Minä ja kissa.
Mitä tein tänään?
Re: Mitä tein tänään?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- Minimus Yahves
- Reactions:
- Minimus Yahves
- Reactions:
Ettei vaan se kiinalainen tuulimyllyn ostajanainen taas ole vanhastaan tuttuja nigerialaisia teinipoikia, kuten siinä Brigitten tapauksessa!
Onko tuo kalorikulutus todella tuolta matkalta ja ajalta?
Tili tyhjäks vaan sille, kyllä sieltä pillua tulee. Ihan varmasti.
Mene mene tekel upharsin.
- Minimus Yahves
- Reactions:
Ei ole. Tuossa on myös passiivinen aika mukana kulutuksessa.Tonttu kirjoitti: ↑13 Kesä 2023, 10:11Onko tuo kalorikulutus todella tuolta matkalta ja ajalta?
Näin oletan. Usein on 11000 askelta ja aktiivinen aika 300min. Silloin kulutus ehkä 2300.
Can I pet that dog?
Pitäis varmaan olla 250-kiloinen, että kuluisi 1900 kcl 4 km kävelyssä. Tai syke jostain syystä liki 200 koko ajan.Minimus Yahves kirjoitti: ↑13 Kesä 2023, 13:39Ei ole. Tuossa on myös passiivinen aika mukana kulutuksessa.Tonttu kirjoitti: ↑13 Kesä 2023, 10:11Onko tuo kalorikulutus todella tuolta matkalta ja ajalta?
Näin oletan. Usein on 11000 askelta ja aktiivinen aika 300min. Silloin kulutus ehkä 2300.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Yleistä käyttää väärää yksikköä
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Matkan mittaamiseen oli sentään se k raskittu laittaa. 
En tiedä onko tämä nyt kilpailu, mutta 13k on minimi reppu selässä (kodittomana ruoat, muutama litra vettä jne. aina mukana). Sen päälle pitäisi sitten kuntoilla, vaan eipä kiinnosta.
Guild can only exist in a person who can act
Nyt näyttää tältä, eli taas samat. Tosin pitää vielä laittaa notskille safkat, eli samoamista reippaasti.
E: talsinu vanhusten kanssa itse asiassa, joten pisteet eivät ole täyttyneet askelista huolimatta.
E: talsinu vanhusten kanssa itse asiassa, joten pisteet eivät ole täyttyneet askelista huolimatta.
Guild can only exist in a person who can act
- Minimus Yahves
- Reactions:
Ei suinkaan.Kohina kirjoitti: ↑13 Kesä 2023, 18:50En tiedä onko tämä nyt kilpailu, mutta 13k on minimi reppu selässä (kodittomana ruoat, muutama litra vettä jne. aina mukana). Sen päälle pitäisi sitten kuntoilla, vaan eipä kiinnosta.
Kunhan sanoin että autottamana maalla ja liikkuva työ antaa itsellekin hyvät askeleet lähes päivittäin.
Onneksi tykkään kävellä.
Can I pet that dog?