Kysymys oli kyllä erittäin adekvaatti.
..sanotaan nyt vielä ettei mua kiinnosta sun klitoriksen koko, vaan korreloiko se nenän koon kanssa.
Kysymys oli kyllä erittäin adekvaatti.
On toki. Tyhmää oli se, että kuvittelit saavasi vastauksen tai että katsot korrelaatiota, vaikka n=1.
Nyt ei oikein mennyt putkeen: kirjoitat lapsekkaita ja sitten ei ollenkaan kiinnosta…
Itse hän nokkansa tunki soppaan, joten kysyin aiheeseen liittyvän kysymyksen.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 08:58Nyt ei oikein mennyt putkeen: kirjoitat lapsekkaita ja sitten ei ollenkaan kiinnosta…
Itse tungit nokkasi soppaan.MooM kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 08:47On toki. Tyhmää oli se, että kuvittelit saavasi vastauksen tai että katsot korrelaatiota, vaikka n=1.
Joo, ei.
Osui ja upposi?Kohina kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 09:14Itse tungit nokkasi soppaan.MooM kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 08:47On toki. Tyhmää oli se, että kuvittelit saavasi vastauksen tai että katsot korrelaatiota, vaikka n=1.
Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
Pelkään pahoin että yritit olla samalla tavoin vitsikäs opettajan tointa hoitaessasi, THE HORROR
![]()
Ei mitään ertyistä tarvetta vittuilla juuri sinulle, mutta kun tarjoat, tai sanotaan mieluummin niin että aiheutat perseilylläsi tilanteita joista en voi kieltäytyä, yhteisenä nimittäjänä ollen järkyttävä jeesustelu.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:44Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
Pelkään pahoin että yritit olla samalla tavoin vitsikäs opettajan tointa hoitaessasi, THE HORROR
![]()
Minä taas pelkään, että sinulla on kertynyt tarvetta vittuilla minulle ja valitset melko alhaisen keinon. Kerrot, että olit huono ammatissasi. Eipä tulisi mieleenikään ketään palstan keskustelijoista tavallasi tölviä.
Avaisitko hiukan?Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:49Ei mitään ertyistä tarvetta vittuilla juuri sinulle, mutta kun tarjoat, tai sanotaan mieluummin niin että aiheutat perseilylläsi tilanteita joista en voi kieltäytyä, yhteisenä nimittäjänä ollen järkyttävä jeesustelu.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:44Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
![]()
Minä taas pelkään, että sinulla on kertynyt tarvetta vittuilla minulle ja valitset melko alhaisen keinon. Kerrot, että olit huono ammatissasi. Eipä tulisi mieleenikään ketään palstan keskustelijoista tavallasi tölviä.
![]()
Konteksti.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:52Avaisitko hiukan?Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:49Ei mitään ertyistä tarvetta vittuilla juuri sinulle, mutta kun tarjoat, tai sanotaan mieluummin niin että aiheutat perseilylläsi tilanteita joista en voi kieltäytyä, yhteisenä nimittäjänä ollen järkyttävä jeesustelu.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:44Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
![]()
![]()
Mikä mielestäni hauskan TV-sketsin muistelemisessa edusti perseilyä?
Konteksi oli sellainen, että näpäytin ’kohinaa’ erityisen mauttomasta kommentista Moomille. Lisäksi muistelin vuosikymmenten takaista TV-sketsiä, joka liittyi siihen, että toisilla on se peenis ja toisilla vaakina eikä peenistä ollenkaan, josta Moom laski leikkiä.Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 12:03Konteksti.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:52Avaisitko hiukan?Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:49Ei mitään ertyistä tarvetta vittuilla juuri sinulle, mutta kun tarjoat, tai sanotaan mieluummin niin että aiheutat perseilylläsi tilanteita joista en voi kieltäytyä, yhteisenä nimittäjänä ollen järkyttävä jeesustelu.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:44Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
![]()
![]()
![]()
En tuntenut näpäytystäsi, eikä kommentti ollut konteksti huomioiden mitenkään erityisen mauton, vaan ihan aiheeseen liittyvä.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 12:21Konteksi oli sellainen, että näpäytin ’kohinaa’ erityisen mauttomasta kommentista Moomille. Lisäksi muistelin vuosikymmenten takaista TV-sketsiä, joka liittyi siihen, että toisilla on se peenis ja toisilla vaakina eikä peenistä ollenkaan, josta Moom laski leikkiä.Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 12:03Konteksti.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:52Avaisitko hiukan?Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:49Ei mitään ertyistä tarvetta vittuilla juuri sinulle, mutta kun tarjoat, tai sanotaan mieluummin niin että aiheutat perseilylläsi tilanteita joista en voi kieltäytyä, yhteisenä nimittäjänä ollen järkyttävä jeesustelu.Wisti kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:44Pelkäät pahoin, että minä olen ollut opettajana samanlainen kuin M. Sorvali aikoinaan TV:ssä. On siinä miehellä pelon aiheet!Brainwashed kirjoitti: ↑28 Joulu 2024, 11:19Joo, ei.
![]()
![]()
![]()
PS Moom ei minun taustatukeani sinänsä tarvitse, mutta otti päähän tämä kohinan kovin ’nuorsuomalainen’ tivaaminen.