Re: Taatanan hakkerit ! ......part 2
Re: Re: Taatanan hakkerit ! ......part 2
Arvelen että ovat saaneet jossain kauko-idässä varastettua turistin kännykän josta ovat saanaat paljon kuvia...ja tekoälyllä tehneet hänestä 3D tyypin...ja koska hän on 100% romanialainen ovat keksineet koska hakkerityttö puhui kiinalaisttain taittaen...että äiti olisi sieltä...kaukoidästä.
Munhan olisi huomenna pitänyt laittaa rahaa johonkin onchain systeemiin....siinä se jekku varmaan on...olisivat jossain vaiheessa tyhjänneet tilini ?
Mulla on kaveri joka on cyberturvallisuus ekspertti sanoi että juuri kaukoidässä on pahimmat hakkerit tällä haavaa.
Munhan olisi huomenna pitänyt laittaa rahaa johonkin onchain systeemiin....siinä se jekku varmaan on...olisivat jossain vaiheessa tyhjänneet tilini ?
Mulla on kaveri joka on cyberturvallisuus ekspertti sanoi että juuri kaukoidässä on pahimmat hakkerit tällä haavaa.
Viimeksi muokannut Tuulispää, 17 Maalis 2025, 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):

...mutta eiköhän täissäkin (kuin kaikissa muissakin "lontoon typyköissä") toimi Occamin partaveitsi eli yksinkertaisin selitys on todennäköisin:
huijaus, miksi ihmeessä tuollainen tekoälytekele olisi oikeasti kiinnostunut varattomasta lähes 65 v suomalaisesta ukosta?
Mistä sä löysit tuon ?antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:36Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):
...mutta eiköhän täissäkin (kuin kaikissa muissakin "lontoon typyköissä") toimi Occamin partaveitsi eli yksinkertaisin selitys on todennäköisin:
huijaus, miksi ihmeessä tuollainen tekoälytekele olisi oikeasti kiinnostunut varattomasta lähes 65 v suomalaisesta ukosta?
Hieno löytö taas...arvasin että jossain se oikea luuraa.
Mutta eikö tämä romanialainen nainen kuvassa ole ihan oikea ?antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:36Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):
Pitkä suhde A.I. kanssaTuulispää kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:37Mistä sä löysit tuon ?antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:36Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):
Hieno löytö taas...arvasin että jossain se oikea luuraa.
Mut joo alkuperäinen kuva voi olla oikeakin, mutta näistähän on olemassa sovelluksia, jossa voit puhelimen kautta "deittailla" virtuaalityttöystävän kanssa, ei paa hanttiin!
Viimeksi muokannut antitaide, 17 Maalis 2025, 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos jälleen.....tämä saattoi pelastaa tilanteen.antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:42Pitkä suhde A.I. kanssaTuulispää kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:37Mistä sä löysit tuon ?antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:36Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):
Hieno löytö taas...arvasin että jossain se oikea luuraa.![]()
Se on hämmentävää....hän on langan päässä...ja erittäin viehättävä...mutta tuo kuva tosiaan on Romanaista jossa hänen isänsä on kotoisin.
Siis teitkö sinä tekoälyllä tuo liikkeen siihen ? Ystävärttäreni on aivan kauhuissaan tästä AI tekeleestä ?antitaide kirjoitti: ↑17 Maalis 2025, 21:36Mulle lähetti videonkin ja lupasi hakea isin Learjetillä heti huomenna (+ pildeä):
Viimeksi muokannut Tuulispää, 17 Maalis 2025, 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä ystävätär 
Kohta nähdään kun antitaide on laittanut sen riisuuntumaan alasti varmaan.
Joko olet lähettänyt matkarahat. Onko kesähäät tulossa.