Pakko Saada Kertoa
Re: Pakko Saada Kertoa
Mulla on vaaleanvihreät, valosta ja ympäristöstä riippuen selkeästi vihreä tai siniharmaampi väri.
Sinänsä tuo silmien värin tulkinta luonteenpiirteiksi on täyttä tuubaa. Ja tuo Amber on Hazelin variaatio. Miehen äidillä on meripihkanväriset silmät, lähes keltaiset siis. Miehellä vihreänsävyiset pähkinänruskeat, toisella pojalla sama. Vanhemmalla pojalla taas selkeän siniset, vaikkei siis meillä vanhemmilla kummallakaan ole.
Sinänsä tuo silmien värin tulkinta luonteenpiirteiksi on täyttä tuubaa. Ja tuo Amber on Hazelin variaatio. Miehen äidillä on meripihkanväriset silmät, lähes keltaiset siis. Miehellä vihreänsävyiset pähkinänruskeat, toisella pojalla sama. Vanhemmalla pojalla taas selkeän siniset, vaikkei siis meillä vanhemmilla kummallakaan ole.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kaunis silmä!MooM kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 11:19 Mulla on vaaleanvihreät, valosta ja ympäristöstä riippuen selkeästi vihreä tai siniharmaampi väri.
Näyttökuva 2025-09-19 111528.png
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Meinasin just sanoa asetuksista. Ainakin mun puhelimella ja työpaikan pöytäkoneella ero on selvä.
Mene mene tekel upharsin.
- Bored
- Reactions:
Siis ChatGPT itsekin sanoi että tuubaa. Kieli poskessahan minä sen kysymyksen teinMooM kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 11:19 Mulla on vaaleanvihreät, valosta ja ympäristöstä riippuen selkeästi vihreä tai siniharmaampi väri.
Näyttökuva 2025-09-19 111528.png
Mun silmien väristä ei varmaan voi analysoida muuta kuin, että olen sekarotuinen? 
Aika uskaliasta laittaa tuommoinen kuva, josta olet selvästi tunnistettavissa.
Mene mene tekel upharsin.
Mä käytän yleensä iirsiskannereissa aina sitä toista, tai kolmatta silmää.
No ilmankos välillä tuntuu, että pään sisältä häviää kaikki tieto tavoittamattomiin..
Tuollaiset vahvasti moniväriset silmät on kivan näköisiä. Monestihan se väri on vähän erilainen pupillin lähellä vs kehällä, mutta harvalla on noin iso vaihtelu.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- Bored
- Reactions:
Eikös musta aukko silmän kohdassa enemmänkin ime kaiken informaation sisäänsä? JOnkinlainen Sauronin silmä siis?Bored kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 12:48Muista että Hawkingin mukaan myös mustasta aukosta palaa informaatiota toiseen suuntaan eli tapahtumahorisontin tälle puolelle. Älä siis vaivu synkkyyteen.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Siniharmaa. Siirtyy aina harmaaseen päin kun olen väsynyt tms...
Memento mori
MooM kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 12:53Eikös musta aukko silmän kohdassa enemmänkin ime kaiken informaation sisäänsä? JOnkinlainen Sauronin silmä siis?Bored kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 12:48Muista että Hawkingin mukaan myös mustasta aukosta palaa informaatiota toiseen suuntaan eli tapahtumahorisontin tälle puolelle. Älä siis vaivu synkkyyteen.
Selvästi yhteydessä persereikkään, silmästä sisään ja toisesta ulos, tämä tieteellisen tarkasti.
Minun mielestä noin.
En pieraissut! Se oli Hawkingin säteilyä.Goswell kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 15:48MooM kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 12:53Eikös musta aukko silmän kohdassa enemmänkin ime kaiken informaation sisäänsä? JOnkinlainen Sauronin silmä siis?Bored kirjoitti: ↑19 Syys 2025, 12:48Muista että Hawkingin mukaan myös mustasta aukosta palaa informaatiota toiseen suuntaan eli tapahtumahorisontin tälle puolelle. Älä siis vaivu synkkyyteen.
Selvästi yhteydessä persereikkään, silmästä sisään ja toisesta ulos, tämä tieteellisen tarkasti.