Kuinka kauan viimeisin suhteesi on kestänyt / kesti?
Re: Kuinka kauan viimeisin suhteesi on kestänyt / kesti?
Löysin poltettuja CD-romppuja jostain ennen vuosituhannen vaihdetta. Oli outoa katsoa kuvia exästä. Paljon hyviä muistoja myös. Jotakin vain kävi. Mun mielestä oli nätti likka, ei mikään Vogue-malli vaan suomalainen nainen.
Exä kyllä teki paperikuvista selvää mutta ilmeisesti unohti negatiivit. Ja yhdessä vaiheessa oli skanneri jossa oli myös negatiiveille oma pieni skanneri. Myös yhteisen kisun ensihetket löytyivät taltioituina. Sekä kuvat ensimmäisistä tarantelloista.
Itse näen pääsyynä että häne kasvoi aikuiseksi ja haaveet ja tavoitteet muuttuivat. Myöskään minä en kuulunut niihin. Kesti yli 20 vuotta antaa itselleni anteeksi. Idiootti pojankloppihan minä olin ja naisista en tiennyt yhtään mitään.
Exä kyllä teki paperikuvista selvää mutta ilmeisesti unohti negatiivit. Ja yhdessä vaiheessa oli skanneri jossa oli myös negatiiveille oma pieni skanneri. Myös yhteisen kisun ensihetket löytyivät taltioituina. Sekä kuvat ensimmäisistä tarantelloista.
Itse näen pääsyynä että häne kasvoi aikuiseksi ja haaveet ja tavoitteet muuttuivat. Myöskään minä en kuulunut niihin. Kesti yli 20 vuotta antaa itselleni anteeksi. Idiootti pojankloppihan minä olin ja naisista en tiennyt yhtään mitään.
Tää on aika rajua. Oletko aseksuaalinen?
EOS. Pitääkö kaikella olla nimi tai diagnoosi? Joskus tapahtuu sellaista kuin elämä ja se saattaa muuttaa ihmistä.
Ehkä joskus olen turhan jyrkkä miten ilmaisen asioita. En osaa ennustaa elämääni edes puolta minuuttia pidemmälle. Ehkä joku todella abnormal sitten vaikka hyväksyykin minut? Samoilla diagnooseilla.
Ajattelin lähinnä sitäkautta että normaalisti tuo sex drive pakottaa miehen etsimään sitä kumppania ja ylittämään introverttiudet ja muut esteet.Damokles kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:25EOS. Pitääkö kaikella olla nimi tai diagnoosi? Joskus tapahtuu sellaista kuin elämä ja se saattaa muuttaa ihmistä.
Ehkä joskus olen turhan jyrkkä miten ilmaisen asioita. En osaa ennustaa elämääni edes puolta minuuttia pidemmälle. Ehkä joku todella abnormal sitten vaikka hyväksyykin minut? Samoilla diagnooseilla.
Tällä hetkellä puolisen vuotta menossa, emme asua yhdessä emmekä edes mieti sellaista. Näemme keskimäärin ehkäpä viitenä päivänä viikossa ja hän yöpyy luonani silloin tällöin, emme ehkä ole se tiivein pari mutta se on ehkä ihan hyvä..
Niin, niin sitä luulisi. Entä jos introverteistäkin edustaa sitä äärimmäisintä introverttiyttä? Tuo ekstrovertti/introvertti on aika huono jako. Kun riippuu aika paljon missä seurassa olet. Todella introvertti voi vaikka toisten kaltaistensa kanssa viihtyä hyvin. Saattaa tulla yhteistä ymmärrystä asiasta. Ja toistensa seurassa ovatkin sitten extroverttejä. Taitaa Jungillakin olla quote tuosta asiasta, siis I/E.Cinnamon kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:27Ajattelin lähinnä sitäkautta että normaalisti tuo sex drive pakottaa miehen etsimään sitä kumppania ja ylittämään introverttiudet ja muut esteet.Damokles kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:25EOS. Pitääkö kaikella olla nimi tai diagnoosi? Joskus tapahtuu sellaista kuin elämä ja se saattaa muuttaa ihmistä.
Yleensä oletetaan että ihmisissä mies hoitaa lähestymisen ja tekee aloitteen. Osa ei tee. Ja osa naisista tekee aloitteen ensiksi.
Ainakin itse näen että tuo sex drive on side dish suhteessa. Jos se on pääruoka saattaa suhde loppua aika äkkiä. Toisaalta valtaosalla täällä näyttää asiat ihmissuhteissa olevan ainakin joten kuten kunnossa. Jotkut jopa lisääntyvät. Ainakin osaan iloita siitä(kin).
Nyt katson masentavat uutiset.
Ei introvertti ole välttämättä ujo jota ilmeisestikin tarkoitit. Japanissa puolet aviopareista ei harrasta seksiä. Ilmiötä kutsutaan nimellä ”ekkusuresu” eli sexless. Eli paljon on myös ihmisiä parisuhteessa ilman seksiä, joten pelkkä seksi on muutenkin huono peruste parisuhteelle.Cinnamon kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:27Ajattelin lähinnä sitäkautta että normaalisti tuo sex drive pakottaa miehen etsimään sitä kumppania ja ylittämään introverttiudet ja muut esteet.Damokles kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:25EOS. Pitääkö kaikella olla nimi tai diagnoosi? Joskus tapahtuu sellaista kuin elämä ja se saattaa muuttaa ihmistä.
- Minimus Yahves
- Reactions:
Varmaankin noin.
Ei moni kestäisi kauaa tätä meidän perheen tyylistä 24/7/365 yhdessäoloa.
Korona-aika sen todisti, koska moni pari erosi kun ei ollut kuin yksi naama katsottavana. Ja moni yllättyi reaktiostaan itsekin.
Can I pet that dog?
-
Brainwashed
- Reactions:
Uskallan väittää että alle viiskymppisten joukossa on se ”side dish” tärkeintä suhteen alussa suhteessa 9/10, ja kun päästään sinne 70 huonommalle puolelle, niin on mahdollista että skipataan kaikki muu ja siirrytään suoraan jälkiruokaan, eli tasapainoiseen platoniseen arkisuhteeseen.Damokles kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 16:57Niin, niin sitä luulisi. Entä jos introverteistäkin edustaa sitä äärimmäisintä introverttiyttä? Tuo ekstrovertti/introvertti on aika huono jako. Kun riippuu aika paljon missä seurassa olet. Todella introvertti voi vaikka toisten kaltaistensa kanssa viihtyä hyvin. Saattaa tulla yhteistä ymmärrystä asiasta. Ja toistensa seurassa ovatkin sitten extroverttejä. Taitaa Jungillakin olla quote tuosta asiasta, siis I/E.Cinnamon kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:27Ajattelin lähinnä sitäkautta että normaalisti tuo sex drive pakottaa miehen etsimään sitä kumppania ja ylittämään introverttiudet ja muut esteet.Damokles kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 15:25EOS. Pitääkö kaikella olla nimi tai diagnoosi? Joskus tapahtuu sellaista kuin elämä ja se saattaa muuttaa ihmistä.
Yleensä oletetaan että ihmisissä mies hoitaa lähestymisen ja tekee aloitteen. Osa ei tee. Ja osa naisista tekee aloitteen ensiksi.
Ainakin itse näen että tuo sex drive on side dish suhteessa. Jos se on pääruoka saattaa suhde loppua aika äkkiä. Toisaalta valtaosalla täällä näyttää asiat ihmissuhteissa olevan ainakin joten kuten kunnossa. Jotkut jopa lisääntyvät. Ainakin osaan iloita siitä(kin).
Nyt katson masentavat uutiset.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Aika idiootti saa olla jos korona jotenkin muutti dramaattisesti ”oman elämän käytäntöjä”, mutta 95% se muutti.Minimus Yahves kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 18:17Varmaankin noin.
Korona-aika sen todisti, koska moni pari erosi kun ei ollut kuin yksi naama katsottavana. Ja moni yllättyi reaktiostaan itsekin.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kyllä kai 95 % muutosta voisi sanoa dramaattiseksi?Brainwashed kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 22:08Aika idiootti saa olla jos korona jotenkin muutti dramaattisesti ”oman elämän käytäntöjä”, mutta 95% se muutti.Minimus Yahves kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 18:17Varmaankin noin.
![]()
-
Brainwashed
- Reactions:
Tarkoitin kollektiivista muutosta, eli 95% populaatiosta muutti oman elämänsä käytäntöjä koronan takia, mikä on todella dramaattista, ja myös surullista.JeeSe kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 22:25Kyllä kai 95 % muutosta voisi sanoa dramaattiseksi?Brainwashed kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 22:08Aika idiootti saa olla jos korona jotenkin muutti dramaattisesti ”oman elämän käytäntöjä”, mutta 95% se muutti.Minimus Yahves kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 18:17Varmaankin noin.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Muutti. Sen aikana ja pysyvästi. En tiedä mistä se pöhinä. Muistutti massapsykoosia. Hyvä että kukaan uskalsi vilkaista toista ihmistä kun jos siitä mahdollisesti sai tartunnan. Itse vietin koronapotilaan kanssa pari viikkoa yksiössä. Ilmeisesti jos tulee zombi-invaasio olen silloinkin turvassa. Vaikka purisivat minua. Hmm... Turvassa, hassu sana. En siis hevosen turvassa.Brainwashed kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 22:08Aika idiootti saa olla jos korona jotenkin muutti dramaattisesti ”oman elämän käytäntöjä”, mutta 95% se muutti.Minimus Yahves kirjoitti: ↑01 Syys 2024, 18:17Varmaankin noin.
![]()
Lisäksi asiakkaat liikkeestä katosivat sen siliän tien. Autoin pomoa tukihakemusten tekemisessä. Taisimme aika pian tajuta etteivät ne ole pieniä eyrityksiä varten. Raha siirtyi toisen ison kihon taskusta toisen ison kihon taskuun. Luonnollisesti.
Tietenkin korona muutti arkea tosi paljon. Töihin ei saanut mennä, lapset oli kotona etäkoulussa. Harrastukset loppui, kun liikuntapaikat meni kiinni. Työmatkat loppui kuin seinään, niitä piti perua.
Jos teki töitä yksin eikä käynyt harrastusten takia missään ihmisten ilmoilla, arki ei varmaan muuttunut suuresti.
Jos teki töitä yksin eikä käynyt harrastusten takia missään ihmisten ilmoilla, arki ei varmaan muuttunut suuresti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon