Hienoa kun joku maailmassa reagoi ongelmiin ja toimii.
Tunkio on tarpeellinen, ettei aina tarvitse turvautua ideologiseen kaskiviljelyyn, vaan löytyy kierrätys voimaa ja lannoitetta uusille ajatuksille muillakin keinoin.
Kyllä tunkiollakin pitää noudattaa lakia. Mutta ei välttämättä hyviä tapoja. Tämä on todettu säännöissä.Wisti kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 11:22 Olin sitä mieltä, että ajatus törkykirjoittelusta, kun se ”lähetetään” tunkiolta olisi puolustettavissa, on kuolleena syntynyt.
Jos kannan kylttiä, jossa lukee, että persut on savustettava julkisista viroista, toimin käsittääkseni rangaistavasti.
Minua tuskin pelastaisi se, että plakaatin alalaidassa lukee tunkio.
Taitaa nuo tunkiot olla nykyään kyllä laittomia jo sellaisenaan.MooM kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 11:45Kyllä tunkiollakin pitää noudattaa lakia. Mutta ei välttämättä hyviä tapoja. Tämä on todettu säännöissä.Wisti kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 11:22 Olin sitä mieltä, että ajatus törkykirjoittelusta, kun se ”lähetetään” tunkiolta olisi puolustettavissa, on kuolleena syntynyt.
Jos kannan kylttiä, jossa lukee, että persut on savustettava julkisista viroista, toimin käsittääkseni rangaistavasti.
Minua tuskin pelastaisi se, että plakaatin alalaidassa lukee tunkio.
Mikä itseäni ihmetyttää tätä aihetta koskien on se tyhmyys joka tiivistyy raspuavausten yhteydessä, tarkoitan sitä että nämä itkupotkuraivarityypit ovat primääristi juuri se porukka jotka tarttuvat raspun onkeen.MooM kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 10:32 Se on valintakysymys, ketä täällä halutaan pitää ja miten moderoidaan tai säännellään. Itse olen tullut vähän samaan fiilikseen kuin asdf. Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen. Välillä on jotain, mutta usein fiilis on myötähäpeän ja ärsyyntymisen sekoitus. Harmi, koska tyypit täällä pystyisivät parempaankin.
Mulla on moden natsat, mutta kun mitään yleistä moderointilinjausta ei ole ollut, en ole tehnyt oikeastaan mitään. Paitsi poistin yhden mulkkukuvan.
Foorumihan on vasta avattu, hetki menee että saadaan täytettyä tämä kiinnostavilla keskusteluilla.
Nyt tuli muuten taas hyvää Kekeilyä.
MooM kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 10:32 Se on valintakysymys, ketä täällä halutaan pitää ja miten moderoidaan tai säännellään. Itse olen tullut vähän samaan fiilikseen kuin asdf. Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen. Välillä on jotain, mutta usein fiilis on myötähäpeän ja ärsyyntymisen sekoitus. Harmi, koska tyypit täällä pystyisivät parempaankin.
Mulla on moden natsat, mutta kun mitään yleistä moderointilinjausta ei ole ollut, en ole tehnyt oikeastaan mitään. Paitsi poistin yhden mulkkukuvan.
Paras ehdotus palstahistorian aikana.Punkero kirjoitti: ↑31 Joulu 2022, 13:17Foorumihan on vasta avattu, hetki menee että saadaan täytettyä tämä kiinnostavilla keskusteluilla.
Avatkaa uusia keskusteluita tieteistä, tekniikasta ja itseännekin kiinnostavista aiheista. Silloin tänne kerääntyy suomen tiedeyhteisön kerma ja tulee järkevääkin keskustelua.