäkin se on väärässä, ei ainakaan ainoa tieto ja totuus. Pelkkä todistamaton väite.