Höh, skarppiuden heikkeneminenhän on se kännin paras anti, kun voi perseillä vapaasti ja puolustella jälkeenpäin että vähän otin. Tein kerran ihan empiirisen kokeen asiasta, ja nauhoitin omaa soitantaani selvinpäin ja kännissä ja vertailin niitä, kun olin kuvitellut että soitan paremmin kännissä...Neutroni kirjoitti: ↑21 Loka 2025, 19:12Yökerhoissa vittumaisinta on tuo saatanallinen melu. Sitä ei tahdo kestää edes kännissä. Paskaa elämää selittävät katoavat kyllä, kun alkaa luennoimaan jostain hard core -nörtistä aiheesta suu vaahdoten.KultaKikkare kirjoitti: ↑21 Loka 2025, 11:01 Enempi olen yökerhoihmisiä, hyvää musiikkia ja siellä harvemmin kukaan tulee avautuun paskaa elämäänsä mikä on mulle kännissä punainen vaate.
Se on toinen vitsaus. Kunpa olisi baareja, joissa olisi kaiuttomat seinät ja jokaista kyttäisi jatkuvasti 20 mittamikrofonia. Ja jos kuiskaat liian kovaa, portsari tulee ja osoittaa ovea. Siellä voisi kommunikoida vaikka modernisti kosketusnäytöllisillä puhelimilla - äänet pois päältä tietenkin.Baarissa kävin ehkä 4vuotta sitten ja meinas pää räjähtää kun jengi ulvo karaokea volat niin kovalla ettei kuullut edes ajatuksiaan.
Minä en ole ikinä tykännyt. Humaltuminen on sosiaalinen juttu. Yksin ollessa se on vain ikävä olo, kun skarppius heikkenee, eikä voi tehdä mitään keskittymistä vaativaa, mutta paskan jauhamiseen kaverien kanssa se sopii. Ruokajuomia tulee tietysti joskus juotua, mutta se jää pariin annokseen, jos muu porukka on selvin päin.Varsinaisia kalsarikännejäkään en kyllä tykkää ottaa, enempi sellasta viinin juontia hyvän syötävän kanssa, ja pieni nousuhumala. Tai pari lasia konjakkia ja suklaata.
Kalsarikännien yleistyminen
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Kalsarikännien yleistyminen
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Minulla on tapana pelata niin vaikeita tietokonepelejä, että jos yritän pelata kännissä, saan heti pataan talon kokoisilta niveljalkaishirviöiltä tai logistiikkaketjuni romahtavat vielä pahemmin kuin kiinalaisen rahtilaivan sladittaessa poikittain kanavaan tai laukalle lähteneen wannabe-diktaattorin säätäessä tulleja, ja koneet romuttuvat ja kansa kuolee nälkään. Sekin on laiha lohtu yrittää selittää tietokoneelle, joka lyö "game over" -ruudun näytölle, että kännissä minä vaan olen.Brainwashed kirjoitti: ↑21 Loka 2025, 19:37 Höh, skarppiuden heikkeneminenhän on se kännin paras anti, kun voi perseillä vapaasti ja puolustella jälkeenpäin että vähän otin. Tein kerran ihan empiirisen kokeen asiasta, ja nauhoitin omaa soitantaani selvinpäin ja kännissä ja vertailin niitä, kun olin kuvitellut että soitan paremmin kännissä...
-
Brainwashed
- Reactions:
Niin, välillä sitä skarppiutta tarvitaan, ja silloin on parempi jättää asennuskaljat ottamatta, minkä oppii viimeistään sitten kun koneen kasaamisen yhteydessä jää tusinan verran ruuveja ja pari kummallista nippeliä ylimääräiseksi...Neutroni kirjoitti: ↑21 Loka 2025, 20:25Minulla on tapana pelata niin vaikeita tietokonepelejä, että jos yritän pelata kännissä, saan heti pataan talon kokoisilta niveljalkaishirviöiltä tai logistiikkaketjuni romahtavat vielä pahemmin kuin kiinalaisen rahtilaivan sladittaessa poikittain kanavaan tai laukalle lähteneen wannabe-diktaattorin säätäessä tulleja, ja koneet romuttuvat ja kansa kuolee nälkään. Sekin on laiha lohtu yrittää selittää tietokoneelle, joka lyö "game over" -ruudun näytölle, että kännissä minä vaan olen.Brainwashed kirjoitti: ↑21 Loka 2025, 19:37 Höh, skarppiuden heikkeneminenhän on se kännin paras anti, kun voi perseillä vapaasti ja puolustella jälkeenpäin että vähän otin. Tein kerran ihan empiirisen kokeen asiasta, ja nauhoitin omaa soitantaani selvinpäin ja kännissä ja vertailin niitä, kun olin kuvitellut että soitan paremmin kännissä...
Ei ole kokemuksia kännissä pelaamisesta muuten kuin pokerista, ja tietäähän sen kertomattakin miten siinäkin hommassa yleensä käy, jos ei satu olemaan ihan juopon tuuria.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Meidän kyliltä loppui Baari jo kauan aikaa sitten ja sen jälkeen on vain juopottelu lisääntynyt. Ainakin 5 baaria on tullut lisää aika moneenkin autotalliin ja aittaan ja mikä parasta niin juominen ei välttämättä maksa mitään. Riittää kun vie mukanaan viskipullon tai kaljalaatikon ainakin joskus.
Varsinaisessa virallisessa kapakassa olen käynyt viimeksi ihan ohimennen viime kesänä yhdellä oluella, mutta tuli otettua toinenkin ja ehkä kolmaskin ennen kuin matka jatkui ihan sallituissa promillemäärissä tuttuun ja turvalliseen kaveribaariin. Olin siis veneellä liikenteessä.
Varsinaisessa virallisessa kapakassa olen käynyt viimeksi ihan ohimennen viime kesänä yhdellä oluella, mutta tuli otettua toinenkin ja ehkä kolmaskin ennen kuin matka jatkui ihan sallituissa promillemäärissä tuttuun ja turvalliseen kaveribaariin. Olin siis veneellä liikenteessä.