Mikä on nykyään miehistä?
Re: Mikä on nykyään miehistä?
ÄO muistaakseni korreloi sinne 125 saakka hyvin, mutta korkeampi älykkyys ei enää niin suoraan.
Guild can only exist in a person who can act
Siinä (Jos nyt saan lainata Mensan testiä) niin ongelmat alkavat siinä yli 130. Kuten itse hyvin tiedät ja ymmärrät. Ne ovat tietenkin vain numeroita, lukuja.
En ole hyvää työntekijä materiaalia, kaikkea muuta koska ajattelen ihan liikaa.
Onko meillä sitten mitään muuta mittaria kuin Mensan testit? Itse saan kohta viikon kestäneen testin tulokset Peijaksen sairaalasta. Tosin epäilen niitäkin. Olivat todella oudot.
Sinällään. Olett yksi palstan älykkäimmistä joten kai sulla jotain arviota on?
Tuo muuten ei ole mitään nuoleskelua vaan tosiasia. Kohina on yksi palstan ehdottomasti älykkäimmistä. Suorapuheinen ja vittumainen. Mutta se hänelle suotakoon. Ja ei sillä ole minulle vitunkaan merkitytystä.
Carlsenin Magnus meni naimisiin ja heti loppui puhti shakin pelaamisestakin.
Toopen sanoja lainaten, sitä on näemmä perjantai pullo auennut. Ei siinä, maistuisi kyllä itsellekkin.
Pillulla on uskomaton voima miehiin. Sen vuoksi olemme valmiita myymään itsemme ja kaiken mikä on meille arvokasta. Nuorille vain varoitus. Mutta minkäs voit. Uroksille pillu on vain se voimakkain vietti. Viis muusta.
Oletko eri mieltä vai??? Romantiikkaan uskova mies? Joka avautuu ja itkee naisten nähden? Haluan nähdä miten käy käytännössä. Koska olet mankeloitu ja täysin silppuna.
Anteeksi jos olin julma. Elämä vain on opettanut enemmän kuin mikään koulu tai yliopisto. Ehkä aika poistua ja jättää areena muille.
-
Brainwashed
- Reactions:
Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Kuin Taylor ja Burton on and off the screen.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kun on komea ja älykäs, niin ne on ihan elämän kaikilta poluilta.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:35Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
![]()
Guild can only exist in a person who can act
-
Brainwashed
- Reactions:
Oikea asenne.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:44Kun on komea ja älykäs, niin ne on ihan elämän kaikilta poluilta.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:35Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Useimmat poliitikot on lähinnä vain verbaalisesti lahjakkaita, siihen kun lisätään vielä joukko narsistisia piirteitä ollaan lähellä poliitikon muotokuvaa. Purra on verbaalisesti lahjakas ja sisunsa hän saa narsistisesta kostokiukusta.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:40Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.
Mutta kohdeyleisön eli äänestäjien keskiälykkyys on n. 100 ja sinne kansan syviin riveihin se jargoni on suunnattu. Koita itse tulla valituksi eduskuntaan.
Minulla ei ollut nuorena juurikaan yhteistä naisten / tyttöjen kanssa, ehkä kun kotona oli mitä oli, ja olin sisäänpäin kääntynyt ja muutenkin ehkä vähän erinlainen. Sitten kun ensimmäinen varsinainen parisuhde hajosi minun kannalta ikävästi parikymppisenä, päätin haistattaa paskat koko pillusakilla, ja päätin että en enää koskaan anna pillukiiman vaikuttaa elämääni ja päätöksiini. Vituttaa vieläkin kun se aivotautinen sairas lehmä sai minut silloin murtumaan ja itkemään nähden. Romantiikka on pelkkää kiiman huumassa sekoilua, vähän kuin piripäissään jammailisi. Nykyisen naisen kanssa ollaan oltu naimisissa vajaa 8 vuotta, enkä todellakaan "avaudu" tai jaksa käydä sen kanssa mitään ruokapöytäkeskuteluja arjesta, käyttää vaan niissä lipsautettuja asioita sit aseena tulevissa riidoissa.
Tuon parikymppisenä tehdyn päätöksen jälkeen onkin ollut aina naista tarjolla. En tiedä mitä se kertoo muille, mutta ainakin minä väitän että yksikään nainen ei halua lahjarasioissaan vollottavaa itkupilliä riesakseen, jonka ymmärrän, en minäkään haluaisi, 2 lasta riittää, vaikka välillä vahvasti tuntuu että onko sittenkin kolmaskin. Ehkä sellainen voi tuoda hetkellisesti väriä jonkun narsistilehmän säälittävään sinkkuarkeen, mutta kyllä sellaisen vaippakakkojen pyyhkimiseen kyllästyy hyvin nopeasti.