Mikä on nykyään miehistä?

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Kohina
Reactions:

Re: Mikä on nykyään miehistä?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Phobos kirjoitti: 06 Heinä 2025, 10:33
Neutroni kirjoitti: 06 Heinä 2025, 09:46
Phobos kirjoitti: 06 Heinä 2025, 01:56 Älkää olko pahoilanne älkääkä vain yrittäkö neuvoa. En itse ole pahoillani. Välillä ajoittaista yksinäisyyttä ja läheisyyden kaipuuta. Mutta sen saa mielenharjoiteilla pois sekä sillä valtavalla määrällä harrastuksia mitä minulla on.
En minä yrittänyt neuvoa, vaan pohdin mahdollisia syitä siihen että sinä et onnistu siinä "normaalissa" vuosikymmenien mittaisessa pariutumisessa, jossa mies tarjoaa kätevyyttä arjen ongelmiin ja turvallisuuden tunnetta ja nainen kätevyyttä arjen ongelmiin ja antaa seksiä. Ei minulla ole ratkaisuja kenenkään ongelmiin, ei oikein omiinkaan. Kunhan kritisoin tuota yläasteen piha -asennetta, että roistomaisuudella ja sikamaisuudella voisi saavuttaa sen. Ei voi. Niillä voi saada jonkun omalla tavallaan persoonallisuushäiriöisen naisen seksiseuraksi tai edustusemännäksi joksikin aikaa, mutta ne ovat rasittavia ja kuluttavia suhteita myös niille roistoille.
Pyyntöä ei nyt varsinaisesti sinulle oltu esitetty. Yleisohje vain niille jotka yrittävät minua analysoida ja neuvoa. Siihen eivät pysty psykiatrit, hoitajat, läheiset, ystävät eivätkä tutut. Saati sitten ihmiset jotka eivät minua tunne henkilökohtaisesti ja ole jatkuvasti tekemisissä kanssani. Sen alan mestari olen itseäni kohtaan. Sen puoleen jokainen on siinä asiassa paras itseään kohtaan. Saattaa olla aika pian ongelmissa jos alkaa uskomaan muiden neuvoja ja analyysejä.

Jos nyt olen ollut yksin jo yli 40 vuotta arvelen pärjääväni yksin elämäni loppuun saakka. Toistan sen että seuraa ja läheisyyttää joskus kaipaa. Onneksi tuollaisista haihatuksista ja harhoista pääsee nopeasti eroon. Jos tuollaista joskus kirjoitankin palstalla (Että haluan parisuhteen tai tyttöystävän) se on hetken harhaisuutta, mielenvikaisuutta. En aina ajattele loppuun asti mitä kirjoitan vaan se on lähes aina suoraa tajunanvirtaa sensuroimattomana.
Kumpi sitten onkaan sitä harhaisuutta, epänormaali skitsoidisuus, vai ihan normaali tarve tulla rakastetuksi. Et sä usko itsekään noihin juttuihisi.
Guild can only exist in a person who can act
Kohina
Reactions:

Onkohan voluntarily celibacy sitten vinceli?
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Phobos kirjoitti: 06 Heinä 2025, 01:56
Neutroni kirjoitti: 05 Heinä 2025, 15:08
Phobos kirjoitti: 03 Heinä 2025, 14:54 Ei sinänsä. Jos nyt saan käyttää moderaattori nimimerkki MooMia esimerkkinä Minulla on aika helvetin hyvä muisti. Ja mitä MooM on vuosien varrella kertonut. Tuo on aitoa kumppanuutta ja parisuhdetta mitä MooMilla on. Se on rehellistä. En usko että tuollainen on kovin yleistä. Ja voi olla että olen ymmärtänyt MooMin täysin väärin. Mutta juuri tuollainen suhde olisi omiaan minulle. Tosin olisinko sitten taas samanlainen sovinisti ja misogynisti kuin isäni? En tiedä. Olenko oppinut elämästäni yhtään mitää mitä tulee naisiin?

Me miehet olemme kertakäyttötavaraa. Meitä käytetään. Ja kun meistä tulee tarpeettomia meidän heitetään pois kuin käytetty kondomi. Nainen saa aina uuden miehen tilalle jos haluaa. Meillä miehillä tilanne ei ole samoin.
Kyllä tuo on yleistä. Paljon yleisempää kuin sinun mainostama roistomaisuus, käyttäminen ja pois heittäminen. Toki on kokemushakuista porukkaa, joka jumiutuu koko iäkseen noihin peleihin eikä kypsy koskaan suhteen vaatimuksiin, mutta se on vähemmistö. Pitkissä suhteissa miehen tärkeät ominaiuudet ovat luoda turvallisuuden tunnetta ja olla kätevä arjen ongelmien ratkoja. Jos mies kykenee niihin edes välttävästi ja pystyy itse saamaan riittävät kiksit arkisen käytännöllisestä suhteesta, niin yleensä ei tarvitse montaa suhdetta aloittaa.

Sinulla on varmaan tuo mielenterveysongelma, joka estää tuon turvallisuuden tunteen tuottamisen. Yleensä se vaatii tietyn normaaliuden teeskentelyn ja oravanpyörän sinnikkään veivaamisen.
Mahdollisesti.

Muistelin eilen tai toissapäivänä (Vaikka nyt ei ihan suoraan asiaan kuulukkaan) milloin olin viimeksi naisen kanssa "Sillai". Koska minulla oli vielä mökillä silloin käydessäni Open Kadett D, vuosimallia 1983 (Sellainen sininen kökkö) niin sen on ollut pakko olla ennen vuotta 1991 jolloin ostin Toytota Corolla 1300 SE:n. Aika monta vuotta on vierähtynyt siis siitä. Nyt parin vuoden aikana saman naisen kanssa pari yritystä mutta hänellä ja minulla on tapana vetää kolmen promillen humalat ennen yritystä. Eli se siitä ja ei tuloksia.

Kaipaan sitä ja en kaipaa. Mutta toisaalta naiset aistivat saman tien että minulla ei ole kaikki ihan kunnossa. Se voi johtua huonosta ryhdistä (Joka on ollut aina ja korostunut skitsofrenian myötä). Myös se että mistä keskustelen niin aiheet eivät ole sieltä ihan normaaleimmasta päästä. Ja koska kaikki iskulauseet on käytetty niin mitään sanottavaa naisille ei enää ole ollut 45 vuoteen.

Älkää olko pahoilanne älkääkä vain yrittäkö neuvoa. En itse ole pahoillani. Välillä ajoittaista yksinäisyyttä ja läheisyyden kaipuuta. Mutta sen saa mielenharjoiteilla pois sekä sillä valtavalla määrällä harrastuksia mitä minulla on.
No kolmas kerta toden sanoo, tai neljäs.

Kun tarpeeks monta kertaa sekoilette 2 promillen kännissä niin ehkä uskallatte testata jo promillella. Sekoilu poistaa jännitteitä.

Mulle puoli pulloo viiniä alkaa oleen maksimi. Pullollisen jälkeen jos nainen todella haluaa.

Pari pulloa niin evvk.

Puolikkaan pullon jälkeen on vielä pikkasen alle puolipromillee. Ajokunto.
Be stronger than your excuses
Rere
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Rere »

Suomessa Romutransu edustaa parhaiten modernia miehisyyttä. Hänen pukeutumistyylinsä on omaperäisen elegantti. Sellaista toivoisi näkevänsä enemmän täällä tuulipukukansan keskuudessa. Ruotsalaisetkin lopettaisivat suomalaisten nimittelyn junteiksi. Lisäksi hän on menestyvä liikemies ja sai eduskuntavaaleissakin yli 4000 ääntä mutta ei tullut valituksi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f6514d75d5

Toki ihan kaikissa asioissa Romutransu ei ole vapaamielinen. Hän on paatunut kristinuskoinen hetero ja mm vastustaa homojen vihkimistä kirkossa. Mutta kukapa olisi täydellinen:

Kohina
Reactions:

Kohina
Reactions:

Sori Deimos toi on ihan ku sinä.
Phobos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Phobos »

KultaKikkare kirjoitti: 06 Heinä 2025, 12:04
Phobos kirjoitti: 06 Heinä 2025, 01:56
Neutroni kirjoitti: 05 Heinä 2025, 15:08
Phobos kirjoitti: 03 Heinä 2025, 14:54 Ei sinänsä. Jos nyt saan käyttää moderaattori nimimerkki MooMia esimerkkinä Minulla on aika helvetin hyvä muisti. Ja mitä MooM on vuosien varrella kertonut. Tuo on aitoa kumppanuutta ja parisuhdetta mitä MooMilla on. Se on rehellistä. En usko että tuollainen on kovin yleistä. Ja voi olla että olen ymmärtänyt MooMin täysin väärin. Mutta juuri tuollainen suhde olisi omiaan minulle. Tosin olisinko sitten taas samanlainen sovinisti ja misogynisti kuin isäni? En tiedä. Olenko oppinut elämästäni yhtään mitää mitä tulee naisiin?

Me miehet olemme kertakäyttötavaraa. Meitä käytetään. Ja kun meistä tulee tarpeettomia meidän heitetään pois kuin käytetty kondomi. Nainen saa aina uuden miehen tilalle jos haluaa. Meillä miehillä tilanne ei ole samoin.
Kyllä tuo on yleistä. Paljon yleisempää kuin sinun mainostama roistomaisuus, käyttäminen ja pois heittäminen. Toki on kokemushakuista porukkaa, joka jumiutuu koko iäkseen noihin peleihin eikä kypsy koskaan suhteen vaatimuksiin, mutta se on vähemmistö. Pitkissä suhteissa miehen tärkeät ominaiuudet ovat luoda turvallisuuden tunnetta ja olla kätevä arjen ongelmien ratkoja. Jos mies kykenee niihin edes välttävästi ja pystyy itse saamaan riittävät kiksit arkisen käytännöllisestä suhteesta, niin yleensä ei tarvitse montaa suhdetta aloittaa.

Sinulla on varmaan tuo mielenterveysongelma, joka estää tuon turvallisuuden tunteen tuottamisen. Yleensä se vaatii tietyn normaaliuden teeskentelyn ja oravanpyörän sinnikkään veivaamisen.
Mahdollisesti.

Muistelin eilen tai toissapäivänä (Vaikka nyt ei ihan suoraan asiaan kuulukkaan) milloin olin viimeksi naisen kanssa "Sillai". Koska minulla oli vielä mökillä silloin käydessäni Open Kadett D, vuosimallia 1983 (Sellainen sininen kökkö) niin sen on ollut pakko olla ennen vuotta 1991 jolloin ostin Toytota Corolla 1300 SE:n. Aika monta vuotta on vierähtynyt siis siitä. Nyt parin vuoden aikana saman naisen kanssa pari yritystä mutta hänellä ja minulla on tapana vetää kolmen promillen humalat ennen yritystä. Eli se siitä ja ei tuloksia.

Kaipaan sitä ja en kaipaa. Mutta toisaalta naiset aistivat saman tien että minulla ei ole kaikki ihan kunnossa. Se voi johtua huonosta ryhdistä (Joka on ollut aina ja korostunut skitsofrenian myötä). Myös se että mistä keskustelen niin aiheet eivät ole sieltä ihan normaaleimmasta päästä. Ja koska kaikki iskulauseet on käytetty niin mitään sanottavaa naisille ei enää ole ollut 45 vuoteen.

Älkää olko pahoilanne älkääkä vain yrittäkö neuvoa. En itse ole pahoillani. Välillä ajoittaista yksinäisyyttä ja läheisyyden kaipuuta. Mutta sen saa mielenharjoiteilla pois sekä sillä valtavalla määrällä harrastuksia mitä minulla on.
No kolmas kerta toden sanoo, tai neljäs.

Kun tarpeeks monta kertaa sekoilette 2 promillen kännissä niin ehkä uskallatte testata jo promillella. Sekoilu poistaa jännitteitä.

Mulle puoli pulloo viiniä alkaa oleen maksimi. Pullollisen jälkeen jos nainen todella haluaa.

Pari pulloa niin evvk.

Puolikkaan pullon jälkeen on vielä pikkasen alle puolipromillee. Ajokunto.
En jaksa hirveästi asialla stressata. On muutakin millä voi itseään stressata :lol: :lol: .
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Mun mielestä olisi miehekästä seurustella Emma Watsonin kanssa ja kehittää maailman parasta maailmaa pelastavaa tuulivoimalaa.
Kohina
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 06 Heinä 2025, 22:49 Mun mielestä olisi miehekästä seurustella Emma Watsonin kanssa ja kehittää maailman parasta maailmaa pelastavaa tuulivoimalaa.
Vai että Emma Watson kiikarissa.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Mikäs vika Emmassa on? Ei minun akkani ole noinkaan nätti.
Kohina
Reactions:

Wiesti kirjoitti: 06 Heinä 2025, 23:53 Mikäs vika Emmassa on? Ei minun akkani ole noinkaan nätti.
Vika ei ole Emmassa, vaan kiikarissa.
Kohina
Reactions:

Miehinen fossiili
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Wiesti kirjoitti: 06 Heinä 2025, 23:53 Mikäs vika Emmassa on? Ei minun akkani ole noinkaan nätti.
Emmassa on paljon hienoja piirteitä ...muunmuassa lukee paljon. Overstory hänellä yöpöydällä nyt.
Kohina
Reactions:

Nykyään miehistä on kannattaa LGBtä ilman TQ plussaa, koska LGB on seksuaalista suuntautumista ja TQ+ identiteettiä.
Kohina
Reactions:

Jätkät jotka vetää steroideja on transuja. He muuttuvat miehistä miehiksi.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin