Lentomatkustamisesta on tulossa epämiellyttävämpää

Ertsu
Reactions:

Re: Lentomatkustamisesta on tulossa epämiellyttävämpää

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Susa kirjoitti: 01 Maalis 2025, 14:47
Oiva kirjoitti: 01 Maalis 2025, 14:38 Sulla menee nyt Susa sekaisin käsitteet. Kun puhutaan lentokoneissa kiihtyvyydestä eli geestä, niin negatiivinen on se, mikä heittää kattoon ja positiivinen se mikä painaa istuimeen.
Okei, kiitos kun selvensit. :D
On se hyvä, kun sää uskot Oivan selityksen, mutta et minun selitystäni samasta asiasta.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Henry Borat kirjoitti: 28 Helmi 2025, 23:23 Ensi viikolla pitäisi taas lennellä ja kyllä mun mielestä nykyään on enemmän turbulenssia, mutta voi olla, että aika kultaa myös muistot, kun korona-aikaan tuli pysyttyä useampi vuosi tiukasti maan pinnalla.
Mun on hirveän vaikea käsittää että miten jotkut pystyy aktiivisesti olemaan huomaamatta sitäkään miten nykyään tuulee joka helvetin päivä ja useimpina päivinä vieläpä melko kovaa jossain vaiheessa päivää. Näillä ilmiöillä on varmasti vieläpä jotain yhteistä.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kyllä lentomatkailun suurin epämiellyttävyys tapahtuu maan tasalla, lentokentällä jonottelussa, odottelussa ja toisaalta kiireessä ja asioiden selvittelyssä. Ja pitkien lentojen epämukavuudessa ja tylsyydessä. Siinä turbulenssikin on vain piristävä Tapahtuma.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Henry Borat
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Henry Borat »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 04 Touko 2025, 17:30
Henry Borat kirjoitti: 28 Helmi 2025, 23:23 Ensi viikolla pitäisi taas lennellä ja kyllä mun mielestä nykyään on enemmän turbulenssia, mutta voi olla, että aika kultaa myös muistot, kun korona-aikaan tuli pysyttyä useampi vuosi tiukasti maan pinnalla.
Mun on hirveän vaikea käsittää että miten jotkut pystyy aktiivisesti olemaan huomaamatta sitäkään miten nykyään tuulee joka helvetin päivä ja useimpina päivinä vieläpä melko kovaa jossain vaiheessa päivää. Näillä ilmiöillä on varmasti vieläpä jotain yhteistä.
Oon myös miettinyt että tuuleeko nykyään enemmän, vai luulenko vaan. En selvästi ole ainut
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin