Mitä tein tänään?

Paikalla
Deimos
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Mitähän nuo tähtiketjut ovat??? Ei ole vielä selvinnyt minulle mutta pysyvät (On kiinnitetty) tuohon näkyville. Tai sitten sheriffi on ratsannut nuo ketjut.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Deimos
Reactions:

Valvoin koko yön. Selaisin PS 5:sen pelikirjastoa aikani kuluksi. Annapurna Interactiven Open Roads peli olikin myös PS 4 versiona. Helppo platina trophy. Noin kolme tuntia, ehkä vähemmänkin. Rakastan indie pelejä. Niissä on sydäntä. Tarina pelissä on hyvin koskettava ja periaatteessa syvällinen. Grafiikka omalaatuinen mutta hieno, kiva. Siis tarina lyhyesti on tyttären ja äidin road trip jossa selvitetään perheen salaisuutta.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Ainakin heräsin aikaisin :D Hyvää lauantaita ja leppoisaa viikonloppua kaikille. Halaus niille jotka tarvitsevat sitä!

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Mä heräsin just sopivasti, että ehdin salille ennen työpäivää. Hyvää huomenta kaikille minultakin!
Mene mene tekel upharsin.
Paikalla
Deimos
Reactions:

Marraskuun rypistys. Kaksi platina trophya päivän sisään. Vähän huijasin, kumpikin pelattu aikaisemmin läpi PS 5-versioina ja aika helppoja indie-pelejä. Mutta hienoja ja hyviä pelejä.
Liitteet
TrueTrophy.jpg
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kissa ei ole käynyt ulkona kahteen päivään kun on niin märkää. Nytkin nukkuu tuossa sängyllä. Hän lähti ostamaan kahvia ja maitoa ja banaaneja. Minä ihmettelen täällä itsekseni että miten ihmiset ovat niin varmoja asioista ja uskaltavat olla yleensäkin jotain mieltä. Olen varmaan maailman päättömin ihminen kun minusta esim. poliittisten mielipiteitten muodostaminen on käsittämättömän hankalaa. Pitäisi tietenkin seurata enemmän maailman tapahtumia, niiden vaikutuksia, hallituksen ja niissä olevien toimia ja opposition sanomisia. Taidan olla aika lammas kun minua ei kiinnosta. Mietin sitäkin että mitä tarvitsisi tapahtua että alkaisi kiinnostamaan. Luultavasti jotain omaan elämään syvästi vaikuttavaa ulkoista päätöstä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Kissatäti kirjoitti: Eilen, 07:52 Kissa ei ole käynyt ulkona kahteen päivään kun on niin märkää. Nytkin nukkuu tuossa sängyllä. Hän lähti ostamaan kahvia ja maitoa ja banaaneja. Minä ihmettelen täällä itsekseni että miten ihmiset ovat niin varmoja asioista ja uskaltavat olla yleensäkin jotain mieltä. Olen varmaan maailman päättömin ihminen kun minusta esim. poliittisten mielipiteitten muodostaminen on käsittämättömän hankalaa. Pitäisi tietenkin seurata enemmän maailman tapahtumia, niiden vaikutuksia, hallituksen ja niissä olevien toimia ja opposition sanomisia. Taidan olla aika lammas kun minua ei kiinnosta. Mietin sitäkin että mitä tarvitsisi tapahtua että alkaisi kiinnostamaan. Luultavasti jotain omaan elämään syvästi vaikuttavaa ulkoista päätöstä.
Voin antaa ihan ilmaisen neuvon, ÄLÄ HELVETISSÄ ala seuraamaan maailmanmenoa, maailma on nyt niin sekaisin että mielenrauha järkkyy varmasti jos sen teet.
Maailmalla on johdossa tällä hetkellä monessa maassa sellaiset tyhjäpäät että villasukanvirkaaminen sohvalla kissa vierellä on suorastaan taivaallisen nautinnollisen rauhoittavaa maailmanmenon seuraamisen sijaan.
Minun mielestä noin.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: Eilen, 07:52 Minä ihmettelen täällä itsekseni että miten ihmiset ovat niin varmoja asioista ja uskaltavat olla yleensäkin jotain mieltä. Olen varmaan maailman päättömin ihminen kun minusta esim. poliittisten mielipiteitten muodostaminen on käsittämättömän hankalaa. Pitäisi tietenkin seurata enemmän maailman tapahtumia, niiden vaikutuksia, hallituksen ja niissä olevien toimia ja opposition sanomisia.
Minulla oli lukiossa kaveri, joka usein korosti, että asioista täytyy muodostaa selkeät mielipiteet ja hänellä todella oli kanta lähes joka asiaan. Olin aluksi kateellinen hänelle siitä. Myöhemmin huomasin, että hän ei tiedä monestakaan asiasta, josta hänellä on mielipide, tuon taivaallista. Tärkeää oli vain, että on mielipide. Lukioaikana hänessä alkoi näkyä sellaisen vouhottajan piirteitä ja hänestä tulikin elämäntapameuhkaaja.
Mene mene tekel upharsin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Goswell kirjoitti: Eilen, 09:13
Kissatäti kirjoitti: Eilen, 07:52 Kissa ei ole käynyt ulkona kahteen päivään kun on niin märkää. Nytkin nukkuu tuossa sängyllä. Hän lähti ostamaan kahvia ja maitoa ja banaaneja. Minä ihmettelen täällä itsekseni että miten ihmiset ovat niin varmoja asioista ja uskaltavat olla yleensäkin jotain mieltä. Olen varmaan maailman päättömin ihminen kun minusta esim. poliittisten mielipiteitten muodostaminen on käsittämättömän hankalaa. Pitäisi tietenkin seurata enemmän maailman tapahtumia, niiden vaikutuksia, hallituksen ja niissä olevien toimia ja opposition sanomisia. Taidan olla aika lammas kun minua ei kiinnosta. Mietin sitäkin että mitä tarvitsisi tapahtua että alkaisi kiinnostamaan. Luultavasti jotain omaan elämään syvästi vaikuttavaa ulkoista päätöstä.
Voin antaa ihan ilmaisen neuvon, ÄLÄ HELVETISSÄ ala seuraamaan maailmanmenoa, maailma on nyt niin sekaisin että mielenrauha järkkyy varmasti jos sen teet.
Maailmalla on johdossa tällä hetkellä monessa maassa sellaiset tyhjäpäät että villasukanvirkaaminen sohvalla kissa vierellä on suorastaan taivaallisen nautinnollisen rauhoittavaa maailmanmenon seuraamisen sijaan.
Minusta taas on superkiinnostavaa, että osuin elämään tällaista murroskautta. Tietysti rytinä voi tehdä henk koht elämässäkin epämiellyttävää, mutta eipä tässä kukaan voi päättää, millaisen aikaan syntyy. Siksi otan nyt irti sen huvin, jota voi saada ja teen omalta osaltani ne varautumisen, mitä voi järkevästi tehdä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Oli työpaikan pienissä pikkujouluissa. Pakohuone ja pizzaa. Kivaa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Näettekö te toiset saman: muka uusimpana viestinä vanha tiedustelu, kuka kuuluu Ursaan?
MooM
Reactions:

Wiesti kirjoitti: Eilen, 09:38 Näettekö te toiset saman: muka uusimpana viestinä vanha tiedustelu, kuka kuuluu Ursaan?
Katso tämä:
viewtopic.php?f=25&t=9570
D. Gabaldon
Goswell
Reactions:

MooM kirjoitti: Eilen, 09:24
Goswell kirjoitti: Eilen, 09:13
Minusta taas on superkiinnostavaa, että osuin elämään tällaista murroskautta. Tietysti rytinä voi tehdä henk koht elämässäkin epämiellyttävää, mutta eipä tässä kukaan voi päättää, millaisen aikaan syntyy. Siksi otan nyt irti sen huvin, jota voi saada ja teen omalta osaltani ne varautumisen, mitä voi järkevästi tehdä.
Ei haittaa minuakaan maailmanmeno mutta mitäs jos kissatäti alkaa seuraamaan maailmanmenoa ja menee ihan pilalle, muuttuu äksyksi ja tiuskivaksi, eihän se olisi mukavaa ensinkään.
Minun mielestä noin.
Goswell
Reactions:

Tänään pitää kuulemma siivota kanala, tai kukkolahan se on, neljä kukkoa eikä yhtään kanaa, järkevää? No, olen valehtelun uhri, pääsiäisenä kukot kertoman mukaan munii pääsiäismunia, neljä vuotta odotettu eikä munan munaa, missä vika, ruokinnassa vai hoidossa.

:mrgreen:
Minun mielestä noin.
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

Olis vaan jaksettava ja jaksettava! :jep:
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin