Mikä sukka olisi sukkien pomo?

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
Molli
Reactions:

Re: Mikä sukka olisi sukkien pomo?

Viesti Kirjoittaja Molli »

Parasta jalalle, on osaajan kutoma villasukka, joka on parasta jalalle kaikella säällä sekä nukkuessa, joten muut sukat lienee "hömppää"..

Jalkaräteille anna myös äänen. Mutta meidän huudeilta ei löydä oikeanlaista kangasta niihin..

Heille, joista pikkusukka on se miellyttävin, eikä koskaan nappaskenkää kummempaa mielellåån jalkaansa laita, kertoisin: "Lujin nailonsukka on vihreä nylon sukka mallia SA-INT, 90-luvun alusta, vasta vuosien käytön jälkeen kuluu puhki. Nylon sukaksi myös "kitistymisen" outous, tai sattunut yheksänkympin pesuun.."

Jaloille on kuitensa jo alkanut Riemuaika, voi jälleen hpsistellä menemään avojaloin!
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Phobos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Phobos »

Teddy kirjoitti: 25 Touko 2025, 22:14 Bambusukka ja kylmillä ilmoilla sen päälle villasukka. Ei mitään keinokuituja.
Bambusukka on mun ehdoton suosikki myös. Kun kerran olet kokeillut et enää vaihda. Vai onko se nimitys kuitenkin bambukuitusukka? Se on sukkien kuningas/kuningatar. Tosin stay up sukka? Aika kova esteettisesti myös.
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Kesällä bambu- tai puuvillasukat, talvella kotikutoiset villasukat.
Paikalla
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Joko villasukka voidaan julistaa kunkuksi? Bambusukka voisi olla kruununprinssi ja jalkarätti jo ikääntynyt kuningattara.
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Olen hankkinut merinovillaisia sukkia. Ovat erinomaiset työjalkineissa ja muutenkin maihareissa liikkuessa.
xXx
Reactions:

Viesti Kirjoittaja xXx »

Ahne sikasukka. Sellainen joka kyykyttää ja ottaa tuotot itselleen.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Tuttu kirjoitti: 26 Touko 2025, 19:00 Olen hankkinut merinovillaisia sukkia. Ovat erinomaiset työjalkineissa ja muutenkin maihareissa liikkuessa.
Kestävätkö ne merinosukat kulutusta työjalkineissa, jos ovat aitoa 100 % merinoa????
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Tuttu
Reactions:

marjatta1 kirjoitti: 27 Touko 2025, 05:40
Tuttu kirjoitti: 26 Touko 2025, 19:00 Olen hankkinut merinovillaisia sukkia. Ovat erinomaiset työjalkineissa ja muutenkin maihareissa liikkuessa.
Kestävätkö ne merinosukat kulutusta työjalkineissa, jos ovat aitoa 100 % merinoa????
Kyllä kestävät, enhän minä sukkasillani töissä liiku.
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

marjatta1 kirjoitti: 27 Touko 2025, 05:40 Kestävätkö ne merinosukat kulutusta työjalkineissa, jos ovat aitoa 100 % merinoa????
Eivät kestä, parikymmentäprosenttia keinokuitua seassa, niin alkavat kestämään.
Tuttu kirjoitti: 28 Touko 2025, 18:23 Kyllä kestävät, enhän minä sukkasillani töissä liiku.
Sun sukat eivät ole 100% merinovillaa. :ugeek:
Tuttu
Reactions:

Susa kirjoitti: 28 Touko 2025, 18:30
marjatta1 kirjoitti: 27 Touko 2025, 05:40 Kestävätkö ne merinosukat kulutusta työjalkineissa, jos ovat aitoa 100 % merinoa????
Eivät kestä, parikymmentäprosenttia keinokuitua seassa, niin alkavat kestämään.
Tuttu kirjoitti: 28 Touko 2025, 18:23 Kyllä kestävät, enhän minä sukkasillani töissä liiku.
Sun sukat eivät ole 100% merinovillaa. :ugeek:
Kyllä minun maihareissani kestävät sen aikaa minkä haluan. Enkä odota niin kauaa, että hajoavat.
Vanha jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Vanha jäärä »

Kun ihmiselle tulee ikää riittävästi, niin luokan II tukisukat. Ne pitävät nilkat ja jalkaterät kuosissaan.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Tuttu kirjoitti: 28 Touko 2025, 18:23
marjatta1 kirjoitti: 27 Touko 2025, 05:40
Kyllä kestävät, enhän minä sukkasillani töissä liiku.
Yleensä sukkalangoiksi mainituissa on kuitenkin pieni osa keinokuitua. Merinovilla on hyvä materiaali, mutta mieluummin vaikka puseroon ihoa vasten kuin sukkiin...

"AI Overview
Learn more
Merinovilla on hienoa, pehmeää ja mukavaa käyttää ihoa vasten. Se myös lämmittää kylmällä ja viilentää kuumalla, siirtää tehokkaasti kosteutta, hylkii hajuja, ja on kestävä luonnonkuitu." yms....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin