Mikä on ollut fyysisesti uuvuttavinta mitä olet tehnyt?

Tuulispää
Reactions:

Re: Mikä on ollut fyysisesti uuvuttavinta mitä olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kohina kirjoitti: 31 Loka 2024, 12:29 Kroppa sanoo että vuosi teltassa oli rankin kokemus, sillä se sanoi itsensä lopulta irti.

Toki jos olisi saanut Kelasta tukia tarvikkeisiin, olisi jaksanut vaikka kuinka kauan.
Eikä kela tue telttamajoitusta ?
Tuulispää
Reactions:

mies.suomesta kirjoitti: 30 Loka 2024, 09:31 Sadan kilometrin vaellus kivikkoisessa alppimaastossa. Viimeisenä päivänä tultiin yli 40 kilsan päivämatka. Polvet tulehtui jotenkin.
Sulkava soutu oli aika rankka myös ja 327 km fillarilla.
mies.suomesta
Reactions:

Viesti Kirjoittaja mies.suomesta »

Tuulispää kirjoitti: 31 Loka 2024, 13:35
mies.suomesta kirjoitti: 30 Loka 2024, 09:31 Sadan kilometrin vaellus kivikkoisessa alppimaastossa. Viimeisenä päivänä tultiin yli 40 kilsan päivämatka. Polvet tulehtui jotenkin.
Pitäisihän noiden sun jutskien olla selvästi rankempia. En tiedä, miksi mulla meni polvet tollai just tolla reissulla. Oisko ollut jotenkin matkan ja maaston yhdistelmä. Kamat oli mielestäni alle 20 kiloa.
mies.suomesta
Reactions:

Fyysistäkin työtä olen tehnyt, mutta vähän.
Tuulispää
Reactions:

mies.suomesta kirjoitti: 31 Loka 2024, 16:01
Tuulispää kirjoitti: 31 Loka 2024, 13:35
Pitäisihän noiden sun jutskien olla selvästi rankempia. En tiedä, miksi mulla meni polvet tollai just tolla reissulla. Oisko ollut jotenkin matkan ja maaston yhdistelmä. Kamat oli mielestäni alle 20 kiloa.
Mä treenasin pyöräilyä...ja yhtenä ammuna huomasin tuulipussin olevan kohti etelää...ja lähdin polkemaan...13,5 tuntia myöhemmin olin perillä.
mies.suomesta
Reactions:

Siitä tulee jotain 24 km/h tasaisesti ylläpidettynä nopeutena eli oikein hyvin. Ihan tuollaista triathlon-tasoa.
Tuulispää
Reactions:

mies.suomesta kirjoitti: 31 Loka 2024, 16:30 Siitä tulee jotain 24 km/h tasaisesti ylläpidettynä nopeutena eli oikein hyvin. Ihan tuollaista triathlon-tasoa.
Se on taukojen kanssa...ajonopeus oli 28 km/t keskiarvo.
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Lumityöt lapsena, oli rankkaa. Paperitehtaan tuplavuorot joskus nuorna miehenä (16 tuntia putkeen) oli joskus aika raskasta.
Viimeksi muokannut Toope, 31 Loka 2024, 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Työni fyysisen puolen lisäksi on aika raskasta kantaa täyttä rinkkaa reissujen alkutaipaleella, matkan loppua kohden rinkka kevenee kummasti.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Auton renkaiden vaihto podetun koronan jälkeen. Silloin olin aika perkeleen puhki. Hetken jo luulin, että lähtö auvoisemmille autoilumaille tuli.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 30 Loka 2024, 17:15 Imuroiminen. Sitä ei jaksa millään tehdä.
Imuroiminen, josta minäkään en pidä, on minulle enemmän henkisesti kuin fyysisesti raskasta.
On aina 'koottava' itsensä epämukavaan puuhaan.
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Tuttu kirjoitti: 31 Loka 2024, 18:48 Työni fyysisen puolen lisäksi on aika raskasta kantaa täyttä rinkkaa reissujen alkutaipaleella, matkan loppua kohden rinkka kevenee kummasti.
Tärkeää on muistaa ottaa mukaan painolasti. Ja sitä mukaa kun alkaa väsyä, heittää aina muutaman kiven kuormasta pois. Ja taas jaksaa paljon paremmin taivaltaa.
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Tuttu kirjoitti: 31 Loka 2024, 18:53 Imuroiminen, josta minäkään en pidä, on minulle enemmän henkisesti kuin fyysisesti raskasta.
On aina 'koottava' itsensä epämukavaan puuhaan.
Ihan totta. Oli pakko liki kuukauden tauon jälkeen imuroida kämppä. On vaikea keksiä vastenmielisempää hommaa, paitsi ehkä tuo keittiön puunaus, joka sekin piti tehdä... :evil:

Pakko sanoa, että tuollaisen siivousimurointiprojektin jälkeen itse imen litran alkoholia, koska niin vihaan tuota siivousta. Arvostan ammattilaisia, joskus palkkaan heitä. He paremmin osaavat.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Toope kirjoitti: 01 Marras 2024, 18:45 Oli pakko liki kuukauden tauon jälkeen imuroida kämppä.
Olisi mielenkiintoista nähdä, millaisessa kämpässä asut. Minulla on 60 neliön poikamieboksi, jossa käyvät ammattilaiset siivoamassa neljän viikon välein, mutta joudun silti imuroimaan rönttäaikana useamman kerran viikossa ainakin pikaimuroinnin.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Brainwashed kirjoitti: 30 Loka 2024, 11:02 Ilmeisesti ovat palstan miesoletetut pelkkiä vässyköitä, kun kaikenlaisia homppelointitouhuja mainitsevat fyysisesti uuvuttavina kunnon panemisen sijasta.
Ei panemisesta tarvitse mitään urheilusuoritusta tehdä. Kun vähän optimoi, se sujuu varsin leppoisasti vähällä energialla.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin