Oletko hyvä maantiedossa?

Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Oletko hyvä maantiedossa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Olen pahoillani vääränlaisista kysymyksistä. Erot vastausten pisteissä olivat kuitenkin sellaiset ettei kenenkään asema horju vaikka pieniä muutoksia pisteisiin tulisikin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Kivoja nuo iltapäivälehtien testit joskus...
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Toope kirjoitti: 06 Touko 2025, 19:45 Kivoja nuo iltapäivälehtien testit joskus...
Ai oliko tää jostain iltapäivälehdestä muka? Löysin omista tiedostoistani, luulin että on jokin englanninkielinen testi ollut jonka olen kääntänyt ja laittanut talteen.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Justis
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Justis »

Joskus kauan aikaa sitten tuli joillekin teatteriväen vierailijoille sellainen ohjelma televisosta kuin Thlia-thalia-thallallaa tai jotain sinne päin. Siellä oli kerran sellaine kysymys kuin mitä yhteistä on Hiroshiman atomipommilla ja Vesivehmaan jenkalla? Osaako kukaan vastata?
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Justis kirjoitti: 06 Touko 2025, 20:30 Joskus kauan aikaa sitten tuli joillekin teatteriväen vierailijoille sellainen ohjelma televisosta kuin Thlia-thalia-thallallaa tai jotain sinne päin. Siellä oli kerran sellaine kysymys kuin mitä yhteistä on Hiroshiman atomipommilla ja Vesivehmaan jenkalla? Osaako kukaan vastata?
Siellä meni. . .
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 06 Touko 2025, 19:58
Toope kirjoitti: 06 Touko 2025, 19:45 Kivoja nuo iltapäivälehtien testit joskus...
Ai oliko tää jostain iltapäivälehdestä muka? Löysin omista tiedostoistani, luulin että on jokin englanninkielinen testi ollut jonka olen kääntänyt ja laittanut talteen.
Ei kannata välittää. Toope kirjoittelee mitä sattuu eikä teksteistään päätellen ole ikinä palstalla selvinpäin. Ei häntä kukaan ota vakavissaan.
Mene mene tekel upharsin.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin