Miksi palsta ei toimi VPN:nän kanssa?

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Phobos
Reactions:

Re: Miksi palsta ei toimi VPN:nän kanssa?

Viesti Kirjoittaja Phobos »

KultaKikkare kirjoitti: 23 Touko 2025, 15:32
Phobos kirjoitti: 23 Touko 2025, 15:29 Kun ylläpitäjät ovat täysiä vajakkeja ei mikään tietysti toimi.

Ja sen puoleen. Vastustatte kiusaamista mutta samaan aikaan sallitte sen. Kaksinaismoralismia. Kukaan eikä ketään palstalla ole kiinnittänyt mitään huomiota erään nimimerkin minuun kohdistuneita yksilöiviä analyysejä jotka ovat täysin hevon vitusta. Joten olette ihan samanlaisia. Kiusaajia itse, jokainen moderaattori teistä ja palstan kaikki nimimerkit myös.

Haistakaa vittu joka ikinen ihminen ja botti.
Siirsin ketjun toiselle alueelle.

Kukas sua on kiusannut?
Oketko täysin sokea? Kohina. Pistäkää se vittu aisoihin. En halua mitään henkilöön menevää koska en yleensä henkilöön mene. Tehkää Kohinalle selväksi etten halua olla missään tekemisissä ikinä hänen kanssaan. Hänen vajakit "Hannu Laurma" tyyliset täysin ala-arvoiset analyysinsä pilkkaavat minua ja satuttavat. Mitään todenperäistä niissä ei ole, vain Kohinan omia harhoja.

Sanokaa nyt vittu sille Kohinalle että jättää mut lopullisesti ja ikuisesti rauhaan. En tarvitse vajakin arvioita itsestäni. Tiedän mitä olen ja se riittää.
KultaKikkare
Reactions:

Re: Miksi palsta ei toimi VPN:nän kanssa?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Phobos kirjoitti: 23 Touko 2025, 15:51
KultaKikkare kirjoitti: 23 Touko 2025, 15:32
Phobos kirjoitti: 23 Touko 2025, 15:29 Kun ylläpitäjät ovat täysiä vajakkeja ei mikään tietysti toimi.

Ja sen puoleen. Vastustatte kiusaamista mutta samaan aikaan sallitte sen. Kaksinaismoralismia. Kukaan eikä ketään palstalla ole kiinnittänyt mitään huomiota erään nimimerkin minuun kohdistuneita yksilöiviä analyysejä jotka ovat täysin hevon vitusta. Joten olette ihan samanlaisia. Kiusaajia itse, jokainen moderaattori teistä ja palstan kaikki nimimerkit myös.

Haistakaa vittu joka ikinen ihminen ja botti.
Siirsin ketjun toiselle alueelle.

Kukas sua on kiusannut?
Oketko täysin sokea? Kohina. Pistäkää se vittu aisoihin. En halua mitään henkilöön menevää koska en yleensä henkilöön mene. Tehkää Kohinalle selväksi etten halua olla missään tekemisissä ikinä hänen kanssaan. Hänen vajakit "Hannu Laurma" tyyliset täysin ala-arvoiset analyysinsä pilkkaavat minua ja satuttavat. Mitään todenperäistä niissä ei ole, vain Kohinan omia harhoja.

Sanokaa nyt vittu sille Kohinalle että jättää mut lopullisesti ja ikuisesti rauhaan. En tarvitse vajakin arvioita itsestäni. Tiedän mitä olen ja se riittää.
Voitko ilmoittaa asiattomaksi viestit jotka koet pilkkaaviksi, en jaksa selata sun viestihistoriaa läpi enkä nopeasti löytänyt mitään.

Ja sen f-securen pitäisi kyllä toimia, ei ole mitään blokkeja ollut päällä.

Jos kerrot mikä on käyttämäsi exit noden ip osoite, voin tsekata onko se suomeen rekisteröity ip.

Tästä näkee esim. https://www.whatismyip.com/
Be stronger than your excuses
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin