Kaupunkien nurmialueet oikein vilisisivät punkkeja , jos niiden annettaisiin rehottaa.
Tutkija: ”Rohkea ihminen sallii voikukkien kasvaa pihansa nurmikoilla”
Re: Tutkija: ”Rohkea ihminen sallii voikukkien kasvaa pihansa nurmikoilla”
No se kyllä on totta, mut voisi sitä rehevyyttä enemmin olla.
Olen käsityksessä, että ratamossa on ihan oikeastikin jotain lääkinnällisiä ominaisuuksia. Suhtauin siihen pitkään sympaattisena kasvina, mutta nyt kun se valtaa nurmikkoa ja kukintopatukat muljuvat jalan alla, en enää arvosta niin ehdottomasti. Määrän syömiseen vaadittaisiin vegaanien suviseurat ja kulutukseen lääkinnällisessä käytössä pataljoona sapeleilla varustettuja raivopäisiä apinoita.Märkäruuti kirjoitti: ↑08 Touko 2025, 22:52Uskomuksessa saattaa olla jopa vähän perää. Meillä käyttö oli lapsena sama, mutta nimityksenä oli haavalehti. Sen pitäisi nopeuttaa haavojen sulkeutumista ja se sisältää antibakteerisia aineita, jotka saattavat estää haavaa tulehtumasta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Miten saan sigma merkin näppäimistöltä ?
-
Brainwashed
- Reactions:
Minä olen sitten varmaan hullunrohkea, kun en leikkaa ruohoa laisinkaan.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Voikukat haisevat pahalle, mutta kukkikoot minun puolestani. Muistan kun lapsena tehtiin ukin kanssa seppeleitä voikukista.
Ei löydy merkistöä josta voisi kopioida
Mikä näppäimistö (siis puhelimen virtuaalinen vai tietokoneen) ja mikä ohjelma, jolla kirjoitat (puhelimen viestit tai whatsapp, selain, tekstieditori, word, excel,...) ?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Vieläkään en saa sigmaa ulos.