Jokainen tavallaan. En nyt kaipaile mitään parveilua. Yksikin riittäisi mutta luulen että harvassa ovat. En ota kantaa juttujen todenperäisyyteen koska en ole Kohina. Joillakin yksilöillä miehissä on tuota luontaista vetovoimaa ja saa hätistellä naaraita kauemmaksi asti. Riippuu kai myös missä piireissä liikkuu. Kaksiossa harvemmin naaraita parveilee. Lähibaari on todella huono paikka löytää seuraa. Jos kuka tahansa kelpaa on täällä myös liuta räkälöitä. Saat ehkä naisen tai jopa veitsestä. Sulkevat toisensa pois. Eli saat jompaa kumpaa.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:35Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
![]()
Mikä on nykyään miehistä?
Re: Mikä on nykyään miehistä?
Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.
Mutta, kaikkein eniten asiaan vaikuttaa tietenkin vastakkaisen sukupuolen seksuaalinen vetovoima. Jotkut miehet ovat tässä mielessä kuin magneetteja, eli oikeita alfa-uroksia. Sellainen kun purjehtii paikalle, niin eipä ole edes korkeasta älyn tasosta paljoakaan iloa, ellei sitten pelata Trivial Pursuitia.
Mutta, kaikkein eniten asiaan vaikuttaa tietenkin vastakkaisen sukupuolen seksuaalinen vetovoima. Jotkut miehet ovat tässä mielessä kuin magneetteja, eli oikeita alfa-uroksia. Sellainen kun purjehtii paikalle, niin eipä ole edes korkeasta älyn tasosta paljoakaan iloa, ellei sitten pelata Trivial Pursuitia.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Entä jos saa veistä ja paikattavana ollessa onnistuu hurmaamaan hoitsun?Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:42Jokainen tavallaan. En nyt kaipaile mitään parveilua. Yksikin riittäisi mutta luulen että harvassa ovat. En ota kantaa juttujen todenperäisyyteen koska en ole Kohina. Joillakin yksilöillä miehissä on tuota luontaista vetovoimaa ja saa hätistellä naaraita kauemmaksi asti. Riippuu kai myös missä piireissä liikkuu. Kaksiossa harvemmin naaraita parveilee. Lähibaari on todella huono paikka löytää seuraa. Jos kuka tahansa kelpaa on täällä myös liuta räkälöitä. Saat ehkä naisen tai jopa veitsestä. Sulkevat toisensa pois. Eli saat jompaa kumpaa.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:35Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
![]()
Säälipillua??? Täytyypä koittaa. Veistä saa Korsossa helpommin kuin naista.ID10T kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:50Entä jos saa veistä ja paikattavana ollessa onnistuu hurmaamaan hoitsun?Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:42Jokainen tavallaan. En nyt kaipaile mitään parveilua. Yksikin riittäisi mutta luulen että harvassa ovat. En ota kantaa juttujen todenperäisyyteen koska en ole Kohina. Joillakin yksilöillä miehissä on tuota luontaista vetovoimaa ja saa hätistellä naaraita kauemmaksi asti. Riippuu kai myös missä piireissä liikkuu. Kaksiossa harvemmin naaraita parveilee. Lähibaari on todella huono paikka löytää seuraa. Jos kuka tahansa kelpaa on täällä myös liuta räkälöitä. Saat ehkä naisen tai jopa veitsestä. Sulkevat toisensa pois. Eli saat jompaa kumpaa.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 23:35Eipä tuo haitanne, oli vain olevinaan sarkastinen huomio Kohinan ilmoittamalle, että naiset parveilee ympärillään, minkä todenperäisyyteen per se ei sinänsä ollut tarkoitus ottaa mitään kantaa, vaan lähinnä sitä pohdin että minkäköhänlaisia tyyppejä ne hänen seurassaan viihtyvät naispuoliset henkilöt voisivat olla kaikki huomioiden.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35En ymmärä/seuraa ajatuksen juoksua mutta en välitä siitä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
![]()
Paksu lompakko on aina merkinnyt enemmän, kuin mikään muu asia. Tänä päivänä varmaan helpompi erilaisten alakulttuurien heimoedustajien löytää toisensa, mikä on tietty hyvä asia. Kaiken maailman toksiset muka-alfauroksetkin ikävä kyllä löytää seuraajia pölhölaumasta, tyyliin A. Tate ja veljensä.Pattinero kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:43 Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.
Ikävä kyllä samaa mieltä tuosta lompakosta. Tatesta olen kuullut ja en pidä todellakaan tuollaisesta. En ole sen kummemmin seurannut äijän höpötyksiä. Päästään vialla, mutta aivan eri skaalassa kuin vaikka minä.Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 09:03Paksu lompakko on aina merkinnyt enemmän, kuin mikään muu asia. Tänä päivänä varmaan helpompi erilaisten alakulttuurien heimoedustajien löytää toisensa, mikä on tietty hyvä asia. Kaiken maailman toksiset muka-alfauroksetkin ikävä kyllä löytää seuraajia pölhölaumasta, tyyliin A. Tate ja veljensä.Pattinero kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:43 Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.
Sinänsä en nyt ole mikään ykköspalkinto luokkaa. Kyynärsauvat, kulahtaneet collegehousut. Ja joten tiedän että naiset aistivat että tuolla kaverilla on lepakoita kellotornissa. Sitäpaitsi tiedän että jokainen nainen/tyttö on jo kuullut kuuteetoista ikävuoteen mennessä kaikki imelät iskurepliikit joten mitään sanottavaa naisille en keksi. On yksi: "Olen skitsofreenikko". Sillä saa aikaan yllättävää mielenkiintoa tai ainakin seurueen hyvin hiljaiseksi.
-
Brainwashed
- Reactions:
Jutellaanko nyt Jyrkin vai Jorman kanssa?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- KultaKikkare
- Reactions:
Joo, korrelaatio lähtee heikkeneen. 135 ei menesty yhtä paljon enemmän verrattuna 125 kuin 125 verrattuna 115.
Mut yli 125 pärjää keskimäärin kuitenkin aina paremmin kuin 125. Ei tietääkseni ole pistettä jossa voisi olla liian älykäs ja se kääntyisi heikkoudeksi.
Be stronger than your excuses
Jorma nukkuu ja Jyrki korkkasi oluen. Skitsofreenista. Teidän onneksenne mulla on vain viisi. Epäonneksenne voin pyytää ystäviltäni rahoitusta.
- KultaKikkare
- Reactions:
Riippuu vähän siitäkin miksi itkee ja miten. Ja mistä avautuu.
Jos tuota teet suosittelisin olemaan kuitenkin aika varovainen. Tosin tunteilleen ei mitään voi. Mutta jos nainen on päästään vialla annat kyllä hänelle kaikki aseet tuhota sinut. Siksi tunnistin itseni hyvin Apetterin viestistä. Se on aika samankaltainen tarina kuin omani. Miinus se että 40 vuotta olen sen jälkeen ollut yksin. Tajusin jo suhteen aikana että tämä tulee olemaan se ainut suhde. Ja se suhde kusi.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 09:45Riippuu vähän siitäkin miksi itkee ja miten. Ja mistä avautuu.
- KultaKikkare
- Reactions:
Tää biisi herättää maskuliinisia tunteita. Jotenkin sen ytimessä. Ota tollanen asenne avautumisiisi ja itkuihisi niin et varmasti päädy silppuriin.
Jorma Ollila on edelleen miehisyyden huippu kun sain manipuloitua ns globalisaation tännekin ja miljoona koodaajaa kiinasta ja intiasta.
EI varmaan älyn kannalta, mutta superälykkyys voi aiheuttaa ongelmia vuorovaikutuksessa ns normaalien kanssa, mikä taas vaikeuttaa menestystä. Menestymiseen tarvitaan aina joku kombo hyviä ominaisuuksia, alasta riippuu tarkemmin, millainen.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 09:32Joo, korrelaatio lähtee heikkeneen. 135 ei menesty yhtä paljon enemmän verrattuna 125 kuin 125 verrattuna 115.
Mut yli 125 pärjää keskimäärin kuitenkin aina paremmin kuin 125. Ei tietääkseni ole pistettä jossa voisi olla liian älykäs ja se kääntyisi heikkoudeksi.
Keskimäärin asia varmaan on noin. Ja niitä supersuperälykkäitä on niin vähän, että heistä ei oikein voikaan sanoa mitään yleistyvää keskimääräistä. Mensan rajan ylittäneissä on ihan tavallisia ihmisiä.
Olisi tavallaan kiva tietää, mikä se oma lukema on. Olen ollut rekrytointivaiheessa päivän kestävissä testeissä ja niiden + yksin tehtyjen testien perusteella luulisin, että olen aika lähellä rajaa. Noissa tietysti testattiin kykyjä aika paljon laajemmin kuin mensan testissä. Tosin nyt vaihdevuosien aivosumussa on turha mennä mihinkään testeihin
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon